Kavereille vastailusta en tiedä, mutta paha antaa mitään kommenttia kun lähtötiedot on vajavaiset. Tai oikeastaan niitä ei ole.
Kun sanot että voimansiirron puolella on nyt jo häikkää niin kuinka paljon autolla on sitten ajettu? Vissiin paljon ja on poljettu kuin tulpatonta mopoa. Lastulla tapat voimansiirron nopeammin ja siirrät vikapaikan muualle voimansiirtoon, kun et kuitenkaan osaa ajaa nätisti lastun kanssa.
Jos kiinteän vauhtipyörän vaihdat niin uusiksi menee kaikki. Eli vauhtipyörä, kytkinlevy ja asetelma. Kiinteää vauhtipyörää ja jousittamatonta levyä ei laita käyttöautoon kukaan -paitsi jotkut sintterihullut.
Esim. 850 -mallia on saanut sekä ja että (kiinteä ja kaksoismassa). Helpoin mikä tulee mieleen on 850 T5-R ja R malleissa käytetyt osat. Jostain geneerisestä 850:pistä kiinteä vauhtis, levy ja asetelma ärrästä.