0
Mikko Heimonen ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Joo, meinasikinkin sitä että eihän sitä sähkön latautumista plugarissa odotella. Täyssähköautossa siihen voi olla pakotettu, mutta ei plugarissa, se kuitenkin kulkee myös pelkällä polttoaineella.
Hemlo.Mitkä polttimot on tässä D6:ssa xenonit?Ei viitteis purkaa umpioo pelkän katsomisen takia. apupitkissä lienee H9:t kuitennii...
D3S sieltä löytyy.
Toisesta topicista lainattuna...
Rootattu android, mikäs tää?
Tarkoitatko Taavin linkkiä? Hänen autossa on harvinainen varuste. Näihin sai hetken Android käyttiksellä olevaa järjestelmää joka pyöri koelaudan näytössä.
Juuri näin. Hanskalokeron takana on boksi ja näyttöä voi hipelöidä kun tuo on valittu näytön lähteeksi. Tästä siis on kyse: https://www.volvocars.com/fi/support/topics/kartat-navigointi/navigointipalvelut/sensus-connected-touch-ja-connected-navigation
Intternet-ominaisuus ei suoraan tarkoita, että tämä yllä mainittu järjestelmä olisi autossa?
Oli aika rajoitettu mitä sovelluksia siihen sai niin se vaikutti.
Ei. Tosiaan hanskalokerosta pitäis löytyä "takaa ja ylhäältä" se boksi ja media-valikosta vaihtoehto "connected touch". Sinänsä tuo on hieman turha laite nykyisellään, koska laitteen rauta on vanhaa eikä siihen saa päivitettyä edes rootattuna kovin tuoretta android-versiota. Näin ollen mm. google mapsia ei saa toimimaan. Torque lite -soft pyörii ja sillä saakin kaikenlaista lisämittaria tuohon näytölle niin halutessaan (esim. moottorin lämpötila) ja tokihan OBDII-koodien lukeminenkin onnistuu suoraan siitä kosketusnäytöltä. Jotain nettiradioita saa pyörimään ym. mutta melkein kätevämmin nekin onnistuu puhelimen kautta jakamalla.