Voiko tuo anturi ajankuluessa mennä rikki lisää sillä tavoin että sotkee lämmitys/ilmastointilaitteen toiminnan kokonaan? Ts. alkaa tulla talvella haaleaa vaikka pitäisi tulla kuumaa ilmaa tms?
Sen jo luinkin että esim WV:n anturi vaikka se sopiva olisikin niin sotkee läppien toiminnan ja siten koko systeemi alkaa pelata epäloogisesti vaikka ko anturi vikakoodin pois saakin.
Lähtökohtaisesti tuo anturi kait haistelee ilmassa olevia "partikkeleita" ja jos niitä löytyy riittävästi niin lämmityslaitteen ilmanotto menee (nappi automaattiasennossa ollessaan) sisäilmankierrolle kuten tuolla aiemmin nm, jak900 kirjoittikin. Muta jos epäsopiva anturi sotkee koko toiminnan niin mietin sitä että voiko tuo rikkioleva anturi tarpeeksi rikkimennessään tehdä saman tempun?
Hellan tekemänä ilmeisesti pelaa kuten alkuperäinenkin jos vaan löytyy autossaolevan anturin numerolla täysin vastaava.
Minkähän hintaisesta kapulasta puhutaan jos siniselle menee?
Ei taida saada edes sieltä… jos oikein olen ymmärtänyt, valmistus lopetettu. Tai se riippuu, onko anturi malli 6 vai 4. Kuutosia ei ole, nelosia on. Ei käsittääkseni sovi ristiin, vaikka ovat samannäköiset niinkuin se VW.
Joku tietää paremmin. Tällaiseen lopputulemaan tulin itse joskus, kun pohdin anturin vaihtoa.
Mulla siis autossa kutonen. V70 -05 2.4i bensa tomato.