Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Audi A8 2018 the most high-tech car ever?

  • 21 Vastauksia
  • 6377 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kaide

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 349
Vs: Audi A8 2018 the most high-tech car ever?
« Vastaus #15 : 13.10.2017, 11:28:22 »
Eikös näiden omistus kaari mene kutakuinkin näin:

1: Firman johtoportaan auto , leasing 3-4 vuotta
2: Kaivinkoneyrittäjän auto , voi olla edelleen liisari
3: Virolainen raksapena kun autolla on ikää se 10 vuotta ja hintaa jäljellä se kymppi

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: Audi A8 2018 the most high-tech car ever?
« Vastaus #16 : 13.10.2017, 12:28:15 »
Eikös näiden omistus kaari mene kutakuinkin näin:

1: Firman johtoportaan auto , leasing 3-4 vuotta
2: Kaivinkoneyrittäjän auto , voi olla edelleen liisari
3: Virolainen raksapena kun autolla on ikää se 10 vuotta ja hintaa jäljellä se kymppi
Suomipoika käy hakemassa sen Virosta noin 15v ikäisenä pariin kertaan kolarikorjattuna noin 16000€ hintaan....
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: Audi A8 2018 the most high-tech car ever?
« Vastaus #17 : 13.10.2017, 17:04:29 »
Noissahan on jo väkisinkin tunteja reippaasti, ja kyllä, kehitystä on ollut huimasti. Nyt "työkaluina" ovat olleet -15 Scorpion King tai -16 Scorpion. Oikeastaan yhtään sähkövikaa ei ole ollut ellei Kingin akkujen kypsymistä lasketa.
Onkos noihinkaan ehtinyt vielä 8000-10 000h tuntia mittariin ?...Noilla vanhemmilla koneilla mitä itse käyttänyt aikoinaan oli tunnit 12 000h ja vähän päälle 16 000h enemmän ajetuissa. Yhdestä 810 timberjackista oli tietokoneessa ollut ongelmaa, niin sen tunneista ei ollut varmuutta koska tietokone oli siihen vaihdettu ja mittarissa oli 11 000h muistaakseni. Yhden caribou ponssen tiedän kans missä oli ollut häikkää, siinä pienessä ohjauspyörässä käsinojassa ja se oli aiheuttanut häiriöitä vipuihin. Oli pitänyt ottaa pois käytöstä kokonaan sen takia. Kyllä se tuon 810 tietokonekin vähän väliä jotain sekoili, kuten ilmoitus "ei yhteyttä TCU"  ja välillä jäätyi näyttö kokonaan. Nosturin kelluntakaan ei aina mennyt napista päälle ja jäykällä puomila ajaessa tuo hajottaa nosturin kääntösylintereistä tiivisteet. Kerran piti sammuttaa koko rakkine ja käyttää päävirrat pois tuon tilttaamisen takia.
« Viimeksi muokattu: 13.10.2017, 17:06:29 kirjoittanut Kovalchuck33 »

Poissa Kojontti

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1396
  • www.vrcf.fi
Vs: Audi A8 2018 the most high-tech car ever?
« Vastaus #18 : 13.10.2017, 21:11:43 »
Onkos noihinkaan ehtinyt vielä 8000-10 000h tuntia mittariin ?

Vanhemmassa vajaa 6 tuhatta, uudemmassa vähän alle 3000 kun ollut lähes aina yhdellä vuorolla.
V70 D5A AWD -08, S60 2.5Ta -03
142 -71 (wannabe something...)
Purkurivissä 940-91 ,855 Tdi -96, 855 2,5 20v
ex:V70 Classic 2,4D -07, V70-98, 142-69

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: Audi A8 2018 the most high-tech car ever?
« Vastaus #19 : 13.10.2017, 21:26:15 »
Yhden firman John Deeren 1210E ajokone oli ostettu -12 uutena ja oli -15 keväällä jo mittarissa 12 000h. Se oli ajossa 2 vuorossa. Tiedän kans 840.2 Valmetin mikä oli ajossa 30 000h tuntiin asti urakoitsijalla.

On kyllä tosiaan tuossa audissakin todella paljon vikaantuvia sähkövarusteita. Tarpeeksi kilometrejä/vuosia niin monikohan noista hienouksista on enää toimintakunnossa. Eikö uudet autot ole muutenkin suunniteltu että kestävät/elinikä max. 300tkm, voi kyllä hyvin uskoa noista sähkövarusteista ettei pidempään tule kestämään.
« Viimeksi muokattu: 13.10.2017, 22:28:05 kirjoittanut Kovalchuck33 »

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: Audi A8 2018 the most high-tech car ever?
« Vastaus #20 : 14.10.2017, 15:34:10 »
Ei se niiaa törmäyksessä vaan nostaa maavaraa. Samoin uutta oli se kamera joka kuvaa tietä ja säätää alustaa.

Vai kallistaa - millä nimellä kutsuu. Töyssyissä vastaavasti käyttäytyvä jousitus on jo ollut olemassa, kamera taitaa olla uutta jousituksen ohjauksessa.

Poissa Rodion

  • Koeajaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 942
  • BMW X3 TwinPower Turbo
Vs: Audi A8 2018 the most high-tech car ever?
« Vastaus #21 : 14.10.2017, 16:00:22 »
Onhan tuo jousitus hieno, ei voi muuta sanoa.

Toimittajakin haukkuu kosketusnäytöt, oikein.

Parkkeerausapu ja aktiivinen ohjaus myös näytti hienolta.

Ruma edestä, muuten hieno.

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy