Kyllä se päällä on. Webaston pöhinä kuuluu ja ohjaamo on mukavan lämmin liikkeelle lähtiessä. Kojelaudan symbolien mukaan palmun alla pysäköidään.
Lämmittämisellä ei ole tosiaan ollut mitään mainittavaa vaikutusta hybridin toimintaan. Välillä tuntuu sähkö lähtevän jopa paremmin päälle, kun aivan kylmiltään startataan.
Itse kontaktoisin myyjäliikkeeseen ja pyytäisin asiantuntijan arviota autosta, eli hybridijärjestelmän laajat mittaukset yms. Oma auto kun alkoi oireilemaan niin heiltä (myyjäliike) tuli suostumus lähes heti, että saa viedä lähimpään Volvo-liikkeeseen arvioitavaksi.
Tuo kuulostaa niin vaihtelevalta, että kyseessä luulisi olevan joku anturivika tai muu vastaava, mistä tieto syötetään ohjauskeskukseen. Myyjäliike saa päättää mihin auto viedään huollettavaksi, mutta niitä ei ole olemassa muita kuin Volvo-huoltamoilla. Toisilla parempi tieto ja toisilla ei niinkään, riippuu vain kuinka monta yksilöä on tarvinnut korjata vastaavan vian takia. Yleisesti myyjä kustantaa kaiken jos tuore tapaus kyseessä. Jos teet jotakin itse auton eteen, näiden kulutettujen rahojen takaisin saaminen voi olla haastavaa.