KL-varaosat  Race.fi

varokaa huijaria

  • 74 Vastauksia
  • 65435 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kojontti

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1395
  • www.vrcf.fi
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #45 : 09.08.2014, 18:25:31 »
Toimiva konsti näitä huijareita vastaan:

Oli tuote missäpäin tahansa, niin ehdota aina ensin että haet ko. tuotteen paikanpäältä, sanotaan vaikkapa että lomamatkan yhteydessä. Jos tämä ei myyjälle sovi niin parempi unohtaa koko juttu.
V70 D5A AWD -08, S60 2.5Ta -03
142 -71 (wannabe something...)
Purkurivissä 940-91 ,855 Tdi -96, 855 2,5 20v
ex:V70 Classic 2,4D -07, V70-98, 142-69

Poissa luchadore

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2448
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #46 : 31.10.2014, 22:02:55 »
Haluan omalta osaltani myös varoittaa muita samasta asiasta !

Minulla on nettimarkkina.com:ssa tavaraa myynnissä, ja englanniksi tuli viestiä (nimim. Sami Nieppo) että tahtoo ostaa osan ja halukas maksamaan paypalilla nopeasti. Aluksi kirjoitin mukana, tajuamatta huijaukseksi. Mutta siinä vaiheessa kun kaveri alkoi vaatia minulta rahaa lähetyksen maksamiseen ennenkuin hänen maksamansa tuotteen maksu + lähetyskulut tulisivat paypal tililleni, rupesin tutkimaan asiaa. Ja hetken tutkittuani asia valkeni, nämä huijarit noudattavat näköjään lähestulkoon täysin samaa kaavaa, kuinka he etenevät huijauksessa.

Aivan järjetöntä toimintaa, mutta todella uskottavaa silti. Olkaa varovaisia kun myytte !
Itse en enää ikinä edes harkitse ulkomaille myyntiä.
Amazon '69
Volvo S40 '98
-Rock'n'Roll-

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #47 : 31.10.2014, 23:20:16 »
Minusta tähän on hyvä sääntö: Kaikki mitä tuntuu liian hyvältä ja ET pysty noutamaan, niin se on koijausta. Toki sahaan omaa jalkaa, koska itse en lähetä mitään muuten kuin rahat tilille  ;). Tämän vuoksi laadinkin ilmoitukse hyvien kuvien kera ja mieluten myyn noudettuna. Ei tarvitse nähdä suurempaa vaivaa.

Mitä nettivaraosan, torin ja nettimarkkinan puolelle tulee, niin siellä jos jotain myyt niin aina tulee Elvikseltä, Barak Obamalta ja ties miltä astronautilta viestiä jotka haluaa ostaa sinun tavaran. Kun annat tilinumeron, niin tulee jo koijattu sähköposti missä muka rahat on maksettu ja saat rahat vasta sitten ne kun olet laittanut paketin postiin, vaikka sovittu ensin rahat tilille ja sitten tavara postiin. Tämä KAIKEN rehellisyyden vuoksi. Yleensä toimitus osoite Nigeria tai vastaava. Kuka stna kiva kaveri haluaa sinulta ostaa jotain Nigeriaan? On uhattu FBI:llä CIA:llä yms, kun olen nuo koijaukset katsonut  ;D.

Ei siinä mitään esimerkiksi smartpost toimii mm. viroon jonne tullut useampi vahvari myytyä. Jokainen tyylillään...

Toimiva konsti näitä huijareita vastaan:

Oli tuote missäpäin tahansa, niin ehdota aina ensin että haet ko. tuotteen paikanpäältä, sanotaan vaikkapa että lomamatkan yhteydessä. Jos tämä ei myyjälle sovi niin parempi unohtaa koko juttu.
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa luchadore

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2448
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #48 : 01.11.2014, 00:20:50 »
Juurikin nigeriaan vei osatoimittajan osoite, joka väärennetyssä sähköpostissa luki.
Amazon '69
Volvo S40 '98
-Rock'n'Roll-

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #49 : 01.11.2014, 08:12:45 »
Haluan omalta osaltani myös varoittaa muita samasta asiasta !

Minulla on nettimarkkina.com:ssa tavaraa myynnissä, ja englanniksi tuli viestiä (nimim. Sami Nieppo) että tahtoo ostaa osan ja halukas maksamaan paypalilla nopeasti. Aluksi kirjoitin mukana, tajuamatta huijaukseksi. Mutta siinä vaiheessa kun kaveri alkoi vaatia minulta rahaa lähetyksen maksamiseen ennenkuin hänen maksamansa tuotteen maksu + lähetyskulut tulisivat paypal tililleni, rupesin tutkimaan asiaa. Ja hetken tutkittuani asia valkeni, nämä huijarit noudattavat näköjään lähestulkoon täysin samaa kaavaa, kuinka he etenevät huijauksessa.

Aivan järjetöntä toimintaa, mutta todella uskottavaa silti. Olkaa varovaisia kun myytte !
Itse en enää ikinä edes harkitse ulkomaille myyntiä.
sama jätkä yritti kusettaa mua viikko sitten näillä paypal jutuillaan ja kun netistä vähän tutkiskelin niin en ollut ainoa,erikoinen nuija kun ei puhu sanaakaan suomea mutta ymmärtää kyllä kaiken :2funny:
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #50 : 01.11.2014, 08:19:11 »
sama jätkä yritti kusettaa mua viikko sitten näillä paypal jutuillaan ja kun netistä vähän tutkiskelin niin en ollut ainoa,erikoinen nuija kun ei puhu sanaakaan suomea mutta ymmärtää kyllä kaiken :2funny:

Googlen kääntäjä on avannut huijareille uuden maailman?
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #51 : 01.11.2014, 08:19:23 »
Vuoden takaa esimerkki:

Halusin tähän selvyyden miten tässä yritetään koijata, kun sain nettimarkkinan kautta viestin:

Noemi haluaisi lisätietoa kohteestasi : HP Probook 4525s, 330,00 € ID :

Viesti: Paljonko on lopullinen hinta toimituskuluineen UK kohteen?Vastata minun email (noemibozek@gmail.com)

Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Noemi
Sähköpostiosoite: noemibozek@gmail.com

Sähköpostiosoitteesi tulee ostajan tietoon vasta vastattuasi hänen yhteydenottoonsa. NettiX ei voi vastata lähettäjän yhteystietojen oikeellisuudesta.

Terveisin,
Nettimarkkina.com

Varoitus! Älä koskaan lähetä rahoja ennakkoon Paypal -maksulla, Western Unionin tai Moneygramin kautta. Älä myöskään pankkisiirrolla - kyseessä on useimmiten huijausyritys!
Älä anna kenellekkään henkilötunnustasi tai pankkiyhteystietoja - niitä voidaan helposti väärinkäyttää!
Lue lisää: http://www.nettimarkkina.com/help.php#sec_advice

Vastasin:
"Käteisellä hinta 330 euroa noudettuna."

Kiitoksia ajaksi sinun lähettää postissa...Haluan laskea lopullisen hinnan toimituskuluineen osoitteeni UK kohde:

Name:Rugby Dosang
Address:No48 Lathbury road
Postcode:M9 5GN
City: Manchester
Country:United Kingdom

Odotan nopeasta vastauksesta rinnalla lopullisen hinnan toimituskuluineen UK kohde.

Noemi!

"380 euroa postikuluineen etukäteen maksettuna tilille."

Kiitoksia ajaksi sinun lähettää postissa...Olen sopinut maksaa 380 euroa toimituskuluineen UK tuotteen, niin ystävällisesti sähköpostia minulle takaisin nyt nopeasti, koko nimesi ja täydellinen pankkitietosi tarvitaan alla niin, että voi suorittaa maksu:

Tilin haltijan nimi:
Tilinumero:
Pankin nimi:
Pankin osoite:
IBAN/Swift:

Odotan nopeasta vastauksesta rinnalla maksamiseen tarvittavat tiedot...

"Tilin haltijan nimi: Anus Aukko
Tilinumero:FI29574136430XXXX
Pankin nimi:OP Pohjola
Pankin osoite:MIKONKATU 13 A, 00101, HELSINKI
IBAN/Swift:OKOYFIHH"

Thanks for your mail..I will proceed with the transfer tomorrow
morning and you will be notify and also receive the official
confirmation of the payment and the transfer receipt from my bank..

As soon as you receive the official confirmation of the payment from
my bank tomorrow morning,kindly make sure you ship out the item
immediately to my shipping address in UK and make sure you get back to
me and my bank with the shipment tracking number and the scan copy of
the shipment receipt so that my bank can be able to activate the money
fully into your account immediately without any delay.

I hope you can understand me,reply asap..
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #52 : 01.11.2014, 08:20:50 »
Tarina jatkuu:
Noemi Bozek
Käyttäjän Noemi Bozek
noemibozek@gmail.com

Hei olen valmis siirtoa ja toivon sinun olisi pitänyt saada virallista vahvistusta maksun oman pankin, niin nopeasti mennä ja aluksen kohteen välittömästi ja toimitusosoite UK ja varmista, että saat takaisin minulle ja minun pankkiin toimituksen jäljitysnumero ja scan Kopioi lähetyksen vastaanottamisesta niin, että minun pankki voi tarkistaa ja vahvistaa toimitus ja sitten aktivoida rahaa täysin tilillesi niin nopeasti mennä ja aluksen kannettavan nyt toimitusosoite UK ja sitten saada takaisin minulle ja minun pankki lähetysten seuranta numero ja scan jäljennös lähetyksen vastaanottamisesta.

Toivon, että voit nyt ymmärtää minulle, odotan nopeasta vastauksesta rinnalla lähetysten seuranta numero ja scan jäljennös lähetyksen vastaanottamisesta.

Roskapostiin oli tipahtanut tällaiset postit:
Bank of America <boa-tf-department@accountant.com>

Dear Valued Customer: Anus Aukko,


We are contacting you once again regarding the transaction between you and the buyer of your item Noemi Bozek,we are here to Notify you that the payment of 380 euro has been APPROVED and SIGNED by the Bank of America Manger,so all you will need to do is to go ahead with the shipment of the Item to your Buyer's shipping address below through Finish Post express and you must get back to us with the shipment tracking number and the scan copy of the shipment receipt for verification of shipment:

Name:Rugby Dosang
Address:No48 Lathbury road
Postcode:M9 5GN
City: Manchester
Country:United Kingdom

Once we have verify and confirm the shipment of the Item,immediately you will receive an email from the Bank of America Transfer department about the status of the transfer of the total amount of 380 euro into your bank account below and the money will be activated into your bank account in the next 24-48 hours time after we have receive the confirmation of the shipment from you:

Tilin haltijan nimi:Anus Aukko
Tilinumero:2957413643XXXX
Pankin nimi:OP Pohjola
Pankin osoite:MIKONKATU 13 A, 00101, HELSINKI
IBAN:FI2957413643XXXX
Swift:OKOYFIHH
Item:1 HP Probook 4525s
Total Amount:380 euro
Email:XXXXXXXXXX

So quickly get the item ship out right away to your buyer's shipping address in UK through Finish post express and get back to us with the shipment tracking number and the scan copy of the shipment receipt for confirmation of shipment.

We are doing this to protect the both side of the seller and the buyer out of FRAUD and we will serve you better.We shall be looking forward to hear back from you with the shipment details..

Bank of America Higher Standards Home

THANKS FOR USING Bank of America® ONLINE TRANSFER.
Mr. Richmond Meany International Remittance Manager
(boa-tf-department@accountant.com)
+1 (800) 347-7100
Securities and Insurance Products and Services.
©2013 Bank of America, Member FDIC.
All rights reserved.





Dear Esteemed Customer: Anus Aukko,

We hereby informing you that the Payment Confirmation which you received Today is now approved and is ready to be released to your bank once you comply with this process.

Go ahead with the Shipment of the item being ordered from you by our client (Noemi Bozek) and send us the Shipment Tracking Number for the Shipment Verification.

Once the shipment has been confirmed the total amount of (380 euro)will be remitted to your bank account from our Bank of America straight customer account into your Bank Account.


NOTICE:

You Can also send the shipment proof to the buyer of your items and send the shipment proof to our customer care service department e-mail also for fast activation.

The process which you will have to follow so that you can get your money are being stated below:

[1]. Go ahead and Ship out the item ordered from you by our client.
[2]. Send the Shipment Tracking Number to us for the Shipment verification.
[3]. You will have to be patient till when the Shipment Verification Process will be over which will take up to 24-48 Hours.

So as soon as you follow up these process you have no problem with the Management and you will get your fund in your bank account easily and quickly. Faithfully get back to us soonest with the Shipment Tracking Number.


Bank of America Higher Standards Home

***ATTENTION***
The transfer order has been APPROVED, you can now go ahead and ship the merchandise to the buyer's shipping address. You are expected to make the shipment with 1-2 hours of receiving this Transfer Payment Approval Notification and get to our Transfer department/Technical Dept. with the tracking number for Shipment Verification.

THANKS FOR USING Bank of America® ONLINE TRANSFER.
Mr. Richmond Meany International Remittance Manager
(boa-tf-department@accountant.com)
+1 (800) 347-7100
Securities and Insurance Products and Services.
©2013 Bank of America, Member FDIC.
All rights reserved.

DIDN'T FIND WHAT YOU'RE LOOKING FOR?




For your online best Internet payment Via Transfer

Transfer all over the world using your credit card details.



Having your account balance emailed to you everyday

http://blogs.ocweekly.com/navelgazing/stackofmoney.jpg http://blogs.ocweekly.com/navelgazing/stackofmoney.jpg http://blogs.ocweekly.com/navelgazing/stackofmoney.jpg


The Wire Transfer Order from Bank of America Online Banking has been Approved.
TRANSFER NUMBER :SW1100592014KMS .

We have received a TRANSFER ORDER placed by our Customer (Noemi Bozek) The sum of (380 euro) has been transferred to you (Anus Aukko) as a payment for your (1 HP Probook 4525s ) And it has been successfully processed and has consequently been APPROVED.The financial details of the transaction are stated below:


***TRANSFER RECEIPT CONFIRMATION***

Order Status:
***APPROVED***
Transfer Payments Order Available

Available
Date Placed

25/10/2013
Transfer Number
SW1100592014KMS
Transfer From Bank Of America
Billing Information:
Not Specified
Transfer Status:

Wire Transfer Confirmed
Payment Method

Wire Transfer/Cash
Card Number

4***********5643
Exp. Date

12/2016
Name On Card
Noemi Bozek
Street Address

Forest Road, Feltham
Zip,City,State,

TW13 7DY,Feltham,Middlesex
Country
United State Of America
Services Purchased:
Direct Transfer/Cash
Transfer Charges

38 euro
Total Amount Transferred to Seller.
380 euro
Item Description
1 HP Probook 4525s


Shipping Services
Post Office
Seller's Auction Site Nettimarkkina.com
Use our online Transfer to pay for online purchases, companies / individuals you buy from all over the world. This is an important security feature and certainly is better than having your credit card number transmitted all over the Internet. Our Service is secure, and we screen our merchant accounts very closely in order to protect the sellers and the buyer .
Bank Address MIKONKATU 13 A, 00101, HELSINKI
Bank Name OP Pohjola
Account Number
2957413643XXXXX
Swift Code

OKOYFIHH



Iban FI2957413643XXXXX
Account Holder Anus Aukko


***NOTE AND READ CAREFULLY***


Go Ahead and Ship out your Buyer's item{s} and Send Bank Of America® Secure Services Department (boa-tf-department@accountant.com ) the Shipment Tracking Number and the Copy of the Scan Receipt in Order to Transfer the Money into your Bank Account within the next 24-48 hours..

You can also Send the Ukraine Post Shipment Tracking Number/Scan Receipt to your Buyer for security reasons,You will need to ship the items out FIRST and Send us the Shipment Tracking number/Scan Receipt, For the shipment verification so that we can activate your money into your bank Account .

We don't want any delay for the item ,This may cause FBI problem because the money has been deducted from (Noemi Bozek) We will like you to co-operate with us.

Your Money is safe and cool here, We are just waiting for you to ship out the item and send us the shipment tracking number and the copy of the scan receipt in order to activate the money into your bank account within 24-48 hours after the shipment is made. If there is an error in the payment details above, Please we advise that you correct it and contact our Customer/Technical Dept at (boa-tf-department@accountant.com)

You can send the SCAN RECEIPT or TRACKING NUMBER Stating the TRANSFER NUMBER:SW1100592014KMS as the Subject for easy clarifications.

Note:Your account will be credited immediately upon confirmation of the details required by us,Moreover our customer cannot abort the transfer after you might have sent the tracking number to us.

Thank you for using Online Banking System (Wire Transfer)® As a Payments .We look forward to serving your online with better services in the future.

Bank of America Higher Standards Home




***ATTENTION***
The order has been APPROVED,You can now ship the merchandise to the buyer's shipping address. You are expected to make the shipment within the next 1-2 hours of receiving this Transfer Payment Approval Notification and get to our Transfer department/Technical Dept With the tracking number for Shipment Verification.

THANKS FOR USING Bank of America® ONLINE TRANSFER.
Mr. Richmond Meany International Remittance Manager
(boa-tf-department@accountant.com)
+1 (800) 347-7100
Securities and Insurance Products and Services.
©2013 Bank of America, Member FDIC.
All rights reserved.
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #53 : 01.11.2014, 08:21:53 »
Tuon jälkeen alkoi hiillostus:
Noemi Bozek
Hei olen valmis siirtoa ja toivon sinun olisi pitänyt saada virallista vahvistusta maksun oman pankin, niin nopeasti mennä ja aluksen kohteen välittömästi ja toimitusosoite UK ja varmista, että saat takaisin minulle ja minun pankkiin toimituksen jäljitysnumero ja scan Kopioi lähetyksen vastaanottamisesta niin, että minun pankki voi tarkistaa ja vahvistaa toimitus ja sitten aktivoida rahaa täysin tilillesi niin nopeasti mennä ja aluksen kannettavan nyt toimitusosoite UK ja sitten saada takaisin minulle ja minun pankki lähetysten seuranta numero ja scan jäljennös lähetyksen vastaanottamisesta.

Toivon, että voit nyt ymmärtää minulle, odotan nopeasta vastauksesta rinnalla lähetysten seuranta numero ja scan jäljennös lähetyksen vastaanottamisesta.

"Rahoja ei näy tilillä.

Kone lähtee sinulle, kun rahat näkyvät tilillä. Tämä on myös selvästi ilmoitettu ilmoituksessa. Rahojen siirrossa ulkomailta voi mennä useampi arkipäivä. Olen useamman tuotteen myynyt ulkomaille ja toimin edelleen näillä periaatteilla eli tietokone ei lähde matkaan ennen, kuin rahat näkyvät minun tilillä."

Noemi Bozek
Koska olen jo valmis siirtoa ja olet saanut virallista vahvistusta maksun oman pankin, sinun tarvitsee tehdä on mennä ja toimitusosoite UK nimike ja sitten lähettää toimituksen jäljitysnumero pankkini jotta minun pankki voi jotta konfirmoida ja tarkistaa toimitus ja heti minun EKP vahvistaa lähetyksen, sitten välittömästi pankkini aktivoida rahaa täysin tilillesi välittömästi, joten kokeile ja ota yhteys pankkiin nyt Vahvista siirtotila, joten vain yrittää ymmärtää minua ja lähettää kohteen ja lähettää oman pankin toimitusasiakirjan jotta minun pankki voidaan aktivoida rahaa täysin tilillesi ilman viiveitä.

Odotan nopeasta vastauksesta rinnalla toimitusasiakirjan...

Noemi!

"Ensin rahat minun tilille ja sen jälkeen kone lähtee matkaan. First money to my bank account then i will send the computer. No other delivery."

Noemi Bozek
Miksi toimitte tämän tapahtuman, ainakin voit nähdä saan jo maksaminen ja tein tilillesi maksua ei palauteta ja voit helposti yhteyttä oma pankki itsesi vahvistamaan siirtotilaukset, joiden tilana on juuri niin minun pankki on toimitus sinulle todiste niin, että ne voidaan aktivoida kokonaismäärä rahaa tilillesi täysin, niin mene ja nyt ja lähetetään toimitusasiakirjan pankkini...

"Kuten jo toisessa sähköpostissa kirjoitin, niin lähetys VAIN ensin rahat tilille ja sitten tietokone lähtee matkaan. Muu vaihto ei sovi eikä ole mahdollinen!!! Eikä rahoja näy minun tilillä."

Noemi Bozek
I want you to contact my bank now to confirm the transfer status and you will see that i have completed the transfer,so just try and ship the item and then send the shipment document to my bank.

"Ei minun tarvitse ottaa mihinkään sinun pankkiisi yhteyttä. Rahoja ei näy minun tililläni eikä kone lähde matkaan. End of story."

Noemi Bozek
Mielestäni olen kertonut sinulle, että sinun tulee lähettää tuote Toimitusosoitteeni Britannian ja lähettää siirron asiakirjan minun pankkiin, ennen kuin rahat voidaan täysmääräisesti käyttöön tilillesi, niin mene ja aluksen kohteen nyt ja lähettää siirron asiakirjan minun pankkiin, niin että minun pankki voi pystyä aktivoimaan tilisi .. Toivon, että voitte silti ymmärtää minua, vastata asap .

"Normaali kansainvälinen tilisiirto toimii euroopassa. Eikä minun tarvitse aktivoida mitään saati sinun pankin. Olet saanut täydelliset tilitiedot millä voi suorittaa maksun. Muuten homma haisee vain huijaukselle"

Noemi Bozek
Hey,i do not want you to alleged me of scam as i am a sincere buyer over here and i do my business with trust and believe,so try and just ship out the item to my shipping address in UK and then get back to me and my bank with the shipment tracking number and the scan copy of the shipment receipt so that my bank can be able to activate the money fully into your account..reply asap.
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa BuuBBa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 241
  • Recycle Racing #05
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #54 : 01.11.2014, 10:35:12 »

Varmaan "Noemi" on itse osannut tehdä toisen sähköpostiosoitteen ja lähettelee sulle viestiä.
Hae postista lähetyslappu, täytä se ja ota kuva siitä. Katso tuleeko rahat  :D

Voit myös googlaata tuon "pankin" sähköpostiosoitteen ja huomaat tulevasi kusetetuksi tai lähettää BOA:lle oikeasti sähköpostia heidän nettisivujen kautta ja ilmoittaa kusetuksesta: Oikealta, "Report fraud now"
MYYDÄÄN: Suuttimia (KLIK), Uusi 1045(multilink) lukkoperä, 700-sarjan silotettu takaluukku.
Ex:Volvo 760 -88 Tbo x3, 960 2.5 -95, V70 2.0T -01, V70R -98 C70 T5 -00, S80 D5 AWD -07, S60 T3 -10, V70 T4 -11

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #55 : 01.11.2014, 15:09:10 »
No shit sherlock  ;).

On tullut nähty western unionin huijaukset, missä sinulle tarjotaan tonnin autosta kaksi tonnia. Sen jälkeen jos lunastat shekin, kuriiri hakee auton ja parin viikon päästä shekki huomataan katteettomaksi ja sinä olet ainoa kuka tunnetaan. Menetit sitten auton ja kaksi tonnia. On yritetty huijata paypal:n kautta (Tosin ilmoitan aina etten omista tiliä). Näissä on sama juoni kuin yllä olevissa, että lähetetään aidon näköinen kuitti tai sitten feikkisivusto linkki ja jos loggaudut sisälle sinun salasana yms viedään. On uhattu fbi:llä, nsa:lla ja cia:lla, kun en ole lähettänyt tavaraa olematonta kuittia vastaan  ;).

Kaikki mikä tuntuu liian hyvältä ei ole sitä!

Varmaan "Noemi" on itse osannut tehdä toisen sähköpostiosoitteen ja lähettelee sulle viestiä.
Hae postista lähetyslappu, täytä se ja ota kuva siitä. Katso tuleeko rahat  :D

Voit myös googlaata tuon "pankin" sähköpostiosoitteen ja huomaat tulevasi kusetetuksi tai lähettää BOA:lle oikeasti sähköpostia heidän nettisivujen kautta ja ilmoittaa kusetuksesta: Oikealta, "Report fraud now"
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #56 : 05.11.2014, 18:00:51 »
huijarit ei tienaisi jos kaikki tekisi vaan niin että tavara ei lähde ULKOMAILLE ennen kuin RAHA näkyy myyjän tilillä. Siis tarkoitan nyt vain ulkomaan lähetyksiä, suomen sisässä suostun lähettämään etukäteen vain alle 50e tavarat.

Itse en ainakaan hyväksy shekkejä tai mitään muutakaan sellaista, jos ei raha näy tilillä niin tavara ei lähde vaikka uhauttaisiin kuningatar elisabethillä :D
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #57 : 05.11.2014, 18:21:10 »
Sehän tuossa naurattaakin, että sun pitäisi lähettää tuote toiselle puolelle maapalloa ilman että rahat on tilillä vain luottamuksen vuoksi. Ihan niin kuin vastaavaa tavaraa ei löytyisi sieltä päin.

huijarit ei tienaisi jos kaikki tekisi vaan niin että tavara ei lähde ULKOMAILLE ennen kuin RAHA näkyy myyjän tilillä. Siis tarkoitan nyt vain ulkomaan lähetyksiä, suomen sisässä suostun lähettämään etukäteen vain alle 50e tavarat.

Itse en ainakaan hyväksy shekkejä tai mitään muutakaan sellaista, jos ei raha näy tilillä niin tavara ei lähde vaikka uhauttaisiin kuningatar elisabethillä :D
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8937
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #58 : 05.11.2014, 19:59:25 »
huijarit ei tienaisi jos kaikki tekisi vaan niin että tavara ei lähde ULKOMAILLE ennen kuin RAHA näkyy myyjän tilillä. Siis tarkoitan nyt vain ulkomaan lähetyksiä, suomen sisässä suostun lähettämään etukäteen vain alle 50e tavarat.

Itse en ainakaan hyväksy shekkejä tai mitään muutakaan sellaista, jos ei raha näy tilillä niin tavara ei lähde vaikka uhauttaisiin kuningatar elisabethillä :D

Shekki on vielä siitä vittumainen että pankki saattaa täällä antaa siitä ensin rahat, mutta myöhemmin ottaa ne takaisin.

Mutta niin... huijaaminen ei kannattaisi jos ei olisi hyväuskoisia huijattavia. Yllättävän monet ilmeisesti myös maksavat peniksenpidennyspillereistä spämmereille koska kyseistä artikkelia kannattaa kaupitella aina vaan  ???

Poissa Qwerr

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 68
  • JRJ Garage
    • Kuvia piracy.pic
Vs: varokaa huijaria
« Vastaus #59 : 25.11.2014, 15:51:43 »
En huomannut että täällä oltaisiin varoiteltu tästä kaverista joten:

Supraclubfinlandin foorumilla varoiteltiin henkilöstä: Eetu Björklund (bjorklundeetu@gmail.com) joka tarjonnut osia supraan mutta kaupanteko kovin vaikeaa kasvotusten.  Vissiin toiminut ainakin myös saabi foorumilla myyden osia sekä http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?p=1166879&sid=c7d71a3c2b3df3d8a5e190ef294b0e9c jossa taas sähköposti: eetubjorklund11@gmail.com ...
JRJ Garage
Kesälle: Toyota "Soile" Soarer 2.5TT 1jz-gte -91 Käyttöauto: Nissan Stagea Autech Axis VQ25DD Talvelle: Volvo 940 D24T Holset hx35 EX: Volvo "SexAvTio" S60 2.4 -01 Ex: Volvo 850 "Hirvilulla" T5 wagon

 

KL-varaosat  Race.fi