Takalaippa irti, sorviin kiinni ja pikkusen tarjoaa sorvinterää (jos muistan noin 1mm pois sisältä)
Sitten esim. Volvon perän laippa, lyhentää sitä noin puolet, siinä on valmiiksi sorvattu pinta, käy BMW askinlaipan sisään.
Sitten hitsaus, oman maun mukaan, riittää pikkusaumat mutta joutuu käyttämään eripituisia pultteja. Tai kuten minä olen viimeksi tehnyt niin Migillä täytehitsannut niin paljon että pystyy sorvissa sitten tekemään koko kiekosta pyöreän, BMW laipasta pultin reijät myös umpeen.
Sorvaus ulkoa sekä sisältä jotta mutteri mahtuu paikoilleen. Lopullinen paksuus 20mm laipan kohdalta, sorvauksen jälkeen poraa uuden pulttijaon ja jos oikein muistan aivan pikkusen ottaa kardaanin pulteista kannasta pois niin mahtuu paikoilleen.
Tämmöisellä systeemillä ajettu vartilla 5v laatikolla 10.3 221km/h ja 6 lovisella 10.1 ja 235km/h Huom. isossa 6 lovisessa isompi
laippa.
Näitä en tee koska tuo hitsaus on sen verta v-mäinen tehdä kun täytöstä saa oikeasti tehdä paljon. Noin 15-20min joutuu migillä polttamaan.