Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Äänestys

Mikä vanneratkaisu?

17" jotka autossa on olleet
18" maalattuna hopeaksi
18" maalattuna kullan / pronssin sävyyn

940 GLT-4

  • 198 Vastauksia
  • 71220 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04
Vs: 940 GLT *vannesuunnitteluja*
« Vastaus #15 : 17.04.2012, 22:56:33 »
Lainaus
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Komiat on  S*

Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: 940 GLT *vannesuunnitteluja*
« Vastaus #16 : 18.04.2012, 15:32:15 »
the mooselta terässpeiserit, hinnakkaat on mutta ehottomasti parhaat..  itsellä on enkä ole katunut hetkeäkään!  :hello:

« Viimeksi muokattu: 18.04.2012, 15:51:57 kirjoittanut ässäarpa »
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa Timo_R

  • sienimies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2557
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 GLT *vannesuunnitteluja*
« Vastaus #17 : 18.04.2012, 21:01:46 »
the mooselta terässpeiserit, hinnakkaat on mutta ehottomasti parhaat..  itsellä on enkä ole katunut hetkeäkään!  :hello:



Komian näköset kyllä :)
Volvo 242 B234F(T) *talviunilla*          Volvo 854 T-5R *seisoo*         Volvo 940 GLT *kesälevolla*         V70 T5 -05
Shitroen Jumper L4H2 180HDI -14 *ensimmäinen ranskatar*
S80 T6 *puretaan*
Emännällä V70 2.4D Summum -06 & Audi A6 Allroad 2.7tdi

Poissa juhnu-79

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 360
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 GLT *vannesuunnitteluja*
« Vastaus #18 : 18.04.2012, 21:35:22 »
Mitäs tommoset teräs spacerit mahtaa painaa?? Siis verrattuna alumiinisiin..
kyl mää ny jotain siinä sitten koitin oikeinkin tehdä..:)

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: 940 GLT *vannesuunnitteluja*
« Vastaus #19 : 18.04.2012, 22:04:06 »
enemmän kuin alumiiniset, mutta itse en ole huomannut mitään eroa tehossa tai kulutuksessa :)
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa Timo_R

  • sienimies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2557
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 GLT *vannesuunnitteluja*
« Vastaus #20 : 18.04.2012, 22:29:26 »
Samalla tarvis varmaan vähän tota alustaa pudottaa, kun vanteetkin vaihtaa. Oon lueskellu tota topiccia tässä läpi, ja ensin oli suunnitelmissa hakea Motonetistä lesjöt, mutta niitä ei tuolla liiemmin kehuttu.

Noista KAW:in -50/40 jousista sen sijaan oli positiivisia puheita. Niitä löytyy sedaniin ja farkkuun omansa. Olisko sedanin jouset järkevämmät, vai lieneekö samaa ongelmaa kun lesjöillä, että jää takapää liian löysäksi? Pitäiskö ottaa suosiolla heti farkun sarja, ja vaikka pätkästä takapäästä sit hiukan pois, jos jää liian korkealle?
Volvo 242 B234F(T) *talviunilla*          Volvo 854 T-5R *seisoo*         Volvo 940 GLT *kesälevolla*         V70 T5 -05
Shitroen Jumper L4H2 180HDI -14 *ensimmäinen ranskatar*
S80 T6 *puretaan*
Emännällä V70 2.4D Summum -06 & Audi A6 Allroad 2.7tdi

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 940 GLT *vanne/alustasuunnitteluja*
« Vastaus #21 : 19.04.2012, 00:00:49 »
Jotkut tykkää lesjön etujousista, takajousethan on täysin kelvottomat kun ei kuormankantavuus riitä edes sedaniin jos on varaa ottaa tankki täyteen... Mulla muuten tulee lesjön etuset joutilaiks tässä heti kun saan aikaseks vaihtaa seiskaan uudenmalliset etutolpat, ehkä jo heti ensi vuonna ::)
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa MikkoY

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 116
Vs: 940 GLT *vannesuunnitteluja*
« Vastaus #22 : 19.04.2012, 21:43:06 »
Samalla tarvis varmaan vähän tota alustaa pudottaa, kun vanteetkin vaihtaa. Oon lueskellu tota topiccia tässä läpi, ja ensin oli suunnitelmissa hakea Motonetistä lesjöt, mutta niitä ei tuolla liiemmin kehuttu.

Noista KAW:in -50/40 jousista sen sijaan oli positiivisia puheita. Niitä löytyy sedaniin ja farkkuun omansa. Olisko sedanin jouset järkevämmät, vai lieneekö samaa ongelmaa kun lesjöillä, että jää takapää liian löysäksi? Pitäiskö ottaa suosiolla heti farkun sarja, ja vaikka pätkästä takapäästä sit hiukan pois, jos jää liian korkealle?

Mulla on nuo sedan mallin KAW:t, ja ainakin minun mielestä perä on turhan löysä, eikä kanna kuormaa. Ite ainakin nyt ottasin ne farkun jouset.
144 1971
944 S 2.3 LTT 1996
V70 D4 AWD Classic Sport 2016

Poissa Timo_R

  • sienimies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2557
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 GLT *vannesuunnitteluja*
« Vastaus #23 : 19.04.2012, 21:47:56 »
Mulla on nuo sedan mallin KAW:t, ja ainakin minun mielestä perä on turhan löysä, eikä kanna kuormaa. Ite ainakin nyt ottasin ne farkun jouset.

Kiitos  O0
Volvo 242 B234F(T) *talviunilla*          Volvo 854 T-5R *seisoo*         Volvo 940 GLT *kesälevolla*         V70 T5 -05
Shitroen Jumper L4H2 180HDI -14 *ensimmäinen ranskatar*
S80 T6 *puretaan*
Emännällä V70 2.4D Summum -06 & Audi A6 Allroad 2.7tdi

Poissa Timo_R

  • sienimies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2557
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 GLT *vanne/alustasuunnitteluja*
« Vastaus #24 : 03.05.2012, 22:26:30 »
Mimmonen homma muuten olis asentaa cruise tähän?
Lähistöltä sellanen kuulemma löytyis...vm-98:sta. Sopiiko?
Volvo 242 B234F(T) *talviunilla*          Volvo 854 T-5R *seisoo*         Volvo 940 GLT *kesälevolla*         V70 T5 -05
Shitroen Jumper L4H2 180HDI -14 *ensimmäinen ranskatar*
S80 T6 *puretaan*
Emännällä V70 2.4D Summum -06 & Audi A6 Allroad 2.7tdi

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 940 GLT *vanne/alustasuunnitteluja*
« Vastaus #25 : 03.05.2012, 22:31:30 »
Mimmonen homma muuten olis asentaa cruise tähän?
Lähistöltä sellanen kuulemma löytyis...vm-98:sta. Sopiiko?
Onkos vaijerikäyttöset molemmissa? Sulla ainakin pitäs olla.
Sillon se ei pitäis olla paha projekti.

Poissa Timo_R

  • sienimies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2557
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 GLT *vanne/alustasuunnitteluja*
« Vastaus #26 : 03.05.2012, 22:45:23 »
Onkos vaijerikäyttöset molemmissa? Sulla ainakin pitäs olla.
Sillon se ei pitäis olla paha projekti.


Täytyy varmaan käydä kattomassa, et mimmonen systeemi se on. Ku mun mielestä kasipätkässä ainakin cruise on ihan vaan suoraan boksin kautta toimiva. Ei siä ainakaan mitään erillistä vaijeria oo, joka vetäis läppää auki.
Volvo 242 B234F(T) *talviunilla*          Volvo 854 T-5R *seisoo*         Volvo 940 GLT *kesälevolla*         V70 T5 -05
Shitroen Jumper L4H2 180HDI -14 *ensimmäinen ranskatar*
S80 T6 *puretaan*
Emännällä V70 2.4D Summum -06 & Audi A6 Allroad 2.7tdi

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 940 GLT *vanne/alustasuunnitteluja*
« Vastaus #27 : 03.05.2012, 22:54:46 »

Täytyy varmaan käydä kattomassa, et mimmonen systeemi se on. Ku mun mielestä kasipätkässä ainakin cruise on ihan vaan suoraan boksin kautta toimiva. Ei siä ainakaan mitään erillistä vaijeria oo, joka vetäis läppää auki.
Muistaaksen siinä tarvitaan alipainettakin.   ;)
Mutta käys kurkkaan. Kyllä se sulle aukee.

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: 940 GLT *vanne/alustasuunnitteluja*
« Vastaus #28 : 04.05.2012, 01:59:34 »
mulla ainakin se alipainehärveli painelee kaasupoljinta  ELK

Poissa Timo_R

  • sienimies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2557
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 GLT *vanne/alustasuunnitteluja*
« Vastaus #29 : 04.05.2012, 11:35:44 »
mulla ainakin se alipainehärveli painelee kaasupoljinta  ELK


Jaa se on siä...Enpä oo havainnu moista :D
Volvo 242 B234F(T) *talviunilla*          Volvo 854 T-5R *seisoo*         Volvo 940 GLT *kesälevolla*         V70 T5 -05
Shitroen Jumper L4H2 180HDI -14 *ensimmäinen ranskatar*
S80 T6 *puretaan*
Emännällä V70 2.4D Summum -06 & Audi A6 Allroad 2.7tdi

 

Carcom Oy  Ateho