Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Showroom => Aiheen aloitti: pukema - 22.02.2014, 15:54:32

Otsikko: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: pukema - 22.02.2014, 15:54:32
EDIT: S80 V8 Executive linkki sivulle kaksi (https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=45273.msg1061300637#msg1061300637)



Tällänen romu tuli ostettua viime syyskuussa Skotlannista. Ajettu 83tkm, ensirekisteröinti 4/99, vuosimalli tietenki -98 ja olen kolmas omistaja. Nilssonin 125cm jatkama.

612cm pitkä
4-ovea

Esitteistä ja ohjekirjasta selviää lisää http://pukema.com/limo/limo2/limo.htm

Oon vaihtanu tähän Volvon alkuperäisen radion+cd-vaihtajan takasi, sähköantennin, uudet nivot, kaikki tarrat pois jne pikkuhuoltoa.

Suuri osa kuvista otettu ku sain ajettua auton kotiin, jotain limu erikoisuuksia kans kuvattu

(http://pukema.com/s90limo/S90limuhapis1.jpg)

(http://pukema.com/s90limo/S90limuhapis2.jpg)

(http://pukema.com/s90limo/S90limuhapis3.jpg)

(http://pukema.com/s90limo/S90limuhapis4.jpg)

(http://pukema.com/s90limo/S90limuhapis5.jpg)

(http://pukema.com/s90limo/S90limuhapis6.jpg)

(http://pukema.com/s90limo/S90limuhapis8.jpg)

Limo, Hearse ja Ambulanssi rengaspaineet ja vakio rengaskoko
(http://pukema.com/kuvat/S90limorengaspaineet.jpg)

Takailmastointi on toisen etupenkin alla
(http://pukema.com/kuvat/s90limoilmastointi.jpg)

(http://pukema.com/kuvat/s90limosulakkeet.jpg)

(http://pukema.com/kuvat/s90limosulakkeetreleet.jpg)

(http://pukema.com/s90limo/volvos90evacfan.jpg)

(http://pukema.com/s90limo/volvos90limousineevacfan.jpg)



Tarrat pois

(http://pukema.com/kuvat/volvo760960s90kaikki.jpg)

(http://pukema.com/s90limo/volvo960executiveS90limousine.jpg)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: v0lv0245 - 22.02.2014, 16:21:16
Hieno on. BTW minulta löytyy kierros vastaavia Altair vanteita, jos tarve iskee ne ovat edullisesti myytävänä ;)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: Rusakko - 22.02.2014, 17:18:23
komee peli kerppeles!
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: Dave - 22.02.2014, 17:31:19
Hieno 4-ovinen ja onpas pienet kilsatkin! Kyllä tuolla ajelisi...
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: Äs60 - 22.02.2014, 18:45:07
Tuota varten pitäisi nyt vaan hommata privaatti autokuski.  :2funny:
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: Elk - 22.02.2014, 18:51:45
Tuota varten pitäisi nyt vaan hommata privaatti autokuski.  :2funny:
Omistaja tykkää ite ajaa, erinäisiä rytmiryhmiä näkynyt kyydissä :D
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: Merlin - 22.02.2014, 19:25:31
Tämä on kyllä komea. 8)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: JuHaU - 22.02.2014, 21:48:10
Tämä olis kiva peli likkojen harrastuskuljetuksiin. Mahtuisi puolijoukkuetta samaan autoon.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: pukema - 28.04.2015, 17:57:55
Yks uusi kuva ku otin tän ajoon. Eilen alotettu rekisteröintikatsastus ja autoveroilmoitus jätetty tulliin.

(http://www.pukema.com/s90limo/volvos90limousineoulubiltema.jpg)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: Rusakko - 29.04.2015, 14:33:19
 S* Tuon kun pääsis raiskaamaan :)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: pukema - 22.02.2016, 18:16:26
Suurinpiirtein 10tkm ajettu Suomi kilpien välissä. Kohta menee 100tkm rikki  ;D

Tein tuollasen mukitelineen taakse, USB-laturit kännyköille jne

Vakio SC-805 soittimeen tein Aux in modin ja vedin johdot mukitelineelle, että takapenkin sankarit saa kuunnella kännykästä mitä haluaa. Alkuperäinen ulkonäkö säily

Kardaani katkes kun kävin jäällä. Nyt alla 2/3 960 limun kardaanista ja takapätkä perus 960:stä kun limuissa oli erilaiset laipat perässä. Takailmastoinnin/lämppärin putket ruostunu rikki niin pitäis tehä uudet, muuten toiminu ihan hyvin.

(http://www.pukema.com/executive/limujaexeintercooler.jpg)

(http://pukema.com/kuvat/volvos90limomukiteline.jpg)

(http://pukema.com/kuvat/DSC_000012mmatala.jpg)



E: Niin autovero oli 1126,94€, ei paha
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: Lankku - 23.02.2016, 14:17:17
Pitkä luisu pitkällä kopalla on hupia puuhaa. Miltä kohtaa ja miten kardaani katkes?
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: pukema - 23.02.2016, 16:51:17
Keskimmäinen, siis paksuin ja pisin osa (70mm/125cm) keskeltä poikki. Kesken sivuluisun, kitkarenkailla, tasaisella jäällä, katkes vaan. Ihan samanlailla ajettiin kun aikasemminki  :idiot2: Ristikot, tukilaakerit, kaikki rikki. Saa arvailla mikä hajos ensin ja miksi  :D

Jonkulainen kuva siitä
https://www.instagram.com/p/BAnUpwUhu_S/?taken-by=tpukema
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: Lankku - 23.02.2016, 21:19:23
Hyvin on levinnyt. Menikö kerrasta vai ehtikö ravistaa ennen?
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: coolower - 24.02.2016, 09:00:34
Kyllä itsekkin tuolla ambulanssilla on tullut mentyä vastaavanlaista kylkimyyryä kerta talveen mutta ei ole raaskinut enempää piinata ettei paikat hajoa.
Yläpainoinen auto kun on niin tekee menosta vähän huojuvaa, ei saa kunnon powerslidea aikaiseksi.

Kyllähän sitä näemmä näillä erikoismalleillakin driftataankin jollain tapaa.
https://www.youtube.com/watch?v=niVcAITl3Vw (https://www.youtube.com/watch?v=niVcAITl3Vw)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: Wolvis - 24.02.2016, 17:12:11
Vaikka limusiinillaki driftaus onnistuu mutta tiedossa on tapaus kun lincoln towncarista meni eturipustus korjauskuntoon. Vaikka jäällä luisuttelu ei paikkoja ihan niin koville laitakkaa. Ja parani kyl ulkonäkö tarrojenpoisto-operaation jälkee.  O0
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: pukema - 24.02.2016, 18:54:50
Hyvin on levinnyt. Menikö kerrasta vai ehtikö ravistaa ennen?
Kerrasta, ei varotellu mitenkään.

Kyllä auton pitää kestää jäällä leikkimiset ja muut, jos ei kestä niin sitten korjataan  :P

Kyllä itsekkin tuolla ambulanssilla on tullut mentyä vastaavanlaista kylkimyyryä kerta talveen mutta ei ole raaskinut enempää piinata ettei paikat hajoa.
Yläpainoinen auto kun on niin tekee menosta vähän huojuvaa, ei saa kunnon powerslidea aikaiseksi.

Kyllähän sitä näemmä näillä erikoismalleillakin driftataankin jollain tapaa.
https://www.youtube.com/watch?v=niVcAITl3Vw (https://www.youtube.com/watch?v=niVcAITl3Vw)
Hieno tuo raketti, olis vielä parempi kutosella ELK
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: pukema - 12.09.2016, 21:51:06
Mittarissa nyt 100166 km

(http://www.pukema.com/s90limo/volvos90limousinesuperstarkloster.jpg)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999
Kirjoitti: Viltzu - 12.09.2016, 22:03:24
Härski peli, vanteet sopii hemmetin hyvin.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: pukema - 01.02.2018, 11:55:07
Japanista ostin tälläsen Volvo S80 V8 Executive 2008 kesällä. Ajattelin purkaa ja moottori limuun, mutta oliki liian hyväkuntoinen niin laitoin kilpiin ja talviautoksi

4,4l V8, 315hv, 440 Nm
Awd
Ajettu 141tkm
453 Helmiäisvalkoinen
Sandstone Beige Executive Soft nahka sisustus
Walnut Wood -koristukset
Paksut Executive matot
Premium Sound, 12 Dynaudion kaiutinta, AUX
Heicon vanteet ja madallusjouset
Four-C
Aktiiviset Bi-Xenon -ajovalot
Mukautuva vakionopeudensäädin ACC
Lasikattoluukku
Blis
Sadetunnistin
PCC Keyless Drive
Vettä hylkivät etusivuikkunat
Nopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin
jne
jne

Huoltoja/korjauksia
Tupakkimuovit ja AWD merkin otin pois
Paisuntanestesäiliö ja anturi JB:ltä 18e
Uudet jarrulevyt/palat sparetolta 300e
Dave Bartonilta executive tarrat c-pilareihin ja Volvo merkki rattiin
Nelipyöräsuuntaus
Hankook W419 225/45 18" nastat 615e

Kuvat Hangosta, pitää ottaa uusia kuvia kun ehtii ja finnittömät kilvet tulee. Lisää kuvia http://www.pukema.com/volvos80v82008/
(http://www.pukema.com/volvos80v82008/volvos80v8hankokeula.jpg)
(http://www.pukema.com/volvos80v82008/volvos80v8moottoripesty.jpg)
(http://www.pukema.com/volvos80v82008/volvos80v8hankosisusta.jpg)
(http://www.pukema.com/volvos80v82008/volvos80v8hankoperä.jpg)

Syksyllä Kemissä
(http://www.pukema.com/volvos80v82008/volvos802008v8satamassa.jpg)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Maxxxed - 01.02.2018, 12:06:21
On se upea  8)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Tumppi T - 01.02.2018, 13:20:40
Komee S80:nen  :)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Dave - 01.02.2018, 13:40:27
Tuollainen Fordvo voisi jo kiinnostaakin :) Analoginen kello puuttuu?
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Osxu - 01.02.2018, 14:16:46
Väri on siisti S* ja kone just se mikä tälläisessä kuuluukin olla.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: pukema - 01.02.2018, 14:56:44
Tuollainen Fordvo voisi jo kiinnostaakin :) Analoginen kello puuttuu?
Kello tais tulla vasta 2009 executiveen? Mutta tästä puuttuu esimerkiksi jääkaappi ja joitaki muita varusteita mitkä olis kiva olla.

Väristä tykkään itsekki  S*
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: pukema - 26.04.2018, 13:00:44
Kesärenkaat alle
Polestar 20" 245/35 renkailla
Polestar etujarrut, 6-mäntäiset Brembot ja 371*32mm levyt

Punnitsin osia ja auto vähän keveni jarrujen vaihdolla :D Jarrut täysin bolt-on, vaihdoin jarruletkut ja jarrukilvetkin samalla

v8 satula 8,5 kg , polestar 6,8 kg (palojen jne kans)
v8 jarrulevy 11,3 kg, polestar 10,3 kg
vanteet muistaakseni 12,7kg, 18" Heicot taitaa painaa yhtäpaljon

(http://www.pukema.com/volvos80v82008/IMG_20180425_160642.jpg)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Mepi - 26.04.2018, 13:10:04
Mahtavat muutokset! Isommat jarrut on aina hyvä juttu ja isojen vanteiden alla pienet näyttääkin ihan leikkikaluilta
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Maxxxed - 26.04.2018, 13:28:33
Paranee vaan, on tällänen tyylikäs. Pitäs kai laittaa pappadiiseli vaihtoon ja hommata moottorilla oleva  8)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Ribbe - 26.04.2018, 14:46:50
Paranee vaan, on tällänen tyylikäs. Pitäs kai laittaa pappadiiseli vaihtoon ja hommata moottorilla oleva  8)
Muistelen että Pukemalle tulossa Japanista tämmöinen musta 150tkm ajettu :).

Se vain taisi mennä purkuun.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Ribbe - 26.04.2018, 14:47:21
Facessa jo tätä ihastelin. Ihan helkkarin hienot nuo vanteet. Ei näytä kuvissa niin luonnottoman isoilta kuin 60-sarjalaisessa.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: remes - 26.04.2018, 14:49:05
Hyvältä näyttää! Meneekö noiden etujarrujen kanssa enää 18" vanne vai onko minimi jo 19"?
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Ribbe - 26.04.2018, 14:59:39
Hyvältä näyttää! Meneekö noiden etujarrujen kanssa enää 18" vanne vai onko minimi jo 19"?
Ainakin 60-sarjan Polestareissa taitaa olla minimi 19"
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Jambo - 26.04.2018, 20:24:35
Ohhoh  :o Ompas makia!
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Ribbe - 26.04.2018, 21:34:42
Kello tais tulla vasta 2009 executiveen? Mutta tästä puuttuu esimerkiksi jääkaappi ja joitaki muita varusteita mitkä olis kiva olla.

Väristä tykkään itsekki  S*
2009 tuli kello samalla kun tuli myös tuuletetut istuimetkin.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Maxxxed - 26.04.2018, 21:49:33
Muistelen että Pukemalle tulossa Japanista tämmöinen musta 150tkm ajettu :).

Se vain taisi mennä purkuun.

Juu tiiän, vähintää faceliftiä eikös niitäkin moottorilla saanut.  ::)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Ribbe - 27.04.2018, 07:22:38
Juu tiiän, vähintää faceliftiä eikös niitäkin moottorilla saanut.  ::)
2011 oli viimeiset V8 mitä Volvolta tuli. Ja 2012 tuli facelift jossa tuli uusi koelauta sisustaan. Toisaalta näihinkin saa nykyään sen 7" Android soittimen koelautaan.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: pukema - 27.04.2018, 12:51:06
Minimi vannekoko 19", näissä 20" jää satulan ja puolien väliin pari milliä niin vanteiden valinta helppoa kun vaihtoehtoja ei oikein ole :D

Musta S80 V8 2007 on tarkotus purkaa kunhan se saapuu Suomeen.

Laitoin eilen uuden vaihdekepin paikoilleen, tais olla peräisin XC60 R-Design 2016. Vaaleat tikkaukset niin sopinee sisustaan edes jotenki eikä hyppää niin silmille. Rengaskoko jne vähän epäilytti, mutta nyt kun ne on alla niin näyttää hyvin OEM henkiseltä jota hainki.  ELK
(http://www.pukema.com/volvos80v82008/IMG_20180326_170753.jpg)

Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: razori - 27.04.2018, 14:48:30
Musta S80 V8 2007 on tarkotus purkaa kunhan se saapuu Suomeen.

Miksvarten? Ajoon vaan   :sundaydriver:
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Tumppi T - 27.04.2018, 15:21:54
Minimi vannekoko 19", näissä 20" jää satulan ja puolien väliin pari milliä niin vanteiden valinta helppoa kun vaihtoehtoja ei oikein ole :D

Musta S80 V8 2007 on tarkotus purkaa kunhan se saapuu Suomeen.

Laitoin eilen uuden vaihdekepin paikoilleen, tais olla peräisin XC60 R-Design 2016. Vaaleat tikkaukset niin sopinee sisustaan edes jotenki eikä hyppää niin silmille. Rengaskoko jne vähän epäilytti, mutta nyt kun ne on alla niin näyttää hyvin OEM henkiseltä jota hainki.  ELK
(http://www.pukema.com/volvos80v82008/IMG_20180326_170753.jpg)

Oliko iso jumppa tuo vaihdekepin vaihto? Mulla on jo vähän aikaa ollu samanlainen setti odottamassa inspiraatiota  :)

On sulla kyl komee S80:nen  8)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: pukema - 27.04.2018, 16:38:54
Miksvarten? Ajoon vaan   :sundaydriver:
Aika tylsä tuollanen perus S80 V8, ei pääse edes TOP 5 listalle jos pitäis omalta pihalta valita  Volvoja. Moottori on kyllä kiva

Oliko iso jumppa tuo vaihdekepin vaihto? Mulla on jo vähän aikaa ollu samanlainen setti odottamassa inspiraatiota  :)

On sulla kyl komee S80:nen  8)
Yllättävän kauan siinä kesti kun pitää purkaa keskikonsoli kokonaan pois. Youtubessa oli joku video millä pääsi alkuun.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Ribbe - 28.04.2018, 08:33:11
Tulevasta purkuautosta uhraa yks penkki ja vaihda vaaleaksi nahat vaihdekeppiin. Joskus swedespeedin foorumilla oli kuvia kun joku oli niin tehnyt
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Jasu80 - 05.01.2019, 11:32:31
Kesärenkaat alle
Polestar 20" 245/35 renkailla
Polestar etujarrut, 6-mäntäiset Brembot ja 371*32mm levyt

Punnitsin osia ja auto vähän keveni jarrujen vaihdolla :D Jarrut täysin bolt-on, vaihdoin jarruletkut ja jarrukilvetkin samalla

v8 satula 8,5 kg , polestar 6,8 kg (palojen jne kans)
v8 jarrulevy 11,3 kg, polestar 10,3 kg
vanteet muistaakseni 12,7kg, 18" Heicot taitaa painaa yhtäpaljon

(http://www.pukema.com/volvos80v82008/IMG_20180425_160642.jpg)
Kuvan auto herättää kovia omistushaluja.  :D On se uskomattoman hieno.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Ansoni - 06.01.2019, 15:33:12
Kesärenkaat alle
Polestar 20" 245/35 renkailla
Polestar etujarrut, 6-mäntäiset Brembot ja 371*32mm levyt

Punnitsin osia ja auto vähän keveni jarrujen vaihdolla :D Jarrut täysin bolt-on, vaihdoin jarruletkut ja jarrukilvetkin samalla

v8 satula 8,5 kg , polestar 6,8 kg (palojen jne kans)
v8 jarrulevy 11,3 kg, polestar 10,3 kg
vanteet muistaakseni 12,7kg, 18" Heicot taitaa painaa yhtäpaljon

(http://www.pukema.com/volvos80v82008/IMG_20180425_160642.jpg)

Tällänen S80 tolla V8-koneella olis kyllä hieno.

Hyvän värinen ja muutenki todella siisti. Omaan makuun tän pilaa toi postinjakajan puoleinen ohjaus. Se ikävä kyllä pilaa täydellisesti auton kun auton  :-[
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Ribbe - 06.01.2019, 16:10:59
Tällänen S80 tolla V8-koneella olis kyllä hieno.

Hyvän värinen ja muutenki todella siisti. Omaan makuun tän pilaa toi postinjakajan puoleinen ohjaus. Se ikävä kyllä pilaa täydellisesti auton kun auton  :-[
vasemmalla puolella olevalla ohjauksella olevat vähän ajetut yksilöt on hakuessa.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: R70AWD - 06.01.2019, 16:42:07
Tällänen S80 tolla V8-koneella olis kyllä hieno.

Hyvän värinen ja muutenki todella siisti. Omaan makuun tän pilaa toi postinjakajan puoleinen ohjaus. Se ikävä kyllä pilaa täydellisesti auton kun auton  :-[

Samaa mieltä, olishan tuo ohjaus mahdollista muuttaa vasemmalle, vaan on se hirveä työmaa.

Pitäisi löytää ensin saman värinen koelauta ja hammastanko ym kilkkeet, siihen asti vielä helppoa, mutta sitten pitäs purkaa kaikki ja kasata vielä. Sitten kun näissä uusissa on kaikenlaisia hituvimpaimia joista ei kuolevainen mitään tajua...saattas tulla jokunen vikakoodi  ::)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: TJA - 07.01.2019, 10:43:57
Mä en kyllä ymmärrä tota oikeanpuoleisen ohjauksen pelkäämistä  ;D

Ihan sikavähän ajettuja ja paaaljon paremmin varusteltuja autoja löytyy kun käyttää sen max puoli tuntia ajamisen opetteluun  S*


Komee peli niinku muutkin aloittajan autot  8)
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Dave - 07.01.2019, 12:00:51
Itse olen kerran ajanut ratti oikealla, Japanista tuotu S 60 taisi olla. Ei se automaattina hankala ollut.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: R70AWD - 07.01.2019, 14:08:40
Mä en kyllä ymmärrä tota oikeanpuoleisen ohjauksen pelkäämistä  ;D

Ihan sikavähän ajettuja ja paaaljon paremmin varusteltuja autoja löytyy kun käyttää sen max puoli tuntia ajamisen opetteluun  S*

Eipä siinä mitään pelkäämistä olekaan, molemmilla on kyllä ajettu, oikean puolen ohjaus ei vain ole käytännöllinen täällä ;)
Onneksi useat Japanista tuodut jenkki/euro autot ( Volvot) ovat valmiiksi vasemman puolen ohjauksella.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Ansoni - 07.01.2019, 17:25:01
Mä en kyllä ymmärrä tota oikeanpuoleisen ohjauksen pelkäämistä  ;D

Juu, ei siinä kans pelota mikää. On vaa typerän näköstä ku kuski istuu ojan puolella  :)

Ei siis sovi millään vaa mun pääkopan sisään. Ajaan pystyis ilman ongelmaa, mutta halua siihen ei vaan oo eikä tuu. Hieno ulkokuori ja vinhat varusteetkaa ei saa sitä miksikään muutettua.

Mut ajakoon vapaasti ne jotka siitä tykkää  ;) O0
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: pukema - 08.01.2019, 14:16:27
Aikamoista kärsimystä rhd ajaminen, mutta kyllä siitä jotenki selviää

Kaks Executivea ja yks ihan perus V8, kaikki rhd
(http://pukema.com/kuvat/IMG_20180918_191911pi.jpg)

(http://pukema.com/volvos80v82008/IMG_20190107_131301vezzeli.jpg)

Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Ribbe - 08.01.2019, 21:51:12
Aikamoista kärsimystä rhd ajaminen, mutta kyllä siitä jotenki selviää

Kaks Executivea ja yks ihan perus V8, kaikki rhd
(http://pukema.com/kuvat/IMG_20180918_191911pi.jpg)

(http://pukema.com/volvos80v82008/IMG_20190107_131301vezzeli.jpg)
Miten ei ole vielä mennyt nuo kaks tummaa purkuun? :)
Tuon alemman kuvan bongasin instassa. Hiton nätti kuva ja auto.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: pukema - 08.01.2019, 22:21:26
Miten ei ole vielä mennyt nuo kaks tummaa purkuun? :)
Tuon alemman kuvan bongasin instassa. Hiton nätti kuva ja auto.
Uudemman magic bluen laitoin Suomen kilpiin, huoletonta ajamista kun on niin iso maavara. Toinen pitäis kyllä purkaa mutta se vaatii niin paljon tilaa ettei ole vielä onnistunu ELK
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Ribbe - 09.01.2019, 09:19:22
Uudemman magic bluen laitoin Suomen kilpiin, huoletonta ajamista kun on niin iso maavara. Toinen pitäis kyllä purkaa mutta se vaatii niin paljon tilaa ettei ole vielä onnistunu ELK
Minkälainen sisusta tuossa purkuun menevässä on? Voisi kiinnostaa vasen etupenkki, ovi pahvi (ovi pvahin kulma on kuin jollain olisi hakattu koloja) ja B-pilarin verhous ainakin.
Edit: piti laittaa tuo oma myyntiin, mutta nyt uudella alustalla sen verta kiva ajaa etten taidakkaan :D
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Duke - 09.01.2019, 10:40:13
Hienon näköisiä on kyllä. Toi uudemman mallin keppi taitaa mennä suoraan vanhan tilalle? Voisin omaan vaihtaa kun näyttää olevan purku peleissä sopivaan hintaan.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: pukema - 11.01.2019, 11:20:21
Minkälainen sisusta tuossa purkuun menevässä on? Voisi kiinnostaa vasen etupenkki, ovi pahvi (ovi pvahin kulma on kuin jollain olisi hakattu koloja) ja B-pilarin verhous ainakin.
Edit: piti laittaa tuo oma myyntiin, mutta nyt uudella alustalla sen verta kiva ajaa etten taidakkaan :D
Purettavassa ilmastoidut, vaaleat nahkapenkit http://pukema.com/volvos80v82007/

Käyttis Magic Blue http://pukema.com/volvos80v82007executive/

Vaihdekeppi oli 100% bolt on, taisin maksaa siitä 65e postikuluineen.
Otsikko: Vs: Volvo S90 3,0 Pullman Limousine 1999 & S80 V8 Executive 2008
Kirjoitti: Ribbe - 11.01.2019, 13:50:39
Purettavassa ilmastoidut, vaaleat nahkapenkit http://pukema.com/volvos80v82007/

Käyttis Magic Blue http://pukema.com/volvos80v82007executive/

Vaihdekeppi oli 100% bolt on, taisin maksaa siitä 65e postikuluineen.
Harmi. Itsellä ei ole ilmastoidut vaan "normi" softnahka. Ruotsissa olisi hyviä, mutta niissä ei ole bagia niin joutuu askarrella.