Boxeriin vaihdoin termostaatin kun lakkasi lämpenemästä, kevyt viiden tunnin homma ruoka- ja kahvitaolla. Ensin ilmansodattimen kotelo ja imuputki pois. Sitten toteamus ettei termostaattikoteloa mahdu aukaisemaan ilman että irrottaa kotelon tai korkeapainepumpun. Totesin kotelon irrottamisen viisaammaksi, ensin viisi vesiletkua irti kotelosta ja yksi kotelon kanteen kiinnitävä pultti auki ja kotelo kädessä. Sitten alkoikin se aikaa vienyt osuus. Kotelo kokonaan muovia ja kansi kiinni kolmella torx-kantaisilla ruuvilla. Ensimmäisestä lähti kulmat, seuraava ei auennut vaan kaksi avainta lohkesi. Porakone kouraan, kannat pois ja kansi auki. Ruuvien jämät eivät lähteneet millään työkaluilla pyörimään, jämät siis kotelon pinnan tasolta poikki ja taas porailemaan. Oli tarkkaa touhua porata viisi millisen ruuvin keskelle reikä väljällä porakoneella, kolmesta yksi meni hyvin loput vähän sivuun. V**utti ihan stanasti, sätkiä paloi topallinen ja kaljaakin olisin juonut jos olisi ollut. Tunti per ruuvi meni. Kasaan pistin läpipulteilla, nippuun laittamisessa ei sitten mennytkään puolta tuntia, kotelo vuoti vain vähän (asettui pultteja kirraamalla) ja ilmaantuikin kerralla. Hukkaan ei mennyt kuin nestekannun korkki ja 7 mm hylsy. Kyllä termarin vaihto kartaani Volvoon onkin helppo homma tähän verrattuna.