Autoracing  KL-varaosat

850 ja SRE kytkin

  • 2 Vastauksia
  • 1393 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa T-gul

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 331
  • www.vrcf.fi
850 ja SRE kytkin
« : 09.11.2019, 18:04:08 »
Purin edellisen omistajan asentaman sintterikytkinmen ja SRE paineasetelman pois kun autolla olisi tarkoitus ajaa mukavasti maantielläkin.

Levy on nelialapainen 881861999843 ja asetelma 883082999785
Meinasin pistää osat myyntiin ja laittaa perus -96 R kytkinpaketin tilalle mutta sitten jäin miettimään josko hyödyntäisin asetelman vakiolevyn kanssa.

Kysymys: onko tuollainen suositeltava ratkaisu ja sopivan kevyt normiajoon?

Osilla ajettu alle 5000 tkm.

V60-14 Rebelblue R-design, 854 T-5R -95 "T-GUL" manual
262 C -78, 244 Turbo -81, 164 -70, 760 GLE Limousine -84
164 Limousine -70, 780 Turbo-87, 1800ES -73

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2247
Vs: 850 ja SRE kytkin
« Vastaus #1 : 09.11.2019, 19:48:40 »
Jos poljintuntuma ei ollut liian jäykkä, niin vaihtaisin vaan pelkän levyn. Se käyttämisen kulmikkuus poistuu luultavasti massalevyllä.

Toki jos ei levyä saa irto-osana, niin sitten vaan kaikki vaihtoon ja turhat race-osat myyntiin.

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4399
Vs: 850 ja SRE kytkin
« Vastaus #2 : 11.11.2019, 17:16:34 »
Kalamiehen kanssa samaa mieltä. Kesäkäyttiksessä on SRE ja massalevy ja ihan mukava ajaa, kunhan ei tuntitolkulla seiso ruuhkassa. Nappaahan se SRE massalevylläkin hiukan terävämmin, mutta tarvittaessa voi luistattaa.

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy