Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: exclusive - 09.09.2015, 12:12:23
-
Eli miten noita triggerikehiä porukka on laittanut littupyörään?
Tuleeko kehä samoin päin kuten vetolevyssä? Ja vauhtipyörään koneistetaan keskitys kehälle, vai käännetäänkö kehä startin hammaskehään päin ja sorvataan enemmän vauhtipyörästä?
Hiukan huonosti selitetty.
-
Eikö kukaan oo tehny näitä??
-
Niin no ongelma taitaa tulla siinä että hitsattavuus ei ole mikään huippuhyvä tossa liitupyörässä. Eli pitäisi saada toi sovite tehtynä niin hyvin että pysyy ilman hitsausta. Korjaa jos olen väärässä mutta eikö toi liitupyörä ole ihan paistinpannu rauta. Aika paljon näkee että porukka on siirtynyt ihan billet pyöriin missä on toi triggeri
-
Tollanen tuli joskus tehtyä.
(http://i307.photobucket.com/albums/nn312/JuHaU/Race%20Amazon/Triggerikeha_vp.jpg)
-
Tollanen tuli joskus tehtyä.
(http://i307.photobucket.com/albums/nn312/JuHaU/Race%20Amazon/Triggerikeha_vp.jpg)
juuri tuollaista tarkoitin. Mites, saako tuohon normi asetelmaa kiinni ilman että sorvaa tuosta triggerikehästä pois?
-
Tollanen tuli joskus tehtyä.
(http://i307.photobucket.com/albums/nn312/JuHaU/Race%20Amazon/Triggerikeha_vp.jpg)
Miten tuo on tarkalleen ottaen tehty? Hitsattu vaan toi kehä tuohon, mitä noi pultit tossa on? Mahtuuko tollasen virityksen kanssa 618 tai 765 asetelma?
-
Toimiikos tuo kun automaatin vetolevystä ootta tuon lh kehän ja heppailee vaan littupyörään kiinni tosiaan?
-
Toimiikos tuo kun automaatin vetolevystä ootta tuon lh kehän ja heppailee vaan littupyörään kiinni tosiaan?
Tällee mulla oli ja toimi ihan hyvin