Samppasport  Futurez

Riihimäki ja lähialueet - 22.2.2015 klo 15 @ ABC Riihimäki

  • 113 Vastauksia
  • 29436 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa väsyttää

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
Riihimäeltä on nähtävästi volvoilijat ryömineet koloistaan liikenteeseen, ja meitä on monta. Tottakai tarvitaan suomen pääsiäiskaupunkiin oma miitti.




Niin ja saa tänne Hyvinkäältä ja Hämeenlinnasta päin tulla myös, luvataan jättää pesäpallomailat ja puukot kotiin. :hello:
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015, 17:06:00 kirjoittanut väsyttää »

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Mä tätä jo muinoin ehdottelin, mut nää Loppelaiset, Hyvinkääläiset, Hämeenlinnanaiset oli niin nihkeitä ???

No enivei, kyl mää jossain välissä saattaisin eksyä.

Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa väsyttää

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
Mä tätä jo muinoin ehdottelin, mut nää Loppelaiset, Hyvinkääläiset, Hämeenlinnanaiset oli niin nihkeitä ???

No enivei, kyl mää jossain välissä saattaisin eksyä.


Jossei muita saada nii ainaki Riihimäen karvaturrit sitte ainakin  :pomo:

Poissa Temppaa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Abc vois melkee noista vaihtoehdoista olla parhain, vois siinä kahveetki samalla hörppästä. :) Ja muutenki jos tulee lähiseuduilta niin luultavasti helpoin tulla.
Volvo 240

Poissa väsyttää

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
Abc vois melkee noista vaihtoehdoista olla parhain, vois siinä kahveetki samalla hörppästä. :) Ja muutenki jos tulee lähiseuduilta niin luultavasti helpoin tulla.




Totta, muutenkin varmaan paras miittauspaikka siinä mielessä että parkkiksella riittää lääniä vaikka lampaat söis.

Poissa Aetheries

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
Itellä oikeestaan viikonloput ainoo sopiva ajankohta, ellei joku Hämeenlinnalainen nouki mua Parolannummelta iltalomille .. ;D

Poissa Temppaa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Joo viikonloput varmaan kaikille ehkä parhaita? Mulle käy kans melkee mikä päivä tahansa n.99% varmuudella haha
Volvo 240

Poissa väsyttää

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
Oliskoha tällee nopeella aikataululla heitettynä 3. päivä sopiva? Lauantai nii olis keskellä viikonloppua.

Poissa JamoGTR

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
Aakkos asema kuulostaa ainakin paikkana hyvältä ja ajankohtakin tosiaan vois olla se lauantai. Katsotaan miten itse pääsee nyt paikalle, polttelis vaan lähteä mökille kun on viikonloppu vapaa duunista.  :) Oiskos muuten tarkotus järjestellä joka viikonloppu vai esim. joka toinen, vaiko kenties kerran kuussa?
V70 mk1 2.4t -99

Poissa Temppaa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Itse ainaki voisin tulla paremman osapuolen kanssa kattelee jos porukkaa tulis sillon lauantaina. Onks kenelläkää mitää toivomuksii et mihin aikaan? Perus 14.00?
Volvo 240

Poissa väsyttää

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
Aakkos asema kuulostaa ainakin paikkana hyvältä ja ajankohtakin tosiaan vois olla se lauantai. Katsotaan miten itse pääsee nyt paikalle, polttelis vaan lähteä mökille kun on viikonloppu vapaa duunista.  :) Oiskos muuten tarkotus järjestellä joka viikonloppu vai esim. joka toinen, vaiko kenties kerran kuussa?


Voishan noita järjestellä johki tasaseen tahtiin, vaikka toinen viikonloppu jos saadaan porukkaa paikalle, jne jne.

Poissa väsyttää

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
Itse ainaki voisin tulla paremman osapuolen kanssa kattelee jos porukkaa tulis sillon lauantaina. Onks kenelläkää mitää toivomuksii et mihin aikaan? Perus 14.00?


14 tai 15 olis varmaan semmonen että jengi on heräilly rapuloistaan. Mitä tästä olis porukka mieltä?

Poissa Aetheries

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
Joka toinen ois jees niin ei sit mee sivu suun jos ei nyt heti pääsekkään

Poissa fozziili

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 74
Saas nähdä josko täältä Hyvinkäältä pääsis köröttelee kans paikalle. ABC on aika perusvarma vaihtoehto, ja kun ei Biltemasta tarvii mitään varaosia hakee ni ei tarvii ehdottaa sitäkään. :)
V40 1.9 TDi ´01 (ex), 240 2.0 '90 (ex), S40 1.6 ´00 (ex), V70 2.5T ´05 (ex), V70 D3 '11

Poissa väsyttää

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
Laitoin tuohon nyt sen 3. päivä ja klo 14. Katotaan saapuuko ketään  :knuppel2:

 

Autoracing  KL-varaosat