0
Turbointtelkuurel ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Menee täysin ohi aiheen mutta valvoja puuttukoon jos tarpeen...10 ruttu kuulostaa kivalta bensavaparikasiinMitä tohon tarvii?-Imu ja pakosarjat-Kaasari-Nokka, tuleeko muuta venakoneistoa?-Sytkää?-Koneistuksia, laakereita, tiivisteitäOi_joi, tonneja selällään Jos mallailee huipputehot sinne 5500rpm niin tarviiko alakerran liikkuville tehdä mitään?Entä venttiilikoneisto?
turvakaarer on tästä autosta nyt poistettu ja myyty. Kaarettomaan autoon on paljon mukavempi kiivetä sisälle ja ei ole niin hengenvaarallinen siviiliajossa.
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Netistä löytynyttä. Klikkaamalla isommaksi. (Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)
Voi sitä siviiliajossakin sattua mitä vaan, ja tälläinen menee ruttuun kuin pahvirasia, jos uudemman auton kanssa mällää. Sitten pyörätuolissa harmittaa, että pitikin ottaa kaaret pois. Oli komia näyttelyssä, vanteet ei ihan niin pahasti hyökännyt livenä silmille, vaikka isothan ne on. Mielestäni tässä on kauneimmillaan.
Hyvältähän tuo näytti. Tuskin tarkotus onkaan tehdä mitään kaarellista raaseria. Täähän on tehty omistajan silmään sopivaks ja ainakin vielä maltisilla tehoilla joilla kyllä kauppareissut sujuu suht ripeästi tarvittaessa TimoR kans hetken jutustelin siinä teltalla nopeesti.
Tulee nuo maltilliset tehot todennäköisesti säilymäänkin. Aika sopivasti tuota on. Tuntuu välillä, että kaikki puhuu ottavansa 400hp ja 500hp vinokoneistansa. Näitä 400hp vehkeitä varmaan onkin, mutta jotain 500hp laitteita taitaa oikeasti olla yhden tai kahden käden sormilla laskettava määrä.
5 - 6 vuotta sitten +400 hv olisi ollut aika pro. Toista se on nykyään kun niitä +600 hv koneitakin on jokaisella kylällä vähintään kaverin autossa. Kyllä se itselläkin otti hetken, että pääsi tuonne +400 kategoriaan.