Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Konsolipelaaminen

  • 517 Vastauksia
  • 214253 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #165 : 05.04.2015, 17:05:48 »
Minä olen tehnyt niin, että potkin pois sellaiset, jotka ovat pienitasoisia, tai jos yksikään hyödyllinen taito ei ole täynnä.
Myös K/D ratio on aika hyvä mittari. Ittellä se on jotain 1,7x ja tullut huomattua että vaikka rank olisi 200, ei henkilöllä tee mitään jos K/D on luokkaa 0,20.

Harmittaa vaan odotella pelaajia yli tunnin yyteen tehtävään kun aikaa on vuirokaudessa rajatusti.  :-\

Poissa Merlin

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1407
  • Pessimisti ei pety ja positiivisuus on perseestä.
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #166 : 05.04.2015, 17:29:45 »
Myös K/D ratio on aika hyvä mittari. Ittellä se on jotain 1,7x ja tullut huomattua että vaikka rank olisi 200, ei henkilöllä tee mitään jos K/D on luokkaa 0,20.

Harmittaa vaan odotella pelaajia yli tunnin yyteen tehtävään kun aikaa on vuirokaudessa rajatusti.  :-\
Totta.

Tuo meidän Social Club-ryhmä on todella hiljainen, johtuen siitä, että siellä on vähän jäseniä. Niinpä kannattaa liittyä johonkin muuhun ryhmään, jossa on paljon pelaajia. Parempi mahdollisuus saada nopeammin pelaajia ryöstöihin, tehtäviin yms. ;)

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #167 : 05.04.2015, 17:37:21 »
Totta. Yritin tossa googletella suamalaisia ryhmiä mutten mittään hyviä löytänyt.

Suosituksia? Saa olla ulkolaisiakin ryhmiä....

Poissa Merlin

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1407
  • Pessimisti ei pety ja positiivisuus on perseestä.
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #168 : 05.04.2015, 17:58:14 »
Totta. Yritin tossa googletella suamalaisia ryhmiä mutten mittään hyviä löytänyt.

Suosituksia? Saa olla ulkolaisiakin ryhmiä....
Minä kuulun tuohon, mutta täysjäseneksi pääseminen on melko pitkä prosessi. Kyseessä on siis moottoripyöräkerho: http://socialclub.rockstargames.com/crew/lost_breed_mc_sa

Tuolla näyttää olevan yksi paikka vapaana: http://socialclub.rockstargames.com/crew/finland_guys

E: Tuossa näkyy pääasiassa suomalaisia ryhmiä: http://socialclub.rockstargames.com/crews/search/alltypes/finland
« Viimeksi muokattu: 05.04.2015, 18:00:43 kirjoittanut Merlin »

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #169 : 24.04.2015, 19:38:23 »
Taitaa olla todelliset gta:n pelaajat siirtyneet pc:lle. Ihan vitusti kaikennäköisiä perseilijöitä on, eikä heistit  etene ollenkaan kun aina joukossa on joku mielensäpahoittaja.
Meinannu että pitä rocstaria infota asiasta. Vituttaa että koko heist menee vituiksi jos yksi jonne päättää lähteä keskenkaiken. Suurinosa tehtävit kuitenkin sellaisia että kahdella pärjää.

Poissa TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6026
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #170 : 27.04.2015, 19:24:56 »
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1175
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #171 : 28.04.2015, 07:02:28 »
Taitaa olla todelliset gta:n pelaajat siirtyneet pc:lle. Ihan vitusti kaikennäköisiä perseilijöitä on, eikä heistit  etene ollenkaan kun aina joukossa on joku mielensäpahoittaja.
Meinannu että pitä rocstaria infota asiasta. Vituttaa että koko heist menee vituiksi jos yksi jonne päättää lähteä keskenkaiken. Suurinosa tehtävit kuitenkin sellaisia että kahdella pärjää.
ite en oo lähteny heisteihin random porukalla ollenkaan kun se menee sitten siihen lopulta että joku apina hostaa ja ottaa itelleen koko potin tai sitte nämä mielensäpahottajat ja muut tosikot joita ei saisi peliin päästää ollenkaan

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #172 : 28.04.2015, 16:36:00 »
ite en oo lähteny heisteihin random porukalla ollenkaan kun se menee sitten siihen lopulta että joku apina hostaa ja ottaa itelleen koko potin tai sitte nämä mielensäpahottajat ja muut tosikot joita ei saisi peliin päästää ollenkaan
Vähän paha mennä "ei random" -porukalla kun ei ole onlinea pelaavia tuttuja.

On tuolla muutama nimimerkki, jotka aina kutsuvat minut mukaan ja yleensä tulevat myös minun mukaan, mutta aina ei ole paikalla ketään.

Pitäs olla pikanappi "ilmoita rockstarille" jokaisen pellen nimimerkin perässä. Saatanan vupelot että ottaa aivoon pelata heistejä helpoimmalla ja silti tulee vaikeuksia... Kun osan niistä hoitaisi vakeimmalla tyylikkäästi itsekkin.

Nyt on "Humane Labs raid - deliver emp" tyssännyt kokonaan. Porukka perseilee ja sekoilee, eikä edes helpoimmallla pääse läpi. Viimeksi saatiin kaikki vartiat tiputettua ja emp toimitettua oikeaan paikkaan. Sitten piti lähteä pois ja yks vaaan perseilee autolla (aika alkoi jo loppumaan). Heitin kuskinpaikalta huiskuuseen ja hyppäsin rattiin:
"XXXXXX has left"
"FAILED the heist crew left".

Vähän lämmöt meinas nousta jo....

Poissa FinKeKe86

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 131
  • Pohjalaiset Kunniaan
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #173 : 05.05.2015, 20:27:43 »
Vähän paha mennä "ei random" -porukalla kun ei ole onlinea pelaavia tuttuja.

On tuolla muutama nimimerkki, jotka aina kutsuvat minut mukaan ja yleensä tulevat myös minun mukaan, mutta aina ei ole paikalla ketään.

Pitäs olla pikanappi "ilmoita rockstarille" jokaisen pellen nimimerkin perässä. Saatanan vupelot että ottaa aivoon pelata heistejä helpoimmalla ja silti tulee vaikeuksia... Kun osan niistä hoitaisi vakeimmalla tyylikkäästi itsekkin.

Nyt on "Humane Labs raid - deliver emp" tyssännyt kokonaan. Porukka perseilee ja sekoilee, eikä edes helpoimmallla pääse läpi. Viimeksi saatiin kaikki vartiat tiputettua ja emp toimitettua oikeaan paikkaan. Sitten piti lähteä pois ja yks vaaan perseilee autolla (aika alkoi jo loppumaan). Heitin kuskinpaikalta huiskuuseen ja hyppäsin rattiin:
"XXXXXX has left"
"FAILED the heist crew left".

Vähän lämmöt meinas nousta jo....

Morjesta päivää.
Katoin/luin täällä että porukka tykkäisi pelata GTA V Heist missioneita, itse oon vähän samaan kohtaan jämähtänyt ku ei osaa noobit pelata jne jne.
Lisäilehän FinKeKe86 niin otetaan vaikka huomenna vähän matsia, vaimo on näytelmä harkois niin on siin hyvin luppo aikaa pelailla.
Nykyinen kiesi: Volvo V70 D5 '03
Ex ajokit: Toyota Avensis 1.8 '98, Toyota Carina E 1.8 '96,Toyota Camry 2.0 16v Twin Cam

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1175
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #174 : 05.05.2015, 21:05:54 »
Morjesta päivää.
Katoin/luin täällä että porukka tykkäisi pelata GTA V Heist missioneita, itse oon vähän samaan kohtaan jämähtänyt ku ei osaa noobit pelata jne jne.
Lisäilehän FinKeKe86 niin otetaan vaikka huomenna vähän matsia, vaimo on näytelmä harkois niin on siin hyvin luppo aikaa pelailla.
et saa pelata kun vaimo on kotona?  ???

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #175 : 05.05.2015, 22:07:35 »
et saa pelata kun vaimo on kotona?  ???
:2funny:
Minä kyllä saan, mutta itselleni olen luvannut etten lasten nähden pelaile.

Finkeke, myö on joskus ammuttu toisiamma. :D

Poissa Rentz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 11
  • www.vrcf.fi
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #176 : 06.05.2015, 10:24:26 »
Onko kukaan ostamassa Project CARSia. Huomenna se julkaistaan

Poissa TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6026
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #177 : 06.05.2015, 10:25:56 »
Morjesta päivää.
Katoin/luin täällä että porukka tykkäisi pelata GTA V Heist missioneita, itse oon vähän samaan kohtaan jämähtänyt ku ei osaa noobit pelata jne jne.
Lisäilehän FinKeKe86 niin otetaan vaikka huomenna vähän matsia, vaimo on näytelmä harkois niin on siin hyvin luppo aikaa pelailla.
Monelta meinasitte? ???
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa FinKeKe86

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 131
  • Pohjalaiset Kunniaan
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #178 : 06.05.2015, 21:12:02 »
Oon itse par-aikaa pelaamassa, lisää kaverilistallesi pleikan puolella FinKeKe86
Nykyinen kiesi: Volvo V70 D5 '03
Ex ajokit: Toyota Avensis 1.8 '98, Toyota Carina E 1.8 '96,Toyota Camry 2.0 16v Twin Cam

Poissa FinKeKe86

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 131
  • Pohjalaiset Kunniaan
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #179 : 06.05.2015, 21:13:37 »
Mursu: Mitä siihen pelaamiseen tulee niin vaimo ei oo hirveesti pelaamisen fani tms, välillä tulee sanomista ku pleikan ääressä istun ku hän tulee kotiin tms.
Vaikka oon kyllä antanu samalla mitalla takas että pitääkö olla sit jalat ristissä ja ootella että hän tulee kotiin.
Nykyinen kiesi: Volvo V70 D5 '03
Ex ajokit: Toyota Avensis 1.8 '98, Toyota Carina E 1.8 '96,Toyota Camry 2.0 16v Twin Cam

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo