Jos itse haluaisin ralliperunaksi ja volvolla niin 142 Historic olisi valintani. Vakiotekniikka riittää pitkälle ja on kestävää. Mutta koska olen mukavuudenhaluinen, niin mielummin pysyn rata-autopuolella.
Sellaistakin tuli tänään katseltua.
Nyt kun tossa kävin lenkillä, niin tuli tuumattua asiaa lisää. Jos haen nyt ehdottomasti edullisinta ratkaisua, eli ilman edes isompia alustan tai muita teknisiä parannuksia, niin mikähän siihen lie paras reitti..
Liikenteessä olevan auton purkaminen, ylimääräisten osien myynti, kehikko, penkki, vyöt sisään? Kärjistettynä siis tummoisella "keventämisellä" ja minimillä jos lähtis liikkeelle.
Toinen haaste tuli siitä mieleen, että jos sorapoluille mielii niin varmasti kartturi pitäis olla matkassa... Tämä taas vaatii lisää rahaa sekä sen toisen henkilön. Lähtökohtaisesti haluaisin ajaa "yksin", eli en usean auton lähdössä. Tätäkin joutunee miettimään vielä lisää.
Vähän sivuraiteille menee, mutta spekulointia kun jatkaa, niin jokkikseen tms. taitais päästä edullisesti myös mukaan? Se ei vaan innosta yhtä paljoa.
The_OttoB: Millasia ajohommia sä meinaat rata-autoilulla?