Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Keskustelua Volvoista => Tapahtumat => Aiheen aloitti: TMOS - 02.08.2014, 19:31:50
-
Edit: tähän ketjuun kuvat ja videot tapahtumasta! :)
http://s657.photobucket.com/user/Tmos_/library/VRCF/Kesamiitti%20Alastaro%202014?sort=3&page=1
Tuolla vois olla melkein joka autosta kuva. :)
-
Komeita kuvia, löysin omani :)
-
Kiitoksia kuvaajalle, ekalla sivulla näky olevan omakin auto :)
-
Hienoja kuvia! Oma auto näytti paljon paremmalta radalla, kun parkissa... Miks olitkin ottanut kuvia siitä huonolta puolelta, etkä paremmalta? Oliko nipparitikkaus niin huomioo herättävä? :2funny:
-
Kiitos!
(http://img.tapatalk.com/d/14/08/03/ydymadur.jpg)
Vähemmän provokatiivinen kuva minkä naamis-ryhmään laitoin ;)
Meillähän menee hyvin...
(http://img.tapatalk.com/d/14/08/03/e8u8e2e6.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/08/03/mu2era7a.jpg)
-
http://s657.photobucket.com/user/Tmos_/library/VRCF/Kesamiitti%20Alastaro%202014?sort=3&page=1
Tuolla vois olla melkein joka autosta kuva. :)
Komeita kuvia, mutta harmittavasti vinossa.
-
http://s657.photobucket.com/user/Tmos_/library/VRCF/Kesamiitti%20Alastaro%202014?sort=3&page=1
Tuolla vois olla melkein joka autosta kuva. :)
No johan oli omakin päässyt vissiin kymmeneen räpsyyn :buck2:
-
Tuolla jotain räpsyjä mitä tuli otettua.
http://tml.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/VRCF+Ratapäivät+Alastaro+2.8.2014/ (http://tml.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/VRCF+Ratapäivät+Alastaro+2.8.2014/)
-
Muutamat kuvat otettua. Omasta ja muiden autoista:
http://s1131.photobucket.com/user/tjhukka/library/Alastaro (http://s1131.photobucket.com/user/tjhukka/library/Alastaro)
-
Kiitos järjestäjille, hauskaa oli taas kerran. Radallakin tuli käytyä, jarrut hävisi vain aika nopeasti vaikka yritin sääliä autoa.
Oma materiaali: http://s1288.photobucket.com/user/Acke1988/library/VRCF%20Alastaro%202014
-
Tärisevä in-car video possujunasta:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/50706130/DSCN4090.MOV
Noniin, tästähän voi seurata meikäläisen erittäin kiihkeää menoa ;D
-
Muut kuvaajat, saako kuvia käyttä ja millä ehdoilla?
tml.kuvat.fi saa käyttää vapaasti
-
dopboxilta tuli äsken sähköpostia, liikaa katsojia, linkit eivät toimi hetkeen :D
:nohnoh :nohnoh
-
:nohnoh :nohnoh
Google driveen tai mikäs se mikkisoftan vastaava on? :D
-
Sopii varmaan ottaa "omia" kuvatuksia käyttöön? Ei kellekkään tallentunut videolle se mun glykoli-sladi?
Tuntu ainakin sen verran vinkeeltä, et olis hauska nähdä toisestakin kuvakulmasta kun ratin takaa :2funny:
-
Sopii varmaan ottaa "omia" kuvatuksia käyttöön? Ei kellekkään tallentunut videolle se mun glykoli-sladi?
Tuntu ainakin sen verran vinkeeltä, et olis hauska nähdä toisestakin kuvakulmasta kun ratin takaa :2funny:
Ei jääny muistiin muuta kun tää missä kamera ei pysyny mukana . . . tai sit oli niin paljon vauhtia. ::)
(http://i750.photobucket.com/albums/xx147/pomo_62/Alastaro%202014/DSCF3810_zps2ffb5b51.jpg)
-
Sopii varmaan ottaa "omia" kuvatuksia käyttöön? Ei kellekkään tallentunut videolle se mun glykoli-sladi?
Tuntu ainakin sen verran vinkeeltä, et olis hauska nähdä toisestakin kuvakulmasta kun ratin takaa :2funny:
Täältä löytyy ihan videoitunakin. :hello: Ja muutamia muita pätkiä, pitää siirrellä koneelle ja julki mitä pikimmiten.
-
Muut kuvaajat, saako kuvia käyttä ja millä ehdoilla?
Saa käyttää. :)
-
E: dopboxilta tuli äsken sähköpostia, liikaa katsojia, linkit eivät toimi hetkeen :D
Ei näy vieläkään...? :-\
-
Ei näy vieläkään...? :-\
Nyt pitäisi näkyä, mutta dropbox lukitsee ne taas jos on liikaa verrkoliikennettä :idiot2:
Pitää keksia joku toinen vaihtoehto jos menee lukkoon taas.
-
Tässä näin :) photobucket pisti kyl väärään järjestykseen tuskin haittaa :idiot2:
http://s992.photobucket.com/user/janerikandersson91/library/alastaro (http://s992.photobucket.com/user/janerikandersson91/library/alastaro)
-
Ja kuvia kansalle:
http://yesse.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat++reissut/Volvo+miitit/VRCF+Alastaro+02.08.2014/ (http://yesse.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat++reissut/Volvo+miitit/VRCF+Alastaro+02.08.2014/)
Burniksesta tais olla pari pientä videonpätkää vielä jossain, uppaan ne myöhemmin.
Possujuna videonpätkät vaan kännylaatua, koska siinä on parempi mikrofoni, ku järkkärissä
ni pitihän ne äänet saada mukaan laadukkaana (tosin musiikki pauhas nii kovalla, ettei paljoo autoja kuulunu).
Olis vaan pitäny 60fps videona kuvata.
[Kuvia saa ottaa omaan käyttöön, tarkemmat sepustukset kuvakansiossa]
-
Ja kuvia kansalle:
http://yesse.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat++reissut/Volvo+miitit/VRCF+Alastaro+02.08.2014/ (http://yesse.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat++reissut/Volvo+miitit/VRCF+Alastaro+02.08.2014/)
Burniksesta tais olla pari pientä videonpätkää vielä jossain, uppaan ne myöhemmin.
Possujuna videonpätkät vaan kännylaatua, koska siinä on parempi mikrofoni, ku järkkärissä
ni pitihän ne äänet saada mukaan laadukkaana. Olis vaan pitäny 60fps videona kuvata.
Loistavia kuvia 8)
-
Loistavia kuvia 8)
+1
-
+1
+2 Kummastakin autosta hyvä kuva possujunasta. :) O0
-
Hyviä kuvia ootte saaneet :)
Yhden kuvan olen ottanut muistaakseni TMOS:sen kuvista kun lupa oli ;)
Sopiiko kaikille jotka laittaa kuvat jakoon niin samalla kirjoittaa saako kuvia ottaa omaan käyttöön tai ei?
Ei aina tarvis kysellä jokaiselta saako vai ei :hello:
-
Loistavia kuvia 8)
Erittäinkin! :)
-
Loistavia kuvia 8)
Kyllä, kiitoksia kuvaajalle! :)
-
Ihan hulluja nää kuvat :o nappaan kyl suosiolla käyttöön ne missä näkyy oma auto :hello:
-
Todella hienoja ja hyviä kuvia! O0
-
Yesselle valtava kiitos hienolaatuisista kuvista, olit malttanut kuvata myös tavallistakin tavallisemman Ässän S*
Mä vietin ison osan miitistä teippirulla ja tussi kädessä, joten mulla ei kuvia montaa ole, ja nekin pääosin paskoja kännyräpsyjä. Tässä nyt kuitenkin ne julkaisukelpoiset ja aiheeseenliittyvät kuvat ko. tapahtumasta, käsittelemään niitä en ole jaksanut enkä kyllä ehtinytkään. Jos joku nyt sattuu löytämään näistä oman autonsa niin saa käyttää, tosin olis suotavaa mainita että kuvaa ei ole itse ottanut.
http://i3.photobucket.com/albums/y78/disair/Alastaro2014/IMAG0932.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y78/disair/Alastaro2014/IMAG0933.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y78/disair/Alastaro2014/IMAG0934.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y78/disair/Alastaro2014/IMAG0935.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y78/disair/Alastaro2014/IMAG0936.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y78/disair/Alastaro2014/IMAG0937.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y78/disair/Alastaro2014/IMAG0938.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y78/disair/Alastaro2014/IMAG0939.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y78/disair/Alastaro2014/IMAG0940.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y78/disair/Alastaro2014/IMAG0941.jpg
-
Uuh, ekaa kertaa näkyi oma auto missään kun possujunavideo oli ;D Kuvat sentään onnistunut välttämään.
-
Uuh, ekaa kertaa näkyi oma auto missään kun possujunavideo oli ;D Kuvat sentään onnistunut välttämään.
Ai niinkö ;) (http://i17.photobucket.com/albums/b87/SlowmanFin/P1220370_zps8a10292a.jpg)
Otetut kuvat uppailen jossain vaiheessa.. Sain muuten pikkasen pyyhkeitä kun olin säätänyt kameran asetukset p*rseelleen jotain sählätessäni :-\
-
Uuh, sentään joku ottanut kuvankin. Pitihän se arvata että toinen tankkeilija voi olla yhtä sekasin :2funny:
-
Hirveen monesta kuvasta ei onneks omaa kasipätkää löytyny, eipä siinä mitään nähtävää olekkaan :D
Seiska oli päässyt ihan yksilökuvaankin, voi veljet.
-
Pistetään ny noi näkyviin, vaikkei toi softa ja puhelin oikein tahtonut tykätä lämpimästä päivästä, nopeustieto sun muut tuntui jumiutuvan + p*skainen tuulilasikin auttaa tarkennuksissa.
Aamun eka lämmittelysessio mitä toi nyt ehti ottamaan ennen sammumista. http://youtu.be/EPoOUpc7AhQ
Päivän viimeinen sessiokin päättyi samoihin ongelmiin. http://youtu.be/H_5AvVWo8Uc
Välistä jäi sit pois semmosta matskua mitä olis ittekin halunnut nähdä >:(
Noista kyl näkee kuin ruuhkaista radalla oli kokopäivä :D
-
Pistetään ny noi näkyviin, vaikkei toi softa ja puhelin oikein tahtonut tykätä lämpimästä päivästä, nopeustieto sun muut tuntui jumiutuvan + p*skainen tuulilasikin auttaa tarkennuksissa.
Aamun eka lämmittelysessio mitä toi nyt ehti ottamaan ennen sammumista. http://youtu.be/EPoOUpc7AhQ
Päivän viimeinen sessiokin päättyi samoihin ongelmiin. http://youtu.be/H_5AvVWo8Uc
Välistä jäi sit pois semmosta matskua mitä olis ittekin halunnut nähdä >:(
Noista kyl näkee kuin ruuhkaista radalla oli kokopäivä :D
Aika hyvin kerää vauhtia pääsuoran päässä 144km/h.
Mulla pitäis olla audissa 180hv, mutta pääsuoran päässä ei ollut kuin 120km/h.
-
Omalla sai GPS mukaan parhaana 142.3kmh pääsuoralla, eli kyllä rellussa vetojakin on. Täytyy ens kesäks hankkia parempi cooleri keulille, niin pitäis kulku parantua. ::)
-
Parhaat ajat (käsivaralla mitattuja kun GPS ei suostunut toimimaan puhelimessa) karvan vajaa 1:44, eli jos siellä 1:44 - 1:45 paikkeilla oltiin niin ihan ok kun en ole ikinä ennen radalla ollut. Vakio D5:n "menoa" jostain iltapäivältä pelkääjän paikalta kaverin kuvaamana:
http://vid89.photobucket.com/albums/k218/muurala1/V70N/2014-08-02170423_zps71d9f8c0.mp4 (http://vid89.photobucket.com/albums/k218/muurala1/V70N/2014-08-02170423_zps71d9f8c0.mp4)
Edit. Hyvin näköjään Photari p2skoo tuon kuvan laadun...
-
Omalla sai GPS mukaan parhaana 142.3kmh pääsuoralla, eli kyllä rellussa vetojakin on. Täytyy ens kesäks hankkia parempi cooleri keulille, niin pitäis kulku parantua. ::)
Juu mehän hetki turistiinkin siinä, hyvältä näytti 40:n vauhti ainakin katsomon puolelle :)
-
Parhaat ajat (käsivaralla mitattuja kun GPS ei suostunut toimimaan puhelimessa) karvan vajaa 1:44, eli jos siellä 1:44 - 1:45 paikkeilla oltiin niin ihan ok kun en ole ikinä ennen radalla ollut. Vakio D5:n "menoa" jostain iltapäivältä pelkääjän paikalta kaverin kuvaamana:
http://vid89.photobucket.com/albums/k218/muurala1/V70N/2014-08-02170423_zps71d9f8c0.mp4 (http://vid89.photobucket.com/albums/k218/muurala1/V70N/2014-08-02170423_zps71d9f8c0.mp4)
Edit. Hyvin näköjään Photari p2skoo tuon kuvan laadun...
Katoitteko paljonko oli vauhtia pääsuoran päässä?
-
Itse sain Bemarin mittariin 165-170 ennen jarrutusta. Reilu kymppi olisi vielä ollut varaa ennenkuin rajoitin nappaa kolmosella.
-
Pääsuorasta en muista, mutta oliko ennen LasPalmasia vai sen jälkeisellä suoralla mittarin mukaan ehkä 145(?). En oo varma kun itse katselin enemmän jarrupaikkoja ja kaveri huuteli välillä apparin paikalta nopeuksia. Kuitenkin karvan vaille mitä toi pappa ottaa 4:lla.
-
Pääsuorasta en muista, mutta oliko ennen LasPalmasia vai sen jälkeisellä suoralla mittarin mukaan ehkä 145(?). En oo varma kun itse katselin enemmän jarrupaikkoja ja kaveri huuteli välillä apparin paikalta nopeuksia. Kuitenkin karvan vaille mitä toi pappa ottaa 4:lla.
Laspalmasin päässä on aikapaljon samanverran vauhtia kun pääsuoran päässä. Piru kun ei tullu mitattua muuta kuin tuo nopeus pääsuoran päässä 120km/h. Autona siis Audi A4 1.8TS quattro, jossa pitäis olla 180hv.
Ilmeisesti jarrutin kilometrin liian aikaisin.
-
Laspalmasin päässä on aikapaljon samanverran vauhtia kun pääsuoran päässä. Piru kun ei tullu mitattua muuta kuin tuo nopeus pääsuoran päässä 120km/h. Autona siis Audi A4 1.8TS quattro, jossa pitäis olla 180hv.
Ilmeisesti jarrutin kilometrin liian aikaisin.
Jarrupaikkoja yritin katsella lähemmäs 50:n merkin paikkeille, voi olla että 70 oli lähempänä mut oli miten oli. Kyllä mä huomasin takalenkillä kuitenkin kun monet tehokkaammatkin jarrutteli ennen 100-merkkiä niin ne tuli ihan /c edellä vastaan :)
-
Hyviä kuvia ja näyttää että tunnelma on ollu jälleen kohdallaan. Toivottavasti ens vuonna ei joudu töihin näinkin kriittisenä viikonloppuna. O0
-
Jarrupaikkoja yritin katsella lähemmäs 50:n merkin paikkeille, voi olla että 70 oli lähempänä mut oli miten oli. Kyllä mä huomasin takalenkillä kuitenkin kun monet tehokkaammatkin jarrutteli ennen 100-merkkiä niin ne tuli ihan /c edellä vastaan :)
Pääsuoralla, laspalmasilla ja sen jälkeen tulevalla 180asteen kurvissa kaikissa aloitin jarrutuksen 50m merkin kohdalla. Myöskin kurvi ennen ja jälkeen laspalmasia pystyi helposti ajamaan kaasu pohjassa vakio alustalla.
-
Pääsuoralla, laspalmasilla ja sen jälkeen tulevalla 180asteen kurvissa kaikissa aloitin jarrutuksen 50m merkin kohdalla. Myöskin kurvi ennen ja jälkeen laspalmasia pystyi helposti ajamaan kaasu pohjassa vakio alustalla.
Siinä ennen laspalmasia mä epäröin pitkään ennen kuin uskalsin vetää torvi auki mut jälkimmäiseen uskalsi aika äkkiä mennä nostamatta. Mitä luokkaa sulla oli kierrosajat?
-
Siinä ennen laspalmasia mä epäröin pitkään ennen kuin uskalsin vetää torvi auki mut jälkimmäiseen uskalsi aika äkkiä mennä nostamatta. Mitä luokkaa sulla oli kierrosajat?
No se tässä jäi harmittamaankin kun ei tullu mitattua.
Mutta pääsuoran huippujen perusteella hitaammin kun tuo 1.44.
-
No se tässä jäi harmittamaankin kun ei tullu mitattua.
Mutta pääsuoran huippujen perusteella hitaammin kun tuo 1.44.
No prkl. Olisi ollut kiva vähän vertailla kun "vastassa" ei ole mitää 500hp ratapeliä. Alusta toimi kyllä tuossa omassa paremmin kuin odotin, vasemmasta etupyörästä irtosi hieman palaa mutta muuten tuntui menevän sen mitä voisi odottaakin. Jarrujakin kun oppi polkemaan kunnolla niin ei mennyt poljin kovaksi. Ensi kesäksi jos sais hieman potkua ja etujousitukseen säätömahdollisuuden jäykkyyteen niin olis kiva. Mut sen näkee sitten, silti aivan luonnottoman hauskaa puuhaa :)
-
No prkl. Olisi ollut kiva vähän vertailla kun "vastassa" ei ole mitää 500hp ratapeliä. Alusta toimi kyllä tuossa omassa paremmin kuin odotin, vasemmasta etupyörästä irtosi hieman palaa mutta muuten tuntui menevän sen mitä voisi odottaakin. Jarrujakin kun oppi polkemaan kunnolla niin ei mennyt poljin kovaksi. Ensi kesäksi jos sais hieman potkua ja etujousitukseen säätömahdollisuuden jäykkyyteen niin olis kiva. Mut sen näkee sitten, silti aivan luonnottoman hauskaa puuhaa :)
Joo pakko mennä vetää pari rundia vielä syksyllä cosworttilaisten kanssa ja ottaa kierrosaika.
-
Itsekin yritin jarrutella 100m kyltin jälkeen, mutta ennen 50 kylttiä. Muutamalla kerralla vähän jo jännitti, mutta komeesti stoppas. Mutkiin ei voinut täyskaasulla kokeilla, alko puskeen välillä melko lahjakkaasti ja muutaman kerran koko keula tärräs radikaalisti... :2funny:
Melko tyytyväisenä sai kyllä kotiin ajella, kun kaikki pysyi itseltä ehjänä ja toimi kunnolla! ::)
Btw oisko järkevää tehdä joku "rata-ajon perusteet" tms topic, mistä sai muilta vinkkejä? Joku mode vois täältä siirrellä näitä ei kuvia koskevia viestejä sinne?
-
Kiitos järjestäjille, hauskaa oli taas kerran. Radallakin tuli käytyä, jarrut hävisi vain aika nopeasti vaikka yritin sääliä autoa.
E: Pitäis toimia taas (toistaiseksi)
Kuminpolttoalueelta,
Videoo:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/50706130/DSCN4086.MOV
https://dl.dropboxusercontent.com/u/50706130/DSCN4087.MOV
Pitäskö nämä laittaa johonkin oikeaan paikkaan jossa ihmiset näitä vaikka näkisikin?
Erityisesti deekun kieputtelut oli rahan arvoista katseltavaa.
-
Yesselle kiitos komeista kuvista, varsinkin kun olit kuvannut väärän merkkisiäkin... :hello:
-
Yesselle kiitos komeista kuvista, varsinkin kun olit kuvannut väärän merkkisiäkin... :hello:
No kai nyt Volvomiitissä Volvoja kuvataan! :nohnoh
-
No kai nyt Volvomiitissä Volvoja kuvataan! :nohnoh
No sitähän mä just... :D
-
kokonaisuutta säästellen ei mitään mene rikki.
jarruja säästellen ei radalle kannata lähteä kuin possujunaan.
renkaita säästellen pitää jarrutuksissa olla malttia joten renkaatkin saattaa pysyä kuosissaan.
ite vakio tötteröllä huomasin hyväksi kun jätti kaiken viimeiseen pisteeseen nii pääsi kohtuu vauhtia ja kaikki yli kuumeni ja pari jäähy kierrosta ja taas kaasu pohjaan.
renkaat meni ja jarrut... mutta eikö pää-asia ole hauskanpito?
-
Tässä olis meitin seurueen jäsenen kuvatuksia :hello:
https://www.flickr.com/photos/akipa/sets/72157645710822237/
-
Pitäskö nämä laittaa johonkin oikeaan paikkaan jossa ihmiset näitä vaikka näkisikin?
Erityisesti deekun kieputtelut oli rahan arvoista katseltavaa.
Siirretty. Deekusta ei kyllä ollut videomateriaalia, kuvia vain.
http://s1288.photobucket.com/user/Acke1988/library/VRCF%20Alastaro%202014
-
Muutamia räpsyjä http://s17.photobucket.com/user/SlowmanFin/library/Vrcf%202014
Kopioida voi jos kehno laatu ei haittaa :pomo:
-
Jarrupaikkoja yritin katsella lähemmäs 50:n merkin paikkeille, voi olla että 70 oli lähempänä mut oli miten oli. Kyllä mä huomasin takalenkillä kuitenkin kun monet tehokkaammatkin jarrutteli ennen 100-merkkiä niin ne tuli ihan /c edellä vastaan :)
Taisit meikästäkin tulla kerran ohi :D Hyvältä näytti meno ! Olis ollu mukava lähtee ajaa kunnolla perää, mut jarrut ylikuumeni kierroksen puolessa välissä (tais olla neljäs kiekka).
Sellasta asiaa mietin, että oisko parempi jarruttaa voimakkaasti viime tingassa, kuin hitaasti hyvissä ajoin. Noin niinku jarrujen lämpenemisen kannalta ? Huono yhtälö 160 suoran päässä ja jarrut sulais :buck2: Just sen takia jätin vähä varaa joka mutkassa, vaikkakin nyt jälkikäteen harmittaa löysäily V:>
-
Muutamia räpsyjä http://s17.photobucket.com/user/SlowmanFin/library/Vrcf%202014
Kopioida voi jos kehno laatu ei haittaa :pomo:
Aika liki olit osunu mun "lipsahdusta" ;D
-
Muutamia räpsyjä http://s17.photobucket.com/user/SlowmanFin/library/Vrcf%202014
Kopioida voi jos kehno laatu ei haittaa :pomo:
Hyviä kuvia! Kopsasin "omat" kun oma porukka ei ottanut kuin pari viedon pätkää ja itse en sitä vähääkään :-[
Taisit meikästäkin tulla kerran ohi :D Hyvältä näytti meno ! Olis ollu mukava lähtee ajaa kunnolla perää, mut jarrut ylikuumeni kierroksen puolessa välissä (tais olla neljäs kiekka).
Sellasta asiaa mietin, että oisko parempi jarruttaa voimakkaasti viime tingassa, kuin hitaasti hyvissä ajoin. Noin niinku jarrujen lämpenemisen kannalta ? Huono yhtälö 160 suoran päässä ja jarrut sulais :buck2: Just sen takia jätin vähä varaa joka mutkassa, vaikkakin nyt jälkikäteen harmittaa löysäily V:>
Juu saattoi siinä niin käydä :) Mä jarrutin aluksi liian varovaisesti ja tokalla "nopeella" kierroksella viskas polkimen kovaksi eikä pitänyt ollenkaan. Kirosin jo EBC:t alimpaan helvettiin mutta tajusin seuraavan kerran testata että runttaa huolella abseja vasten. Tämän jälkeen alkoi pitää kuumanakin ja luotto palautui. Silti ajoin korkeintaan 4-5 kovempaa + jäähdyttelykierros päälle varmuuden vuoksi. Näin siis Redstuff palojen kanssa.
-
Muutamia räpsyjä http://s17.photobucket.com/user/SlowmanFin/library/Vrcf%202014 (http://s17.photobucket.com/user/SlowmanFin/library/Vrcf%202014)
Kopioida voi jos kehno laatu ei haittaa :pomo:
Meikäläisten pinkki hirvitarraki päässy oikee lähikuvaan :pomo:
-
Mukavaa että vääräuskoisetakin radalla oli otettu muutama räpsy S*
-
Aika liki olit osunu mun "lipsahdusta" ;D
Kattelin ja että melkein.. :D
Pitää nyt vielä todeta tähän että perheen kauniimpi osapuoli oli kuvausta harjoittelemassa, ihan vaan ettei tule tukkapöllyä itelle ;)
-
Aika hyvin kerää vauhtia pääsuoran päässä 144km/h.
Mulla pitäis olla audissa 180hv, mutta pääsuoran päässä ei ollut kuin 120km/h.
olisit ottanut takaoven kahvat irti niin ne ei olis raapinut vauhtia niin pahasti pois suoralle lähtiessä... ei vainen hyvin sä vedit, panosta alustaan.
-
Kuvatuin laite lie tuo L70E kun on kaikkien kuvissa :D
-
Kuvatuin laite lie tuo L70E kun on kaikkien kuvissa :D
Kait sillä joku tuli miittiin. ;D
-
Itse sain Bemarin mittariin 165-170 ennen jarrutusta. Reilu kymppi olisi vielä ollut varaa ennenkuin rajoitin nappaa kolmosella.
Satakolmekymppiä :-[
Vertasin mutkasta ulostulovauhteja Quneliuksen vastaaviin ja samoissa mentiin :)
-
GPS mukaan pääsuoran jarruun tullessa 143-152, mittarinopeudet oli siis noin 150-160 välillä. Turhan paljon pudotin tosin vauhtia siihen, mutta kun ei uskaltanut loppupäivästä kauheasti jarruihin luottaa.
-
Siittä sitä videoo p#rkele :D sai kyl tapella, jatkoo tulee jossain vaihees.
http://tml.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/VRCF+Ratapäivät+Alastaro+2.8.2014/Alastaro+1.wmv (http://tml.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/VRCF+Ratapäivät+Alastaro+2.8.2014/Alastaro+1.wmv)
jaa videon linkki ei tullukkaan suoraan mut löydätte sen kumminkin
-
jaa videon linkki ei tullukkaan suoraan mut löydätte sen kumminkin
Hyvähän se on :) Muistat vaan jatkossa laittaa url-tagit osoitteen ympärille jos siinä ääkkösiä.