Autoracing  KL-varaosat

Volvon katsastus

  • 2254 Vastauksia
  • 607110 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #495 : 07.10.2012, 00:28:27 »
No K1 oli  :facepalm: Ku oli ale kuponki nii aattelin käydä. Varmaan sen takia tulikin uusinta näyttö että saa rahat takas
Mä olen katsastanu kans auton kolme kertaa K1:ssä: Ensimmäisen, ainoon ja viimesen kerran. Mainintaa tuli otteeseen mm. Wunderbaumista joka roikku taustapeilissä edellisen omistajan jäljiltä, ja inssi valitteli vielä kun ei ollu huomannu kilpien olevan huonossa kunnossa(!!).
No kun halvalla sai.

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #496 : 07.10.2012, 00:33:53 »
Mä olen katsastanu kans auton kolme kertaa K1:ssä: Ensimmäisen, ainoon ja viimesen kerran. Mainintaa tuli otteeseen mm. Wunderbaumista joka roikku taustapeilissä edellisen omistajan jäljiltä, ja inssi valitteli vielä kun ei ollu huomannu kilpien olevan huonossa kunnossa(!!).
Joo ja mulla se rupes miettimään et onko välijäähdytin alkuperänen ku näytti niin leveeltä. Kävivät oikein kahteen mieheen kahtomassa ;D Kyseessä b230ft. Ihan alkuperänen jäähy siinä on.
Sit rupes vielä epäilemään että onko ees alunperin turbokone
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3756
  • 195hv/406Nm
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #497 : 07.10.2012, 00:52:16 »
Mie oon käyny kouvolan K1:llä kaikki volvoni näyttämässä ja pari muuta satunnaista... Ja menen myös ensi vuonna uudestaan. Yhdestäkään pikku viasta ei oo naristu vaan asiallisesti kerrottu että kannattaa tehdä jossain vaiheessa asialle jotain. Kuusankosken A-katsastukseen ja kuusankosken autokatsastukseen en enää mene. Siellä kyllä valitettiin kaikesta mahdollisesta.... ::)

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6578
  • 1% Hybridi
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #498 : 07.10.2012, 00:54:06 »
Ite olen koittanut viedä aina kuukauden alkupäivinä leimalle, onhan tästä ollut tässä topicissa juttuakin. Vahva tuntuma on, että alkukuusta pääsisi helpommin läpi. Tähän asti tuo on toiminut  ;)
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #499 : 07.10.2012, 00:57:48 »
Ja pitääkö paikkasa ku katsuri sano et aina kun vaihtaa jouset niin ne pitäs periaatteessa muutos katsastaa??? En tiiä sit tarkottiko se et madalletut jouset? Mut se sano et aina ku jouset vaihdetaan :o.  Mulla oli rälläköity kiekka takajousista pois. Voihan se olla et tarkotti et aina ku laitetaan matalampaa jousta

Ja eka kuu oli ku sai viedä katastukseen
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

Niko_S

  • Vieras
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #500 : 07.10.2012, 12:49:34 »
Ja pitääkö paikkasa ku katsuri sano et aina kun vaihtaa jouset niin ne pitäs periaatteessa muutos katsastaa??? En tiiä sit tarkottiko se et madalletut jouset? Mut se sano et aina ku jouset vaihdetaan :o.  Mulla oli rälläköity kiekka takajousista pois. Voihan se olla et tarkotti et aina ku laitetaan matalampaa jousta

Ja eka kuu oli ku sai viedä katastukseen

Joo, tosiaan on varmasti tarkoittanut inssi lyhkäsempää jousta, kun vakiosistahan ei leimalla napista.

Mie oon käyny kouvolan K1:llä kaikki volvoni näyttämässä ja pari muuta satunnaista... Ja menen myös ensi vuonna uudestaan. Yhdestäkään pikku viasta ei oo naristu vaan asiallisesti kerrottu että kannattaa tehdä jossain vaiheessa asialle jotain. Kuusankosken A-katsastukseen ja kuusankosken autokatsastukseen en enää mene. Siellä kyllä valitettiin kaikesta mahdollisesta.... ::)

Riippuu paljon tottakai myös asemasta, mutta isä on käynyt Lahden K1:llä, ja minä Porvoon sekä Mäntsälän K1:llä.
Kaikki autot hylättiin, kun oli reikiä (eli oikein), mutta palvelu sitten olikin kehnoa ja aina oli joku natsi katsastamassa...

Ovien alareunatkin koputeltiin jos oli pintaruostetta, turvävöitä revittiin, ja siitä valitettiin jos öljykorkin ympärillä oli vähän öljyä...  :idiot2:

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4630
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #501 : 07.10.2012, 12:50:02 »
Ja pitääkö paikkasa ku katsuri sano et aina kun vaihtaa jouset niin ne pitäs periaatteessa muutos katsastaa??? En tiiä sit tarkottiko se et madalletut jouset? Mut se sano et aina ku jouset vaihdetaan :o.  Mulla oli rälläköity kiekka takajousista pois. Voihan se olla et tarkotti et aina ku laitetaan matalampaa jousta

Ja eka kuu oli ku sai viedä katastukseen

Varmaan tarkotti juuri sitä että jos vaihtaa esim, ne madallusjouset. Jos vakiot laittaa niin ei niitä tarvi muutoskatsastaa. Inssi sano mulle sillonku jouset vaihdoin niin vakiot ku laittaa takasin niin muutosprosentit lähtee pois.
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #502 : 08.10.2012, 15:17:52 »
Mä käytin tänää oman tiiliskiven Kouvolan A-katsastuksen..suulinen maininta tuli renkaista(yks nastarengas alla ja yks melkein kalju),ajovalot sojotti mihkä sattuu,"tänne on näköjää vaihettu joku scanian turbo",välijäähyttimest ei sanonu mitää mikä on laitettu jälkee päin eikä myöskää suorast 3" rännist,reikä löyty pohjast,savuarvoja ihmetteli(1,20,jotka oli muual "mitattu"..ainoot mitä laitto paperille oli 2 etujarruletkuu ja rekkarin valo  8)

Niko_S

  • Vieras
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #503 : 09.10.2012, 15:00:56 »
Mä käytin tänää oman tiiliskiven Kouvolan A-katsastuksen..suulinen maininta tuli renkaista(yks nastarengas alla ja yks melkein kalju),ajovalot sojotti mihkä sattuu,"tänne on näköjää vaihettu joku scanian turbo",välijäähyttimest ei sanonu mitää mikä on laitettu jälkee päin eikä myöskää suorast 3" rännist,reikä löyty pohjast,savuarvoja ihmetteli(1,20,jotka oli muual "mitattu"..ainoot mitä laitto paperille oli 2 etujarruletkuu ja rekkarin valo  8)

Taisi olla inssi Volvo-miehiä?  :D

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #504 : 09.10.2012, 15:06:37 »
Mä käytin tänää oman tiiliskiven Kouvolan A-katsastuksen..suulinen maininta tuli renkaista(yks nastarengas alla ja yks melkein kalju),ajovalot sojotti mihkä sattuu,"tänne on näköjää vaihettu joku scanian turbo",välijäähyttimest ei sanonu mitää mikä on laitettu jälkee päin eikä myöskää suorast 3" rännist,reikä löyty pohjast,savuarvoja ihmetteli(1,20,jotka oli muual "mitattu"..ainoot mitä laitto paperille oli 2 etujarruletkuu ja rekkarin valo  8)

Itsehän olisin suositellut paalaamista jo.

Niko_S

  • Vieras
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #505 : 09.10.2012, 22:42:00 »
Itsehän olisin suositellut paalaamista jo.

 :2funny:  :2funny:

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #506 : 10.10.2012, 11:23:39 »
Kyllä mä ton paalii voin laittaa ku annat mulle 3000 rahaa..töistä löytyy paalikone ni ei tuota onkelmii sen suhteen ;)

Poissa ToniJH

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1953
  • Volvo V70 2.4D
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #507 : 10.10.2012, 22:55:43 »
Huomena pitäs katsastuttaa Volvo, saas nähdä antaako päästöarvot millasia lukemia. :(
- Nyk: Volvo V70 2.4D 2004 - - EX: - Volvo V70 D5 2002 - EX: - Volvo V70 2001 -EX: - Volvo V70 1998 -

Liikenteessä vanha – mutta yhä vain toimiva – kikka on hankkia auto, jonka ratissa lukee Volvo. Automerkin nimessä v on vasemmalla, o oikealla

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4630
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #508 : 10.10.2012, 22:58:31 »
Huomena pitäs katsastuttaa Volvo, saas nähdä antaako päästöarvot millasia lukemia. :(

Käy ajamassa karstat pois ennenku konttorille menet ;)
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Vs: Volvon katsastus
« Vastaus #509 : 10.10.2012, 23:16:11 »
Huomena pitäs katsastuttaa Volvo, saas nähdä antaako päästöarvot millasia lukemia. :(

Minä käynny jo kolmena vuonna etukätee lapun hakemassa jostain korjaamosta. Ei ainakaa tule yllätyksenä konttorilla jos päästöissä jotain häikkää, ja halvempaa myös. :)


Käy ajamassa karstat pois ennenku konttorille menet ;)

Bensa koneessa mitään karstan poisto lenkkiä luultavaa tarvihe.
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

 

Futurez  Kulkukoira