Torista bongattu talmut, jotka lunastin itselle ja niitä odotellessa pitää selvitellä tuo 240:sen sähköpuoli kun autossa on nuo toimivat ruotsin-mallin huomiovalot parkkien kanssa.
Varmaan joku tälläinen kytkentä, lainattu teksti toisesta ketjusta:
Jos autossa on ruotsalaistyyppiset huomiovalot, voi Talmuille vetää johdon etuparkin tehokkaamman hehkulangan (21 W) johdosta (voisiko joku katsoa kaaviosta johdon värin), ja laittaa sulakkeen F5 paikalleen. Huomiovalot ja takavalot palavat virta päällä valokatkaisijan 0-asennossa. 1-asennossa palavat parkit edessä (5 W) ja takana, oli virta päällä tai pois. 2-asennossa palavat ajo- ja takavalot, kun virta on päällä. Suomi-autoista on maahantuoja poistanut käytöstä ruotsalaisen huomiovalokytkennän.
Huomiovalojen kytkeminen valokatkaisijan 1-asentoon aiheuttaa sen, että parkit voivat joskus unohtua päälle, kun poistuu autosta. Sitä todennäköisemmin, mitä pitemmäksi ajaksi poistuu.
Olikos se niin, että niissä oli joku etäisyys sivulta tai miten lähellä ne saa olla toisiaan ??