11
Showroom / Vs: Volvo V60 D4 AWD R-Design -15 Rebel Blue - Käyttöautotarinoita
« Uusin viesti kirjoittanut JuHaU tänään kello 08:37:31 »Työn ääniä oli kyllä aistittavissa.
V50 vm 2011, 1.6D. Eilen irrotin magneettikytkimen etulevyn. Olikin kohtuullisen helppo homma. Mutta, ei tämä etulevy ole ihan samannäköinen kuin esimerkeissä, joissa mm. korjataan tuo välys kolmella nippusiteellä ilman etulevyn irroitusta.. Välys on noin 0.85mm rakotulkin mukaan.
Noh, sisältä löytyi vain yksi prikka, joka oli jo niin ohut kuin mahdollista, joten pistin kaikki takaisin paikalleen sellaisenaan.
Nyt ajattelin tilata uuden magneettikytkimen, siinä on se rulla kanssa. Mutta mitä luulette, pitääkö koko magneettikytkin vaihtaa, vaan olisiko se vaan se etulevy kulunut ja jos sen vaan vaihtaa? Onko kovin hankala homma alakautta vaihtaa se koko magneettikytkin?
Ilmastointihuollossa käytetty kuukausi sitten, ei vuotoja. Ilmastointi ei lähde käyntiin olleenkaan, rele tutkittu ja sieltä jostain alipainehommasta kaksi pinniä yhdistetty, ei vakitusta. Ei mitään virhekoodeja myöskään. Että eiköhän se ole tuo välys nyt mitä todennäköisin?
Tämän näköinen on se etulevy kuin tässä linkissä https://en.aliradar.com/item/4000131534935-ac-a-c-air-conditioning-compressor-magnetic-clutch-pulley-set-for-mazda-3-for-volvo-s40-v50-c30-s60-v60-v40-1928558-1684906
Katkaiseeko viallinen anturi virran pumpulta?Viallinen anturi ei ehkä anna pemmille käskyä pumpata toivottu määrä. Sitä vartenhan se siellä on.
Pem yksikkö on ehjä.