Valokatkasija lähtee irti, kun irrottaa kuljettajan jalkatilasta sen muovipaneelin siitä ohjauspyörän alta, sitten pitää alakautta irrottaa katkasijalle tuleva liitin, sitten vain vedetään katkasijan nuppi suoraan ylös irti, avataan mutteri joka kiristää katkasijan paikalleen, taisi siinä olla aluslevykin, ja kädellä kannattaa samalla alakautta tukea katkasijaa joka viimein irtoaa ja otetaan ulos alakautta. Muistaakseni, katkasijan saa paikalleen vain yhdessä ja oikeassa asennossa, myöskin se liitin menee takaisin vain yhdellä oikealla tavalla. Katkasijan nuppiin ei kannata laittaa liimaa, että saa irti toistekkin. Noista valoista sitten, en tiedä vaikuttaisiko asiaan jos vanha valokatkasija ei ole täysin kunnossa, tai voisikohan maadoituksissa olla ongelmaa. Kytkentäkaavio olisi kyllä hyvä apu sitten näissä sähkötöissä.