Toijotat nyt on niin kummallisia muutenkin että pitää olla kovan luokan masokisti joka niihin sekaantuu. Japanialaiset on piilottanu moottorinohjaukseen sen verran huijaussoftaa, että on pitänyt suojata lukemista vastaan. Siksipä niissä ei mitkään yleismalliset testerit ja ohjelmistot toimi, muutenkin sähkösysteemit suunnitellut joku liian älykäs insinörttiopiskelija muutaman saken kännissä.
Kaverin tirsseli anjoviksessa syttyi vsc ja trc valot mittaristoon ja luiston- ja sutimisenestot tipahti pois päältä, syynä oli kaksi hajonnutta hehkua. Työkaverin bentsiini anjoviksessa oli syttynyt trc, vsc ja abs valot. Vikana oli palaneet jarruvalopolttimot, merkkiehjäämö oli jo tuhansien eurojen bokseja ollut tilailemassa. Tuokaan vika ei olisi muuten paljastunut, mutta kun ajoin perässä niin ei kertakaan missään risteyksessä syttynyt jarruvalot niin ruvettiin tutkimaan. Samantyylinen vika oli sukulaisen versossa, siinä vaan oli palanut jarruvalojen sulake jostain tuntemattomasta syystä. Naapurin nauriksessa syttyy absin ja käsijarrun merkkivalo jos pyöräyttää valokatkaisijaa eteenpäin ja laittaa pitkät päälle, samalla nopeus mittari lopettaa toimimisen. Eli sillä ei voi ajaa pimeällä ollenkaan.
Tämän vuosituhannen Citikoissa toimii yleismallin obd-lukijatkin. OBD2 liitin on PSA-konsernin vehkeisiin tullut jo 90-luvulla, niissä vain pinnijärjestys ja protokolla on eri niin yleismalliset testerit eivät niitä lue. Ranskalaisten parjatut sähköt on paljon paremmat kun tämän vuosituhannen jojottimissa.