Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Rentun ruusu, 760 turbo -84

  • 37 Vastauksia
  • 12337 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Rentun ruusu, 760 turbo -84
« Vastaus #30 : 23.02.2013, 22:28:01 »
Kiinnostava tapaus tuo b23FT, onko siinä jakaja lohkossa? Onko triggeröinti VP:ltä vai jakajasta? Sytytys on EZ??? Onko minkä kokoiset suuttimet, 2.5 vai 3bar paineensäädin?
Pystyjakajalla joo, jossa kiinteä hallianturi, eli siis vastaava rakenne kun LH2.2 kanssa mutta jakaja eri asennossa ja paikassa. Tässähän on LH2.1, jonka kanssa on sitten olikohan nyt EZ-102K. Vastaa LH2.2 kanssa käytettyä EZ-116K:ta muilta ominaisuuksiltaan paitsi että siitä puuttuu feature käskeä bensapurkkia antamaan nakutusrikastusta, ja vastaavasti LH2.1 purkista puuttuu feature toteuttaa tuo pyyntö, se on ymmärtääkseni ainoa "rautatason" ero 2.1 vs 2.2. Säädin on vahvan mutun pohjalta 3bar ja suuttimet 300cc, eli vastaa siis B230ET/LH2.2 ruiskuinen FT. Tämä tosin ei ihan varma, tars jaksaa tarkistella.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Keme

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 368
  • Jee jee
Vs: Rentun ruusu, 760 turbo -84
« Vastaus #31 : 24.02.2013, 12:13:35 »
HUH! Kyl tommone punanen nahkasisusta on vaan hävyttömän riettaan hieno. Toimii!
!

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Rentun ruusu, 760 turbo -84
« Vastaus #32 : 28.02.2013, 23:15:58 »
Kauheen hyvin ei nähny, mutta näytti ettei olis ollu punaisia lattiamattoja ::)
No kun halvalla sai.

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: Rentun ruusu, 760 turbo -84
« Vastaus #33 : 28.02.2013, 23:19:25 »
Tää oli kyllä mun mielestä talvimiitin siistein laitos.  :)
Kunnon sleepperin saa tehtyä kyllä.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Rentun ruusu, 760 turbo -84
« Vastaus #34 : 28.02.2013, 23:31:00 »
Kauheen hyvin ei nähny, mutta näytti ettei olis ollu punaisia lattiamattoja ::)
-H-
Kahtotaan saisko nuo fiksuun hintaan ryöstettyä pois.

Tää oli kyllä mun mielestä talvimiitin siistein laitos.  :)
Kunnon sleepperin saa tehtyä kyllä.
En mie siististä tiedä, mutta jotenkin tuo ulkonäkö on sopivasti väärin, tuossa autossa on oikeastaan kaikki väärin ja siksi se onkin niin hauska laite. Vielä kun kerkiää joskus tekemään koneelle pikkujuttui ja saa päätettyä, tehäänkö modaukset kone autossa kii vai nostaisko sen ylös ja kahtelis samal kangenlaakerit ja laatikkoon shiftkittiä ni kestäiski ehkä hetken toi invalidivaihteisto.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Rentun ruusu, 760 turbo -84
« Vastaus #35 : 27.03.2013, 23:18:36 »
Paljon melua tyhjästä, eli lasikuitupulkka ja opinnäyte yms sekoilut on tälläerää tekosyitä ettei oo kerenny tekeen juur mitään. Tai no, tulihan Seiskaan laiteltua immuremonttia ja muuta pientä sipistelyä, mutta tähän eio juur tapahtunu. Vaan nytpä tapahtu! Tuli meinan paketti oikeen Ameriiikan Yhtysvalloista. Sisälsi uuden punaisen istuinverhouksen ja cruisen alipainekellon. Verhous oli tottakai väärää sävyä(hieman viininpunainen), mutta menkööt nyt kun on muuten priima. Cruise herkis toimimaan ehjällä alipainekellolla ja verhous vaihtui, samalla nappasin kuskinpenkistä taljan poies ja tein nurkista löytyneistä lämmitinelementeistä laajennetun persgrillin kuskinpenkkiin niin ei jäädy persus nuissa materiaalivammasissa penkeissä.

Tätä autoa on myös nykyään madallettu! Eli penkinverhouksen yhteydessä suoritin pientä rälläkkäkustomointia ja sipasin penkin rungosta taemmat korkeudensäätöhahlot irti ja hitsasin ne niin alas kun penkin saa ilman että istuimen runko käy kiskoon kiinni, vähän jokatoista osaa joutu vähän viilaamaan tai muuttelemaan mokoman takia. Perhana oliskohan 25mm saanu madallusta tuolla, ja kyl siinä tais kolme tunteroista vierähtää kun penkin purki atomeihin, laikko, mittaili, laikko, mittaili, hitsas vinoon, laikko ja hitsas kunnolla ja hio saumat ja maalas muokatut osat. Tuli myös löydettyä kaikkea jännää kiskoista, ja 9kpl jenkkimaan rahoja penkin alta. Nyt ei juurikaan ota hiukset kii kattoon ajellessa, täytynee tyytyä tuohon kun seuraava muutos olis tuoda penkin korikiinnikkeitä alaspäin ja siihen en ihan heti tainnu lähteä ::)

Ainiin, onneks myös akku heitti täysin veivinsä, ja sitten vielä Seiskastakin kuoli patteri heti perään. Nyt tässä on sitten dyykattu aika lailla huono patteri ja Seiskassa vähän parempi. Tars hakea siihen uus ja nostaa se kohtalainen tähän...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Rentun ruusu, 760 turbo -84
« Vastaus #36 : 15.09.2013, 01:25:16 »
Eikös se ole tuttu meininki, että kun ei mitään tapahdu (ainoa toimiva auto mulla kun tuli pari muuttujaa keväällä) mihinkään suuntaan niin on kiva vaan räpsiä kuvia? Tämä härveli on myös ostettavissa jos rujonnäköinen ÖKYvolvo kiinnostaa. Tämä on siis toiminut käyttöautona huhtikuulta lähtien, ja ilmastoinnin elvytystä (mm. kompuran vaihto) lukuunottamati on lähinnä ajettu ja tankattu.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Rentun ruusu, 760 turbo -84
« Vastaus #37 : 12.10.2013, 15:53:10 »
Tämä on nyt sitten myyty, jotenka tämän voinee arkistoida? Uusi omistaja voinee jatkaa tähän tai tehdä uuden jos kokee aiheelliseksi...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

 

Autoracing  KL-varaosat