Kaverin multilinkilliseen 760 sedaniin laitettiin risojen nivojen tilalle farkun kuormajouset, joista laikattiin vain saparo pois. Iskareiksi vakio kaasut joihin tehtiin kulmaraudat vastaamaan nivojen alakiinnikettä. Perästä tuli matala ja jämäkkä, mutta kuskin makuun hieman liian lintta ja kuormankantokyky oli odotettua huonompi.
Katseltiin mun uusikorisesta S80:stä jääneitä takajousia ja piti niitä sitten sovittaa seiskaan. Kasikympin jousi oli vapaana saman mittainen, kuin seiskan kuormajousi. Halkaisija 130mm ja langan paksuus 14,2mm, seiskassa vähän pienempi halkaisija ja lanka 13mm, kierroksia kasikympin jousissa kaksi vähemmän. Jousi sopi heittämällä paikalleen, perä nousi hieman ja kuormankanto parani huomattavasti, ajotuntumakin erinomainen.
Ehkä näitä voisi vähän hienosäätää katkaisemalla puoli kierrosta, mutta se nyt on makuasia. Kannattaa nyt sitten huomioida, että kasikympin jousilla oli ajettu jo 380tkm, eli uusista saa varmaan ottaa heti kierroksen pois jos haluaa renkaan kaaren tasalle.