Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: J4nne_ - 26.02.2019, 09:24:17
-
Onko jollakulla käytössä vastaavaa? Sorvattu se huuli pois ja tehty uusi jako.
Koneistaminen on mahdollista halvalla ja helposti ittelle, ainoa mikä nyt aiheuttaa kysymyksiä on se jotta kestääkö se pyörä? ???
Paksuuttaha siihen jää hyvin. Tulossa 500hv koneen jatkoksi.
-
Onko jollakulla käytössä vastaavaa? Sorvattu se huuli pois ja tehty uusi jako.
Koneistaminen on mahdollista halvalla ja helposti ittelle, ainoa mikä nyt aiheuttaa kysymyksiä on se jotta kestääkö se pyörä? ???
Kestää.. mutta jos koneistaminen on halpaa ja mahdollista niin tee nyt suosiolla teräspyörä ja otat pottapyörästä hammaskehän...
-
Itelle makso noin 200e ku teetätin sorvauksen, jaon muutoksen ja tasapainoituksen
-
On käytössä. Toimii, mutta aihion tarttee olla semmonen, joka ei ole paistettu ihan sikana siniseks, jos kitkapinnasta joutuu ottamaan kovin paljon niin anturikehästä lähtee turhan paljon pois. Lisäks asetelman kiinnityspultit menee tosi typerästi anturikehän "ehjien" kohtien läpi ja vielä sillai, että osuu juuri starttikehän ja vp rajapintaan. Kaks tommosta me tehtiin taannoin, hyvin on toiminu ja toisella on ajettu reipashenkistä käyttöajoa 60tkm+, mun autolla ehkä 20tkm, mutta sisältää ratapäivähölmöilyä ja luisuttelua noin tusinan takarengasparin verran, vielä eio kajahtanu ::). Pultinreiät kannattaa minusta tehdä läpi asti, ja mitata pultti sopivasti, jollonka varmistuu sekin ettei starttikehä varmasti sudi :D.