Proturbo  Autodiagnoosi

B19e männät

  • 4 Vastauksia
  • 2567 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa juhal

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
B19e männät
« : 24.05.2012, 22:27:43 »
Pitäs pikapikaa noppeesti yhtäkkiä saada turbo/mekaruutta harjottelu alakerta kasaan. Olis tuollaset b19e pattimännät ja pitäs saada ruttuja laskettua, kuinka paljo noista uskaltaa sorvata pois ja kuinka paljo kannattaa ylipäätänsä ottaa? Ei tosiaan mitään kilometrin nielijä konetta rakenneta.

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: B19e männät
« Vastaus #1 : 24.05.2012, 22:57:35 »
ainakin B19A moottorissa, joka on 240:pistä on männän monttu noin 1mm syvä....puristukset siinä 8.8 nurkilla...

Poissa Masa71

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: B19e männät
« Vastaus #2 : 26.05.2012, 19:39:37 »
Vanha vihreekirja sanoo jotta B19E:tä olis kolmella puristussuhteella:
-vuoteen -81 8,8
- -82- -83 9,2
-  -84 eteen 10,0

Mut jos sulla on pattimännät niin olettaisin et ne on "korkeapuristeiset", kyl niistä varmaan sen kyhmyn voi poistaa ainakin jos ei männän sisäpuolella näy mitään kevennystä sen kohdalla.
Ja harjotuskappaleessa varmaan piisaa about 0,5 ahdot, senhän jotku hurjat tumppaa vapariperustaisiin ilman muutoksia... ;)

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: B19e männät
« Vastaus #3 : 26.05.2012, 23:12:34 »
paljonkos noissa B19A moottoreissa on ollut eri puristuksia ?

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: B19e männät
« Vastaus #4 : 27.05.2012, 12:00:48 »
paljonkos noissa B19A moottoreissa on ollut eri puristuksia ?
eikös se mene samalla kaavalla: monttu-, tasalaki- ja pattimännät

 

Samppasport  Futurez