Autodiagnoosi  Carcom Oy

Tiilikeula 740 pitkäisku B230 8v 503whp // Kuulumisia!

  • 809 Vastauksia
  • 388812 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Aaaapuvaa.. Kertokaas joku tietävä mikä on paras tapa "liimata" tarralla päällystetty metallilevy metalliin kiinni..? Silleen ettei kesän kuumuus ja tärinä sitä irrota..? Mikäs se semmonen locktiten liimako se oli missä mainoksessa se ukko oli liimattu lentokoneen siipeen pää alaspäin..? Onko siitä mihkään? Sikaflex on niin kauheen sotkusta :D ja pitäs kuivua nopeesti.
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa jepajee

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 832
  • Yksi vika korjattu ja kymmenen muuta löydetty.
Jokkii 2-komponetti yms. Onhan niitä vaihto ehtoja jo motonetissäkki http://www.motonet.fi/fi/kategoria/2662/306707/Liimat
Ex: Volvo 340 b17 -88, Nissan Bluebird CA20E -89, Nissan Sunny  GA16i-89.
Nyk. Volvo 945 b230FT+aw71L

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Vähä huonot ja sotkuset muistot 2 komponenttiliimoista. Jokseenkin ainakin mun käyttämissä kuivuminenkin kestää jonkin verran. Motonettihän on tossa vieressä, niin sieltä voin hakea. Muttakun tietäs mikä noista on se paras tohon touhuun :P
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1797
  • Vᵒˡᵛᵒ
Pyh 2-komponenttisethan just kovettuu hetkessä..
Liimoissahan on sellanen juttu, että mitä myrkyllisemmältä ne haisee niin sitä paremmin ne toimii  :D
Motonetistä varsinkin noi Permatex:in 2-komponenttimyrkyt olen todennu melko toimiviksi.

Poissa jepajee

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 832
  • Yksi vika korjattu ja kymmenen muuta löydetty.
Pyh 2-komponenttisethan just kovettuu hetkessä..
Liimoissahan on sellanen juttu, että mitä myrkyllisemmältä ne haisee niin sitä paremmin ne toimii  :D
Motonetistä varsinkin noi Permatex:in 2-komponenttimyrkyt olen todennu melko toimiviksi.

Niillä on näppärä liimata ihtesäkkii nippuun. Joskus töissä turasin nii tottakai hanskat ja kaikki oli siinä ja se immeyty hanskan läpi sormiin nii oli oikeen käden etu- ja keskisormi hyvin liimattu hanskan kera nippuun :)
Ex: Volvo 340 b17 -88, Nissan Bluebird CA20E -89, Nissan Sunny  GA16i-89.
Nyk. Volvo 945 b230FT+aw71L

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Noo täytyy permatexiä koittaa :D liimaan varmaan itteni sillä :'D ja eikai se toivottavasti ainakaan syövytä sitä tarraa siitä päältä ettei ihan niin myrkkyä ole :D
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Pyh 2-komponenttisethan just kovettuu hetkessä..
Liimoissahan on sellanen juttu, että mitä myrkyllisemmältä ne haisee niin sitä paremmin ne toimii  :D
Motonetistä varsinkin noi Permatex:in 2-komponenttimyrkyt olen todennu melko toimiviksi.

Tuo permateks oli ns kemiallista metallia Lohjan motonetissä. Onkos se nyt sitä sitten vaiko..?

Mä päädyin siihen loctiten super glue geelimäiseen liimaan, mutta sekään ei nyt nopeesti testaamalla oikeen vaikuttanu toimivan.. Kokeilin kyllä vaan hätäsesti.


Eli nyt tässä lähipäivinä tapahtunutta parin kuvan muodossa. Tai siis oonhan mä puuhastellu kaikennäköstä, mutta oli muutama jarrunippa hyvässä kunnossa, niin putsasin ne ja laitoin uusiokäyttöön. Kunhan tässä vähän rahaa tulee hyppysiin, niin käyn ostamassa loputkin nipat. Muutama jarruputki valmiina vedettynä. Tarttee siis tosiaan vielä hifistellä linjat suoriksi ym..



Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa tanskude

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
  • www.vrcf.fi
Oliskohan TÄMÄ ollut hakusessa?  ::)  Ei kyllä sisällä lentokoneita mutta tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen..

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Eiku oli se iha locktiten mainos, ja se mies roikku lentokonen siivessä pää alaspäin =D nyt pitäs vaan joku liima keksii tai jotain.. :D  toi geeliliima oli siit iha hyvä et se ei valu, mut mitään tarttumista ei ainakaan eilen tullu tulosta.. ja läpinäkyvyyden takia se ei myöskään pilannu tota pintaa.. :D
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Hei,
Kiitos hakemuksestasi American Car Show´hun. Näyttelytoimikuntamme käsitteli hakemuksesi ja valitsivat ajoneuvosi mukaan näyttelyyn. Onnittelut!
Sopimuspaperit ym. näyttelyn lisäinfo tulee myöhemmin sähköpostilla.

Noniin! Aika raahata ensimmäinen 4 pyöränen kansan eteen tuijoteltavaks.. Unettomat yöt kehiin ja uus parisuhde koetukselle. ;) Niin ja ruokana omat kynnet ym.. :D


No mutta.. Nyt mulla vieläkin tämä liimaskandaali tässä päällä.. Pitäsköhän se kylmästi ruveta sikaflexillä sotkemaan..
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Noniin.. Ratkasin mun sähköpulmat. Nakkasin edellisen johtosarjan hallin lattialle ja kiskasin purkuautosta piuhat.. Pitäis varmaan lähettää kysymys ruotsiin Håkanin ihmeteltäväks... Minkä saatanan takia läpivientireijät on tehty noin pieneks.. Ilmastointilaite kun oli aikanaan paikoillaan, niin ei onnistunut vanhojen johtojen kalastelu mun hermoilla.. Nyt oli tilaa ja just just onnistu toi swäppi.. ARGH...


Mitäs katsuri tykkää jossei oo läpivientikumeja? Mulla palo hermot niidenki laittamiseen. Aattelin jo leikkais ne helvettiin tuolta tilaa viemästä? Onnistuis sitte jälkiasennusjohtojen (mega ym..) asennus paremmin.. Huomenna jatkuu.. :P (tai no tänään..)
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa vellu_volvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 408
  • www.vrcf.fi
En tiedä katsurista, mutta sen verran pieni vaiva asentaa ne kumit jos ajattelee mahdollisia seurauksia asentamatta jättämisen takia? Hieno projekti ja onnea näyttely paikasta!
240 b230fk, ex.740 b234f aw72, e39 530d, ex. 240 Turbo

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
En tiedä katsurista, mutta sen verran pieni vaiva asentaa ne kumit jos ajattelee mahdollisia seurauksia asentamatta jättämisen takia? Hieno projekti ja onnea näyttely paikasta!

Kiitos ! :) Totta, mutta tässä just probleema on se, kun johtonippu on paksu, niin se ei oikeen tykkää painua sinne hahloon se kumi.. Yhen skraadunkin sain jo tulipeltiin tehtyä (pystyy paikkaamaan), mutta silleesti.. Eihän ne läpivientikumit oikeen vedonpoistajinakaan toimi. Ehkä ääni/kosteuseristyksen kannalta ne noihin asennetaan, mutta toi metallilaatikko on muutenkin sen verran äänekäs kapistus..

Tänään uus erä noiden kumien kans ja toivottavast menis paikoilleen. :)

Kaveri uhkas huomenna tulla jeesii, niin raksitaan sen kanssa ylimääräset sähköt pois ja katellaan vähän, miten noi megaruutan johdot tonne asettuu ! :P
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3459
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Sen takia läpivienti kumit asennetaan ettei johdot/letkut hankaudu puhki peltiä vasten josta aiheutuu kaikkea kivaa...
Saippua vettä vaan asennuskaveriksi niin rupee onnistumaan...
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa vellu_volvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 408
  • www.vrcf.fi
Joo paloturvallisuuteen viitasin tuossa tekstissä kuten volvomieskin selvensi.
240 b230fk, ex.740 b234f aw72, e39 530d, ex. 240 Turbo

 

RallyBaron  Samppasport