Autodiagnoosi  Carcom Oy

240 Lasikuitu osia.

  • 8 Vastauksia
  • 7822 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa eccer

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 167
  • www.vrcf.fi
240 Lasikuitu osia.
« : 30.12.2010, 22:46:04 »
Olisko Mistalla vielä muistissa, mitä eri osia sai 240 lasikuituisena ja mikä se firma ny olikaan. Yritin ettii landiasta, mutta en löytäny.  ???
Volvo V70 Passion D2

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
« Viimeksi muokattu: 27.09.2012, 13:15:22 kirjoittanut Juzi »

Poissa mikkis83

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 949
  • SVK #02580
Vs: 240 Lasikuitu osia.
« Vastaus #2 : 10.01.2011, 19:59:17 »
Livellä olisi varmastikin myös Brossia?
-V940T-97/-VV70-99/VV70-98/V242-80/VA122S-67/FF500-63/C1508GT-79/VWJ-91/VWJ-91/E-59
Tappikoneella olisit jo perillä
Tappikoneen ääni sekoitti mun pääni

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
Vs: 240 Lasikuitu osia.
« Vastaus #3 : 14.01.2011, 13:28:34 »
On näköjään jostain syystä poistettu tuo laittamani lista tuolta markkinapaikalta. Ei millään jaksaisi kirjoittaa kaikkia uudestaan.. Ms lasikuitutarvike on tosiaan Huittislainen paikka, josta sai monenmoista osaa vanhempiin volvoihin..

Poissa 240 -87

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
  • Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda?
Vs: 240 Lasikuitu osia.
« Vastaus #4 : 17.09.2012, 16:29:24 »
Vanha aihe, mutta nostanpa ylös, kun ei ole tietoa ja askarruttaa.

Kuinka katulaillisia tällaiset lasikuituosat ovat? Kiinnostaisi kovasti, jos tuohon 240 -84 projektiini vaan saa jotain katsurin katseenkestävää kevennystä laittaa...
PROJECT 2 door 240 vm.84 + Honda CTR EP3 vm.2005 (kesälelu) + käyttökippo 940 B230FT vm.92/93 Wagon

Poissa Volvopoju

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 558
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 Lasikuitu osia.
« Vastaus #5 : 17.09.2012, 16:46:12 »
Bamsella on ainakin konepelti, takaluukku ja ovipahvit hiilikuidusta. Ainakinnkatsastuksesta on mennyt niillä läpi..  ;)

Poissa 240 -87

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
  • Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda?
Vs: 240 Lasikuitu osia.
« Vastaus #6 : 17.09.2012, 17:46:52 »
Bamsella on ainakin konepelti, takaluukku ja ovipahvit hiilikuidusta. Ainakinnkatsastuksesta on mennyt niillä läpi..  ;)

Ovipahvit luulisi menevän läpi heittämällä, mutta mitä laki sanoo konepellistä ja takaluukusta?

Mistä noita hiilariosia voisi tiedustella? Onko Bamse kuulolla?
PROJECT 2 door 240 vm.84 + Honda CTR EP3 vm.2005 (kesälelu) + käyttökippo 940 B230FT vm.92/93 Wagon

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 240 Lasikuitu osia.
« Vastaus #7 : 18.09.2012, 00:10:34 »
Lasikuitua/tms. saa olla ainakin konepelti, takaluukku ja etulokasuojat sekä muut korin osat jotka eivät ole osa kantavaa rakennetta itsekantavalla korilla varustetussa. Ovien pintapellit eivät saa käsittääkseni olla ainakaan sellaisenaan muuta materiaalia. Mutta eipä siinä ihan kauheasti säästä painossa ja ovesta tulee aika rimpula ilman tukirakenteita.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2012, 00:12:05 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa 240 -87

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
  • Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda?
Vs: 240 Lasikuitu osia.
« Vastaus #8 : 18.09.2012, 15:39:50 »
Lasikuitua/tms. saa olla ainakin konepelti, takaluukku ja etulokasuojat sekä muut korin osat jotka eivät ole osa kantavaa rakennetta itsekantavalla korilla varustetussa. Ovien pintapellit eivät saa käsittääkseni olla ainakaan sellaisenaan muuta materiaalia. Mutta eipä siinä ihan kauheasti säästä painossa ja ovesta tulee aika rimpula ilman tukirakenteita.

Kiitos Lankku ja muut vastauksista. Totta on, että ei tuota korin painoa hirmuisesti voi tiputtaa laillisesti, mutta toisaalta 50-100kg kevyempi kori vaikuttaa jo melkoisesti. Ainakin vaparivehkeissä hyvä tapa saada kulkupuolta paremmaksi tuo keventäminen. Turbo-hirmut tosin nauraa moiselle toiminnalle ja ruuvaa lisää painetta ahtimeen!  ;)

Kyllä kai se on niin, että jos kisavehjettä rakentaa, niin kaikki ylimääräinen paino pyritään poistamaan tai ainakin vaihtamaan osia kevyempään. Siviilivehkeissä esim. hiilikuituosien ulkonäkö on se joka merkkaa, vaikka saahan sitä hyötyäkin tietysti samalla. Joillekin tärkein seikka on pelkästään se, että katu-uskottavuus pomppaa potenssiin sata! Kukin tietysti tavallaan ja tyylillään.  ;) 
PROJECT 2 door 240 vm.84 + Honda CTR EP3 vm.2005 (kesälelu) + käyttökippo 940 B230FT vm.92/93 Wagon

 

Elekma  Autoracing