Proturbo  Autodiagnoosi

Konsolipelaaminen

  • 517 Vastauksia
  • 214255 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1175
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #240 : 27.12.2015, 09:18:39 »
iso osa noista jenkeistä on käytännöllisiä jos halutaan polttaa kumia, muuhun niitä ei oo tehtykään :D

Poissa VoLLe_91

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #241 : 27.12.2015, 18:21:34 »
Hyviä juu kumin polttoon noi jenkit. Muutama niitä omassakin tallissa gta :D Eilen kävi joku juttu ilmeisesti humane raid-valkyrie heist setupissa. Tein tentävän random porukalla, mutta ei ilmestynyt ostettavaksi kyseinen kopteri ???
volvo 945 turbo -96
Showroom

Poissa Merlin

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1407
  • Pessimisti ei pety ja positiivisuus on perseestä.
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #242 : 27.12.2015, 19:41:46 »
Hyviä juu kumin polttoon noi jenkit. Muutama niitä omassakin tallissa gta :D Eilen kävi joku juttu ilmeisesti humane raid-valkyrie heist setupissa. Tein tentävän random porukalla, mutta ei ilmestynyt ostettavaksi kyseinen kopteri ???
Jos en väärin muista, niin heist pitää suorittaa loppuun?

Poissa VoLLe_91

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #243 : 27.12.2015, 19:44:15 »
Jos en väärin muista, niin heist pitää suorittaa loppuun?

Oukei. Muistelisin tehneeni sen tehtävän mistä saa hydran, niin se kyllä tuli ostettavaksi samalla tavalla ??? ;D
volvo 945 turbo -96
Showroom

Poissa Merlin

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1407
  • Pessimisti ei pety ja positiivisuus on perseestä.
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #244 : 29.12.2015, 15:19:44 »

Poissa VoLLe_91

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #245 : 29.12.2015, 17:05:54 »
Jatkoitkin vielä peluuta, kun piti itse lähteä jo nukkumaan ;D Oli kyllä taas säätämistä heist setupissa parin tyypin kanssa.. Miten voi olla edes mahdollista, että onnistuu sama henkilö kuolemaan samassa paikkaa 4 kertaa... :facepalm:

Ja sitten sama henkilö suuttuu freemoden puolella ja alkaa tulittaa minua ja merlin, kun ei itse osaa... :idiot2: :2funny:

Itsellä"ongelma" minkä auton ostaisi :D Vaihtoehtoina blade, tampa, rat loader, slamvan. Slamvanilla pääsisi ainakin hyvin mujussa :P Blade ja tampa en muista miten niillä onnistuu.
volvo 945 turbo -96
Showroom

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1175
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #246 : 29.12.2015, 17:37:10 »
Jatkoitkin vielä peluuta, kun piti itse lähteä jo nukkumaan ;D Oli kyllä taas säätämistä heist setupissa parin tyypin kanssa.. Miten voi olla edes mahdollista, että onnistuu sama henkilö kuolemaan samassa paikkaa 4 kertaa... :facepalm:

Ja sitten sama henkilö suuttuu freemoden puolella ja alkaa tulittaa minua ja merlin, kun ei itse osaa... :idiot2: :2funny:

Itsellä"ongelma" minkä auton ostaisi :D Vaihtoehtoina blade, tampa, rat loader, slamvan. Slamvanilla pääsisi ainakin hyvin mujussa :P Blade ja tampa en muista miten niillä onnistuu.
slamvan menee luisus ehkä parhaiten koko gtan autokannasta, ratloader enemmänkin puskee ja sen saa ilmatteeksi, toki ruosteisena versiona ja bladea en oo koskaa omistanu ja tampa on erittäin mainio ajettava ja luisutellakkin voi :)

Poissa VoLLe_91

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #247 : 29.12.2015, 17:55:54 »
slamvan menee luisus ehkä parhaiten koko gtan autokannasta, ratloader enemmänkin puskee ja sen saa ilmatteeksi, toki ruosteisena versiona ja bladea en oo koskaa omistanu ja tampa on erittäin mainio ajettava ja luisutellakkin voi :)
Tietää siis rahan menoa  ;D

Jos ostaisi molemmat, ja samalla uuden tallin :D

Kun on talo siellä vinewood alueella ja talli lentokentän lähellä. 20 paikkaa siis ja 1 vapaana :D
volvo 945 turbo -96
Showroom

Poissa Merlin

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1407
  • Pessimisti ei pety ja positiivisuus on perseestä.
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #248 : 29.12.2015, 18:26:46 »
No joo.

Videoissa sotajalalla olevat ovat molemmat kaverilistallani ja toinen lisäksi samassa ryhmässä kuin minä. Eivät tunne toisiaan ollenkaan ja alkoivat nahistelemaan. Oli huvittavaa seurata vierestä. :D

Poissa VoLLe_91

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #249 : 29.12.2015, 18:30:50 »
No joo.

Videoissa sotajalalla olevat ovat molemmat kaverilistallani ja toinen lisäksi samassa ryhmässä kuin minä. Eivät tunne toisiaan ollenkaan ja alkoivat nahistelemaan. Oli huvittavaa seurata vierestä. :D

Jaa jaa. Mietinkin mikäs tossa oli ideana  :D :2funny:
volvo 945 turbo -96
Showroom

Poissa luchadore

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2448
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #250 : 30.12.2015, 16:15:39 »
Päivää. Pelaakos täällä moni ps3/ps4:llä, ja vielä kivempi olisi jos screeninä toimii projektori ::)

Itse olen ostamassa tykkiä, ja hirveän vaikeaa tuntuu olevan valita juuri se "paras ja sopivin" tykki, mikä toimii etenkin ps4 parhaiten :idiot2:

Ykkösvaihtoehtona on Benq w1070, kaiken lukeman perusteella ???
Amazon '69
Volvo S40 '98
-Rock'n'Roll-

Niko_S

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #251 : 30.12.2015, 18:38:52 »
Onko kenelläkään muulla ollut ongelmaa PS3:lla PlayStation Storen kanssa?

Nimittäin itsellä on ollut jo pari kuukautta sellainen ongelma, että avaa kyllä kaupan etusivun, mutta ei näytä muuta kuin sen ylävalikon.

Automaattipäivitykset on käytössä, ja Storestakin on uusin versio, mutta ei vaan toimi.

Sonyyn olin yhteydessä joku aika sitten, mutta ei sielläkään osattu olla sen viisaampia...

Poissa VoLLe_91

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #252 : 30.12.2015, 19:01:33 »
slamvan menee luisus ehkä parhaiten koko gtan autokannasta, ratloader enemmänkin puskee ja sen saa ilmatteeksi, toki ruosteisena versiona ja bladea en oo koskaa omistanu ja tampa on erittäin mainio ajettava ja luisutellakkin voi :)
Tuli aluksi ostettua nyt se slmavan  :D

Tuli testattua ps3 missä modattu gta ja todettua itsekkin, että menee perhanan hyvässä luisussa ennen kuin ostin ps4 online puolelle  :2funny:
volvo 945 turbo -96
Showroom

Niko_S

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #253 : 30.12.2015, 20:42:36 »
Itse tulee kanssa aika paljon driftailtua GTA Onlinessa.

Lähinnä Elegy R8:lla, tai sitten Sabre Turbolla.

Itse en tykkää kauheasti kisoja ajella sen perseilyn vuoksi, niin ei ole kertynyt voittoja, että saisi viritysosia.


Sama mitä täälläkin on ollut juttua, niin Heistit.
Omasta mielestä Onlinen paras ja huonoin osa.

Esim. nyt ensimmäinen Heist, eli Fleeca Job, niin ties kuinka monta kertaa sitäkin on yritetty, ja melkein aina joku ryssii jotenkin.
Viimeksi Finalessa tiimikaveri lähti kesken kaiken.

Tosin osasyy voi olla myös itse GTA Onlinessa, koska minullakin on käynyt pari kertaa, niin että PSN kirjaa ulos, ja homma pipariksi.

Tosin GTA Online on muutenkin aika buginen, vaikka Rockstarsilla on ollut jo yli 2 vuotta aikaa hioa homma kuntoon.
Välillä joku auto leijailee taivaalla, ja muita pikku juttuja...  ::)

Ei ne pikku ongelmat nyt niin paljoa haittaa pelikokemusta, kun olen kuitenkin GTA fani, ja kaikki 3D GTA pelit omistan, GTA 4:sta lukuunottamatta, tosin olen GTA 4:stakin pelannut.

------------------------

Itsellä kun on kotona WLAN 4G -verkko, niin se heittelee välillä 15 - 50 Megaa, mutta yhteys ei kuitenkaan katkea kokonaan koskaan,
ja silti aina välillä PSN kirjaa ulos.
Puhelin kun on kotona ollessa aina siinä omassa WLAN -verkossa, niin puhelimesta löytyy yleensä yhteys, kun Pleikkari ei saa yhteyttä.




Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #254 : 30.12.2015, 21:16:16 »
Fleecalla on hyvä tahkota rahaa, kun ei sitä muutenkaan saa...

Elegy on paska driftaamisessa, pyärähtää liki samointein jos perä karkaa. Tosin sillä pääsee helposti chiliadin huipulle, melkein mistä päin tahansa. :D

Slamvan = driftvan

Karin Futo - Dx ja koivu...

Bifta = ihana ja ketterä lelu

Voltic = hiljainen ja kilpailukykyinen peruutusvaihde...

Faggio = Ifag....


Siinäpä mun autot. Enempään ei varaa ole kun ei perkele ole aikaa hakata kuin maks 2h/vrk ja tuolloinkin 80% ajasta menee muiden perseilystä raportointiin.....    >:(

 

KL-varaosat  Race.fi