91
Ostetaan ja myydään muut myös autohifi / Vs: M Volvo 140 sarja korjausopas 1966-1974 kaikki mallit
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika 13.05.2024, 08:25:11 »Noh!
Se katsastuksessa tehtävä mittaus ei riitä, pitää ajaa dynolla.No kai sitten katsastuksessakin pitää ajaa dynolla.
Kaksi edellistä autoa kun vein liikkeeseen niin piti allekirjoituksella varmistaa että autossa ei ole mitään 3. osapuolen ohjelmistoja.Kyllä. Tarkoitin lähinnä näitä halpoja kotteroita jotka kiertää suoraan kädestä käteen.
Jos ei ole OEM-muovireunaa luulen että sen saa tungettua kaikin päinVoi olla aika murjomista kun kattoo noita mittoja. Kolmen sentin heitto.
Tääkin kiertyy melko kauan kun ei kerro ohjelmoinnista. Hys hys.Kaksi edellistä autoa kun vein liikkeeseen niin piti allekirjoituksella varmistaa että autossa ei ole mitään 3. osapuolen ohjelmistoja.
Päivän Hesarissa sivutaan aihetta ihan konkreettisesti.Se katsastuksessa tehtävä mittaus ei riitä, pitää ajaa dynolla.
Optimoinnilta vaaditaan kesäkuusta alkaen päästöjen osalta hyväksytyn asiantuntijan (?) tai tutkimuslaitoksen selvitys tai tyyppihyväksyntätodistus.
Minusta outoa että päästömittaustodistus ei riitä, siis silloinkaan kun päästörajat eivät ylity.
Tämä varmaan vaikuttaa jälleenmyyntiin.