0
0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jaahas, mihit ... viestini lähti?
Ai anteeksi, pahoittelen hymiö valintaani, mutta oli siinä tekstissä myös ihan asiallinen kysymyskin sisäistettynä.Mutta takaisin asiaan, voiko joku niistä ulosjouston rajoitusliinoista valaista vielä vähän, eli millainen liina siinä olisi hyvä?
Jotain tuommoista visioin, mietityttää vain miten paljon siellä on voimia
Paljonko taka-akseli painaa ? 100 kg?
Jousilangan mittauksen fiksuuteen yksi lisäkommentti: 945:seen piti saada jytymmät takajouset, siellä oli 12mm lankaset jouset, meninpä motonettiin ja hain farkun vakiojouset -> ne oli jotakin 11.7mm -> otanpa sittenkin kuormajouset -> 12.7mm ja ne kun heitti alle niin ihan sama kun olis löny iskareiks kulmaraudat, eli koeajon jälkeen eikun takas ja hakemaan ne nykysiä hitusen ohuemmat (kierrosmäärässäkin taisi olla eroa ihan jopa lähes kierros) ja kuormankantoa tuli het dramaattisesti lisää. Joskus se tönärimittauskin on vain osa totuutta...
Siis nuo kuormajouset oli järeät (olettaen, että 745:ssa samaa luokkaa)?Vissiin iskarit ei kuitenkaan ollut mallia "Ruotsin armeija"?
Minkähänlaisia eroja on turbo vs pappa mallin 740 alustoissa lähinnä että sais muutos katsastettua 150hp paskalle olikos 16v 740 tehty vai oliko ne 940 kelpaiskohan vertailumallina?
Turbo/16v koneisissa alusta on ~15mm matalampi(+jäykempi) verrattuna "normaali" alustaan ja vakaajat yleensä paksummat.
+ Turbomalleissa ylipäänsä on se takavakaaja, vapareissahan sitä ei mun käsittääkseni ole ollenkaan? 16v GLT:ssä saattaa olla?