Ateho  Elekma

2.0 > 2.3l?

  • 2 Vastauksia
  • 1345 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa äshooäf

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 47
  • www.vrcf.fi
2.0 > 2.3l?
« : 25.01.2020, 05:15:55 »
Elikkä tilanne tämä : b230fk ja m90 hilppeineen 940 volvosta, jos ostaisin rullaavan turbo 740 2.0 korin niin pitääkö ottaa huomioon koneen tilavuuden muutos katsastuksessa? Entä mitenkä hyvin m90 istuu 740 koriin ja millaisella vaivalla?

Poissa äshooäf

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 47
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.0 > 2.3l?
« Vastaus #1 : 25.01.2020, 05:56:18 »
Ja, 740 ilmeisesti lh 2.2? niin onko millainen homma sähköjen kannalta kun löytyy koko lh 2.4 sähkösarja
« Viimeksi muokattu: 25.01.2020, 06:05:08 kirjoittanut äshooäf »

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2381
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: 2.0 > 2.3l?
« Vastaus #2 : 25.01.2020, 10:48:21 »
740 ja 940 käytännössä identtisiä koreiltaan, tuo paketti sopii ihan yhtä hyvin siis 740 kuin 940. Itse siirsin kesällä vastaavan tekniikan seiskaan.

Ja periaatteessa jos ahdinta myöden rakennat auton ns. vakio-osilla niin en lähtis puhumaan 3dl kasvaneesta iskutilavuudesta konttorilla. Periaatteessahan se pitäisi muutosta. Jos sitten vaihtuu ahdin, välijäähy tms. jonka takia auto pitää muutoskatsastaa niin ei vaikuta mihinkään vaikka ilmoitatkin sen olevan B230
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

 

Samppasport  Futurez