Ilmamassamittari putsattu ja samalla ilmansuodattimen kotelo putsattu sekä suodatin vaihdettu
Asennettu Volvon alkuperäinen 1/2 DIN soitinadapteri ja Pioneerin DEH-8400BT
HF-mikrofonin sai asennettua aika huomaamattomaan paikkaan
Rekisterikilven valot vaihdettu LEDeiksi
Takajarrulevyistä poistettu pintaruoste ja maalattu Hammeriten hopealla.
Vielä pitäisi jaksaa joskus jarrusatulat putsata ja maalata.
Moottorin ylätukikumi vaihdettu Powerflexiin.
Vanha lähti irti helposti rautasahan terällä ja uusi meni paikoilleen lähes itsestään.
Vaihdettu Eibach Pro-Kit 30mm madallusjouset. Edestä oli suhteellisen helppo vaihdella, mutta takana olikin enemmän hommaa.
Tätä
http://www.sdbhost.com ja Volvon urheilualustasarjan ohjetta mukaillen tein.