Mulla johtui yhdestä suuttimesta joskin se oli lähellä rajaa vain lämpimänä, kylmänä meni pahasti yli, tuossa vielä se video ja rajat punaisia viivoja
https://www.youtube.com/watch?v=fD9yaaq9jeY. +8 alkoi olla jo vaikea startata.
Eli foorumilta Kulmamiestä lainattu: "
Valmistajan sallima ohivuoto on 40ml/min, mutta se tuntuu hirmu suurelta. Pienempikin vuoto aiheuttaa jo selvästi huonontunutta kylmäkäynnistyvyyttä. Itse pitäisi rajana noin 15-20ml/min. Mittaus kuuluu suorittaa tyhjäkäynnillä."
-> puolilämpimällä ja kylmällä mitattu, kuskinpuoleisin ei pysy ohjearvoissa vaan ylittää ne 30 sekunnissa.
Mun nuo punaiset merkinnät on siinä 40ml:ssä, laskut tehtävä desimeterinä niin muuntuu nätisti litroiksi.
Jos suuttimet on kunnossa, nämä kyllä käynnistyy ilman hehkuja ym. Yleensä jos ongelmat alkaa juuri tossa nollan lähistyessä ne on korjaamotopicissa olleet dieselissä suutinpuolella. Voit toki varmistaa lisävirralla että akku ei ole ongelma starttia pyörittäessä.