0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
... Motorsporttia tämä vain on. Ja on siellä monikin auto vaiheessa messuilla ettei mulla taaskaan oo asian tiimoilta pahaa mieltä ja saanu paljon neuvoja ym viikonlopun aikana.
Oikea asenne! Nyt viimeistelyt ja kesällä ajoa.Irrota työsylinteri ZF:stä ja kokeile kytkinhaarukan päästä edestakainen liike. Siinä pitää olla jotain, heitetään hatusta, 4-7 mm vapaata liikevaraa --> silloin painelaakerin kohdalla välys on about puolet tuosta. Ja painelaakerin kohdalla välys asetelman käpälöihin tulee mitoittaa juuri pariin milliin (levyn kulumisvara).
Taisin messuilla jo kysyäkkin että mikkä alatukivarret sulla tuola on, mutta en muista jostain kumman syystä Elikkäs mitkä nuo alatukivarret mahtoivat ollakkaan?
Oltiin liikkeellä lauantaina ja tätä sekä muita voimaeläimiä (turbo-seiskat) tuli hämmästeltyä. Itsekin tuli noita etupyörien cambereita kummasteltua että mistä löytyny (säädettävät) tukivarret. Onko muuten etufillarien kääntyvyyttä lisätty? Kumminkin driftereissä vissiin aika yleinen modi vai kääntyykö Volleissa fillarit tarpeeks jo vakiona...
Tämä sentään on iterakennettu ja pesty ... toisin kun eräillä valmiina ostettu eikä edes viittiny pestä, paskaa konehuone täynnä