tuli tässä tutkittua vähän kaasuläpän anturia ja todettua, että se on on/off tyyppinen ja 800s volvoissa olis potentiometrityyppinen jonka mega vaatii.
onkos tuo 850 kaasuläpän anturi helposti sovitettavissa f:n kaasuläppään vai peräti pulttaa kiinni?
ja toinen juttu tuli mieleen kun auto on siis 240 86 ja siinä on ollut b200e moottori, eli siis mekaaninen ruisku, onko tankissa loiskelevyt ja tankkipumppu valmiina eli se soveltuisi tuon megan kanssa pelehtimiseen vai laitanko rosterista uuden tankin takaluukkuun johon soveltaisin alkuperäisen tankin anturoinnin mittarille ja oman pumppujärjestelmän
sitten?
mikä ruiskupumppu olisi hyvä? vaihtoehtoja olis 740 -88 b230f ruiskupumppu, 740 -86 b200e ruiskupumppu vai tuo 240 -86 b200e ruiskupumppu? muistaisin foorumilta lukeneeni, että e-moottorisen ruiskupumpussa olisi enemmän tuottoa kuin f-moottorin pumpussa? ainakin e-pumppu on fyysisesti isompi kuin f:n pumppu.. tänään pitäs megan saapua tontille ja sitten viedä se kolvaukseen..