Olikos näissä nostajissa se, että jos pääsee liikaa kulahtamaan niin särkee kannen? Vastaavaa huhua olen ainakin kuullut. Hintahan tälle rempalle ei taida olla huima, vaikka vaihtaisi samalla jakopään ja vesipumpun.
Juurikin noin, jos vaan jatkaa ajamista raklattavalla yläkerralla, kuluu/lohkeaa kannesta ne nostajien kolot.
Tuo koneen yläkerta on käsittääkseni ihan samanlainen vanhassa ja uudessa koneessa, uudemmasta koneesta se vain kuluu pidemmän huoltovälin ansiosta. DPF:n regenerointi ajaa öljyn sekaan niin paljon naftaa, että 30tkm ajetuissa öljyissä alkaa olla voitelukyky niin huono, että kuluttaa yläkerran.
Jos öljyjä on vaihdettu tiuhempaan, ei välttämättä koko nostajaremppaa joudu tekemään ollenkaan.
Oliskohan ollu jotain luokkaa 400-500e kaikkineen kun itse teki ja tilasi osat maailmalta, pyörreläppäakseli ja pari tiivistettä tuli volvolta.
Itsellä kuului pieni raksatus 200tkm jälkeen, autoon vaihdettu 30tkm välein öljyt. Raksatus kuului lämpimästä koneesta parhaiten.
Rempan jälkeen käy todella pehmeästi ja nätisti.