Satavarmasti ei ole käytetty ennen uuden D4 koneen tuloa, takseilla eikä varsinkaan poliiseilla ei ole aikaa harrastaa prototyyppitekniikan testauksessa kenttäolosuhteissa. Hiukan tietovuodoille altis tapa testata uusinta tekniikkaa kilpailijoilta salassa, uskotko edes mitä kirjoitat?
Tsiisus... Miettikää ees. Kaks miljoonaa kilometriä, kolmenkympin välein huollot. Kuinka paljon aikaa se ottaa. Hihnoja, apulaitteita, yllätysrikkoja... Kaks miljoonaa on tosi pitkä siivu yhdelle koneelle, siinä rikkuu jo muutakin kuin perusmekaniikka, kori väsyy. Ja se ottaa aikaa, vaikka ajettaisiin kellon ympäri 8 tunnin vuoroissa. Kaikista todennäköisin skenaario on juuri vaikka neljällä -viidellä koneella penkissä testisykliä. Joilloin saadaan kilometrimäärä per moottori "järkeväksi" ja tutkitaan kulumat arvioiden tuleeko isommassa tuotannossa näillä komponenteilla kuinka todennäköisesti konerikkoa.