Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: qwertti - 08.05.2022, 16:36:54
-
Tervehdys kaikille,
Nyt iski luottopeliin aivan ennennäkemätön vika :buck2: Ajelin moottoritiellä pieneen töyssyyn, jolloin tärähdyksen yhteydessä syntyi ilmeisesti jonkinlainen oikosulku. Töötti alkoi huutamaan, mittaristo sammui ja sumuvalot&pitkät menivät päälle. Auto starttasi ja sammui avaimesta niinkuin pitääkin, mutta valoja en saanut enää sammumaan. Tööttikin lakkasi huutamasta vasta sulakkeen poistamalla. Pientä palaneen käryä/sähköistä tuoksuakin havaitsin. Matka päättyi tällä erää lähimmälle bussipysäkille, koska vaihdekeppi juuttui P-asentoon.
Olisi hauska kuulla teidän veikkauksia siitä, mikä mahtoi hajota ELK
-
Korjaamo sanoo että syynä CEM, niitä ei voi kuulemma korjata tai vaihtaa. Uusi tilattava Volvolta, maksaa 1500 euroa. Näinkö se tosiaan on?
-
Hopö puheita taas kerran, onhan noita pajoja useitakin jotka cem yksiköitä korjaa / vaihtaa toiseen, toisekseen onko vika edes siinä. Mitä koodeja saatu ulos jos cem yksikköön päädytty ?
-
Minun 2,9 s80 cem-boksi kävi sercapilla huollettavana ja on pelannut sen jälkeen. Oireena kaikki mahdolliset sähköviat. Mittarit ei toiminut, abs vikaa jne.