Viime viikonloppuna asentui uudet jarrut taakse. Vanhoissa paloissa oli vielä pintaa, mutta levyt alkoivat olla jo kuluneet ja urilla. Olisihan niillä tovin vielä ajellut mutta nyt on joka nurkka uutta levyineen paloineen päivineen. Tästä tapahtumasta ei ole kuvia mutta proseduurina tuo ei ole monimutkainen tapahtuma. Ainoastaan lukitteilla olevat pultit aiheutti vähän päänvaivaa.
Jaahas, takajarrut jäivät aavistuksen laahaamaan osien vaihdon jälkeen. Muutaman kilometrin ajo ei juurikaan takalevyjä lämmitä, kymmenen kilometriä lämmittää lämpöiseksi, ja parikymmentä jo kuumaksi. Viikko sitten otin jarrut uudestaan auki, putsasin liukupultit ja ne toimii kuten pitää. Palojen korvakkeista viilasin aavistuksen pois ja rasvasin uudestaan. Männät meni ihan normaalisti sisään osia vaihdettaessa. Käsijarrut ajettiin VDASH:lla huoltoasentoon ja palautettiin samalla vekottimella.
Rengas pyörii kädellä vauhtia antaessa noin yhden kierroksen. Ilman satulaa pelkät palat kiinni ollessa saa samanlaisen laahauksen, kun sormella painaa palaa levyä vasten. Isosta ei ole kiinni mutta aavistuksen siis laahaa
Mäntä irrottaa nätisti, auto lähtee valumaan erittäin loivassa ala- tai ylämäessä ja kulutuksessa ei näy mitenkään.
Mistähän sitä lähtisi syypäätä etsimään?