Väsäilimpä tämänkin kimpussa taas yksi päivä.
Tein turbiinilukon ohjaukseen sellaisen hauskan relekytkennän. Tähän asti turbiini on siis lukittunut nelosvaihteella, kun nopeus ylittää 80km/h. Hieman liian korkean stallin omaavasta turbiinista johtuen lukon kytkentä rykäisi aika rajusti, jos oli liikaa kaasua. Nyt tämän uuden relesysteemin avulla turbiini ei lukitu, jos kaasu on jonkun tietyn asennon yli. Kaasua pitää nyt nostaa niin paljon, että turbiinin lukittumista tuskin edes huomaa enää, kun kaasu on ihan kruisailuasennossa siinä vaiheessa, kun rele sallii turbiinin lukittumisen. Muutos oli kyllä niin makea, että tuskin ihan heti jaksan sitä toista turbiinia alkaa vaihtamaan. Itseasiassa auto alkaa olla siinä määrin valmis, että ajatuksissa siintää jo uusi projekti. Voi, että mä olen outo. Koskakohan sitä viitsisi ajaa samalla autolla enemmän kuin vain yhden vuoden...