Niin ja itte jos muistan, niin pitää asettaa vakionopeus riittävän korkeelle että tuo kriittinen oliko se jotain kun yli 1600-1800 kierroksen paikkeilta nousee yli. Esim. kun näytöllä on vakionopeus asetettu jotain 85-90, niin ainakin talvikitkoilla profiili 18R50 ei humppaa niin paljoa ja turbiinin lukitus pitää paremmin. Ei tuota humppausta oikeen huomaa kun radio pauhaa ja ei kattele mittaristoa vaan vaipuu ajatuksiin. 40 000 km tullu nyt vuodessa, joista itsellä murto-osa, niin onhan tuo laatikko vielä kestänyt. Öljynvaihto ei vaikuttanut yhtään. Vaihteen manuaaliasetusta ei tule juuri käytettyä, kun sitten se aina vaihtelee pienemmälle hiljentäessä enkä muista vaihtaa isommalle taas kiihdytettäessä, niin sit mennään matkaa isoilla kierroksilla, ennekuin havahdun koneen "huutamiseen".