Osaatko sanoa mitä eroa on lu-jetronicilla ja le-jetronicilla?
Soveltuuko kumpikaan hyvin turbotukseen, ja onnistuuko lastutus?
LU-jetronic on 99% sama kun LE, erona vain lambda-anturi ja lambdakorjaus, eli säätää seoksia lambda=1 vastaaviksi jotta katti toimisi.
Lastuja ei saa.
Turbotukseen soveltuvat molemmat, ilmamäärämittaria roplaamalla saa varmaan toimimaan, 200-300hv teholuokassakin, sitten en enää suosittele kun alkaa olemaan 3 alkavat numerot. Riippuu loppu tietenkin sytkästä, vakionahan 300 sarjassa on Renix sytytys, ja se ymmärtää jotain ahtojen päälle, koneesta riippuen 0,6-1bar sietää tuo renix ahtoa.
Nimimerkki Fuse:lla on 360GLT B200E + turbo, eli jälkikäteen turbotettu LE-jetronic. Muuten käsittääkseni täysin vakio, vaan lisätty ahdin B200E koneen kylkeen ja siirretty IMM ahtimen imupuolelle ja viimesenä nyt IC, lisäbensaruiskukin on kuulemma, mutta viimeksi ei tainut olla toiminnassa kun ei tarvinut.