Elekma  Autoracing

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Volvo on nyt uuden veroinen. Kaikki toimii.

Tai no ... luukku on melkein saman värinen kuin kylkilistat. Sopii yllättävän hyvin, saatan jättää sen siihen.
Jos kylkilistoja saisi tummennettua jollain kemikaalilla niin sopisi vielä paremmin. Aurinko on haalistanut niitä ja varsinkin puskureita, ja autovahaakin on saattanut lipsahtaa niihin joskus.

Löysin sopivat pienet ruuvit luukun saranoihin.
Takaoven kierrätyslukko on myös vaihdettu ja toimii.

Uudella iCarsoft testerillä sain nollattua sekä SRS turvatyyny koodin että matkustajan ovesta tulleen koodin. Se tuli vissiin aiemmin kun irrottelin lukkoa.
Hieno vehje!
12
850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) / Vs: Volvo V70 TDI 1997 vikakoodi 715
« Uusin viesti kirjoittanut 940 TURBO tänään kello 17:22:05 »
Ei siihen hätään ollut läppäri lähellä että olisi nähnyt dataa,,,, ei tälle ole vielä tehty muuta kuin ihmetelty, kas kun välillä ja suuren osan ajasta toimii moitteetta. Tosin tässä on vuosikausia ollut sellainen vika että kun motarilta laskeutuu rampille liikennevaloihin ja kun lähtö koittaa niin booaa, eikä vastaa kaasuun kuin huonosti, mutta tasoittuu kyllä nopeasti siitä. Eikä tosiaan tee niin edes joka toinen kerta :o Mikä anturi pumpussa hoitaa tuota syötön määrää ? Vai onko se ihan mekaaninen ?
Varmaan täytyy vaan ajaa niinkauan että jää tien päälle, josko se vika löytyisi sillätapaa... :idiot2:
13
Showroom / Vs: 240 B230FT
« Uusin viesti kirjoittanut puppet tänään kello 16:33:28 »


Aamulla vaille 6 oli tyyni keli. Iltapäivällä kuskattiin pienimmäistä päiväkodista ja itku loppui saman tien kun pääsi takapenkille :D
14
850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) / Vs: Volvo V70 TDI 1997 vikakoodi 715
« Uusin viesti kirjoittanut Xanthe_ tänään kello 16:23:55 »
Annostelusta se tuntuu olevan kuten kerroit laihalla ja vikakoodikin joten katselitko niitä haluttua / Nykyistä syöttöarvoja?

Ja onko painetta mittaillu mekaanisesti?

P.S. Kaks tapausta lähiaikoina.. ootellaan kolmasta kohta.
15
Ostetaan varaosat / V/S/C70 MK1 Klarglas umpiot
« Uusin viesti kirjoittanut Salmari tänään kello 15:48:08 »
Kyseisiä umpioita voi tarjota suoraan viestillä. Vain hyväkuntoiset käy.

Kuopio 10-400km säteellä nouto/tai posti.
16
Projektipäiväkirjat / Vs: Tonin 142 -74 B230FB Turbo
« Uusin viesti kirjoittanut Toni tänään kello 15:20:49 »
Olihan siellä paljon katseltavaa, melkein enemmän kun jaksoi kierrellä..


17
Yleiset autojutut / Vs: Sähköautot, joko?
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 14:57:02 »
 :2funny:


Negatiiviset Camberit kohillaan.
18
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: XC70 ja Nivomatin iskari sökö
« Uusin viesti kirjoittanut Jukka79 tänään kello 14:42:11 »
Mun ymmärtääkseni Nivon iskari on yhdistetty kaasu- ja öljyiskari, eli siellä on jotain paineenalaistakin.

Ja taisi niissä lukeakin High Pressure Do Not Open.
19
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Volvo 940 B230ft seosmittari
« Uusin viesti kirjoittanut rähinäysi tänään kello 14:12:11 »
Ei tietenkään, kun laitat vaan erillisenä, etkä yritäkkään päästä ns. yhdellä lambdalla. Annat auton alkuperäisen ecun kaverina olla orkkis lambdan ja sit se laajakaistalambda omanaan seosmittarille (/mahdolliselle aftermarket eculle).

Pointti aiemmassa viestissä oli että kapeakaista ja laajakaistalambdoja ei voi vaihdella ristiin, samoin kun tota laajakaistalambdaa on kahdella eri anturityypillä, 4.2 ja 4.9. Niitäkään ei voi vaihdella ristiin, eli esimerkiksi PLX purkki ja mittari vaatii 4.9 anturin eikä sille voi laittaa 4.2 anturia vaikka semmoinen olis ylimääräsenä tms.

jees
20
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: V60 ovi ei mene "kiinni"
« Uusin viesti kirjoittanut Jukka79 tänään kello 13:58:32 »
ÄH, kuulostaa melko jumppaamiselle. Johtosarjaa ei saa esim kuskin jalkatilan kautta esille? Joskus irrotettiin kaverin autosta ovi tunkkia apuna käyttäen, helpotti muistaakseni aika paljon. Mitenköhän tuon johdon sitten korjaa, uutta piuhaa pinneiltä asti? Pelkään että omat kolvaukset eivät ole kovin pitkäaikainen ratkaisu jos ne tekee samaan kohtaan mistä se on jo aiemmin murtunut.

Ei ole ollenkaan paha rasti mikäli työkalut vain pysyy käsissä. Ekaa kertaa kun tekee niin ehkä 45 minuuttia niin jo korjattu ja ovi on paikallaan ja kiinni.

Ainut on vain että se ovi on yllättävän painava, siinä kannattaa olla kaveri apuna. Niin ja se akun kenkä irti ihan eka ettei auto ole täynnä koodeja johtosarjan läpikäynnin jälkeen.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
RallyBaron  Samppasport