Minä koin helpoimmaksi tavaksi napata lohkosta irti se pakosarjan tukirauta, öljynpaluuputki irti ja pakosarjan pultit auki ja imusarja veke, sillon voit vaan tukea pakosarjan jollakin ja jättää koko asennelman paikolleen hengailemaan ja "kääntää" kannen irti paikoltaan nostamalla imusarjan reunaa sevverta ylös että ohjuriholkit saa väistettyä. Muutenhan tuo on naurettavan simppeli homma, jakoremmi ja nokkapyörä veke, kannenpultit auki ja imusarja veke ja nostaa kannen poies. Täysiä tiivistesarjoi saa jo rajallisesti, mutta eihän tuommosessa tarttekaan monta tiivistettä, oleellisin on se vesipumpun kantta päin oleva tatti, muuten perus kannentiiviste, sarjojen tilkkeet ja venakoppa, kaikki muu on mun mielestä ns optional extras.
PS: isän FK pahvi petti 422tkm, aika tasalaatusia
. Siinä toki ainoa vika oli vuoto ulospäin tokan kannenpultin kohdalta pakosarjan alle, mutta vaihtaa se tartti enivei.