Niinjuu kylkiputkihan tulis olemaan tollanen Bamse tyyppinen, eli ovesta ulos, mutta tosiaan yks katsastusmies pyörii tossa Tuusulan tallilla ja tuli eilen juttua kun kävin siinä.. Tosiaan laki sanoo, että matkustamossa ei saa mennä pakoputki, mutta jos lattiaan tekee reijän ja kotelo päälle..? Sillonhan mä muokkaan auton pohjaa ja se osa ei enään ole matkustamoa. Ainoa kompastuskivi on se, että miten se lasketaan, kun se tulee ovesta ulos? Toisaalta, jos tulee ristiriitaa tämän kanssa, niin se putki tulee sitten takaata ulos, mutta toi Bamse tyyppinen putkisto on kyllä alun alkaen ollu mielessä.
Huhut kertovat, että Bamse otti leimalle ton kylkiputken pois ja pisti kulkemaan taakse asti. Melun saa kuriin vaimentimilla, kun ei katalysaattoriakaan tarvitse olla. Tossa on toki "muutama" muu asia ennen putkiston rakentelua, niin kerkeen selvittelemään asiaa ihan rauhassa !
Josko sitä iltapuhteena menis irrottamaan imu- ja pakosarjan kannesta ja jos pojjaat tulee käväsee tässä, niin sais lohkon nostettua pukille niin lähtis homma rullaamaan !
E: Vinkkejä tarrojen irrotukseen? Niitäkin vois joku ilta nyppiä irti. Sparcon tarrat koitan säästää, mutta loput taitaa olla ihan roskiskamaa.