Hei osaako kukaan sanoo mulle et ku mulla on ruiskun asennus kesken tuossa 360 volvossa.. niin mulla on konehuoneen ruiskun johtosarja jossa on myös mukana valojen johdot.. Siinä on ne 3 liitintä mitkä tulee sulakerasiaan kiinni..
Niin kysymys kuuluu että onko kaasarissa ja ruiskussa samat johdot sulakerasian takana eli ne ku menee auton sisään??
mä luulen että tuo ruiskun johtosarja on vanhemmasta 360 volvosta oisko b19e? ku tuon ruiskun mukana tuli pyöreä ilman putsari.. ku eikö noissa 360 volvoissa ole yleensä suorakulman mallinen ilmanputsari? ainakin minun 91 vuotisessa olis sellainen? Onko noita ruiskuja 2 mallia?
Mikä mahtais olla helpoin tapa asettaa tuo ruisku? ku huomasin että ruiskun johdot saa myös eritettyä siitä johtonipusta mutta sitten siitä jää ainakin bensapumpun ja virtalukolle menevä johto pois.. mutta ne vois tietty vetää erikseen.
Miettisin että jättäisin tuon kaasarin johtosarjan autoon hoitamaan sytytystä ja ottaisin ruikun johtosarjasta vaan koneelle menevät johdot.. Ruiskunjohdoista liittyy vaan 2 johtoa auton johtosarjaan mikä menee auton sisälle.. Toinen on vissiin bensapumppu ja toinen virtalukolle..
toinen kysymys olis että millä ihmiset on tukkinu noita ka volvosta ku siinä tuli mukana pyöreän mallinen ilmanputsari.. ku eikö noissa asarimallin kansien vesireikiä? Ku tuossa ruiskun imusarjassa ei ole vesikiertoa??
EDIT: Asia vähän niinku selvis jo.. eli on vanhemmasta koneesta tuo ruisku.. Mä aloin sitä ihmettelee kun tuossa johtosarjassa ei ollut ollenkaan liitintä tuulilasin pyyhkijän moottorille..
Tuollainen se oli
http://www.youtube.com/watch?v=VyQkrymhOqs