Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Aiheen aloitti: tuomasd - 25.04.2017, 05:24:23
-
Otsikon mukaisesti kaipaisin vähän viritystietoa T5 moottoriin.
Kokoonpano kunnostettu,uusilla tiivisteillä +laakereilla, muuten orkkis.
Enstalvena sit uuet veivit,suuttimet yms yms.
Mutta kuinka ja paljoko kärsii ahtopaineita nostaa?
Vai täytyykö heti ostaa suuttimet tms?
Vakio ilmanputsaria ei tuu, vaan joku siistimpi tms, jos sillä tiedolla väliä.
Mutta kaikki vinkit ja näppitieto otetaan vastaan.
Kiitos ja kumarrus :)
-
Terve.
Ei kukaan vaivaudu vastaamaan kun tietoa löytyy viriosiosta hakemalla mutta lyhyesti, hommaa lastu ja juota/kolvauta kiinni niin ahtoja löytyy paremmin vakiopalikoillakin.
Kokonaiskustannus satasen luokkaa ja muutama kymmentä hepoa lisää+vääntöä ehkä n. 50Nm lisää.
Vaikka joku tällainen http://www.ebay.com/itm/VOLVO-850-S70-C70-V70-GLE-GLT-T5-R-T5-R-chip-tuning-remap/232304699920?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D40130%26meid%3D3b81225995094f31a3245b1ac879a54d%26pid%3D100005%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D222398940130
Se oma putsari on kyllä ihan paras näissä teholukemissa.
Vai onkos sulla jo uudempi kone+ ohjaus? Sitten menee ohjelmoinniksi.
Niinkuin taisi olla, olit jotain vaihdellut, turhaa höpinää taas minulta, t3 on jo se uudempi...