Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Projektipäiväkirjat => Aiheen aloitti: kowalski - 18.12.2011, 14:11:44

Otsikko: 745
Kirjoitti: kowalski - 18.12.2011, 14:11:44
(http://kalsarit.kuvat.fi/kuvat/745/IMG_0766.JPG/_small.jpg?hash=17843)

(http://kalsarit.kuvat.fi/kuvat/745/IMG_0852.JPG/_smaller.jpg?hash=19016)

Tekniikka:
-Motronic --> LH2.4
-B19A
-531 kansi
-KKK27 ahdin
-Eaton M90
-ZF tomaatti --> AW71
-Lukko
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: InlineFour - 18.12.2011, 18:34:33
Mikä on ZF-tomaatin oletettu käyttöikä, jos et sitä vahvistamassa ole?  ;D
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: kowalski - 18.12.2011, 18:36:52
Mikä on ZF-tomaatin oletettu käyttöikä, jos et sitä vahvistamassa ole?  ;D

Eiköhän tuo 1bar ahdoilla mene.
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: kowalski - 22.12.2011, 15:01:03
Alakerta alkaa olemaan keulille nosto kunnossa. Seuraavaksi vanhan koneen nosto.
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: hukka - 22.12.2011, 19:35:02
Tämäpäs oli mielenkiintoinen projekti  ;)

Seurantaan!
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: kowalski - 23.12.2011, 22:14:34
Tänään nousi kone keulilta. Olis vissiin pitäny tyhjentää laatikko öljyistä.
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: kowalski - 25.12.2011, 18:09:56
Nyt on B19A nostettu keulille ja loppu onkin sitten varustelua.
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: kowalski - 28.12.2011, 17:16:58
531 kansi haettu koneistamolta ja oli kuulemma 0.35mm propellilla  :o
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: kowalski - 01.01.2012, 15:04:08
No nytse myrkyn lykkäs. Kävin sovittamassa remmiä ja imusarjaa. Molemmat mahtu paikalleen, mutta imusarjaan ei jää tilaa liittää ahtoputkea.
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: olli - 01.01.2012, 16:02:11
Mitäs jos tekis sellaisen välikappaleen läpän ja imusarjan väliin?

Samalla siihen voisi tehdä vaikka mutkan keulaa päin, jolloin läpälle ei tarvitse tulla silikonimutkalla.
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: kowalski - 02.01.2012, 18:16:08
Mitäs jos tekis sellaisen välikappaleen läpän ja imusarjan väliin?

Samalla siihen voisi tehdä vaikka mutkan keulaa päin, jolloin läpälle ei tarvitse tulla silikonimutkalla.

Juu kyllä se taitaa siihen mennä, että vakio sarjaa täytyy muokata. Mielellään mahdollissimman pieni muutos, jotta vivuston kanssa ei mene sättäämiseksi.
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: kowalski - 16.01.2012, 18:11:26
Nyt mahtuu kaikki  kulkemaan paitsi, että konepelti ei mahdu kiinni. Onneksi on varapelti johon voi tehdä sopivan scoopin.
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: TurboPepe - 06.05.2012, 22:57:25
Onko kuvia?
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: adrock - 07.05.2012, 08:38:33
Onko kuvia?

varmaan aika huonosti kun kowalski on poistanut profiilinsa koko foorumilta  :(
Otsikko: Vs: 745
Kirjoitti: Brick - 07.05.2012, 15:03:11
varmaan aika huonosti kun kowalski on poistanut profiilinsa koko foorumilta  :(

Hätä ei ole tämän näköinen, sillä vaihdoin vain profiilia. Reissuhommat hidastaa pahasti rakentelua, joten paljon ei juurikaan ole tapahtunut.
Eaton on paikallansa.
Imusarjan ja kannen väliin on tehty/asennettu korotuspala.
Pakosarja tilattiin KL-racingilta, muttei mene paikalleen ennenkuin näyttää runkopalkille hieman rälläkkää.

Kesän aikana koitan kyllä saada pelittämään motronicilla ja ZF-tomaatilla 1bar paineilla.
Pistän vaikka showroomiin esittelyn kun saan valmiiksi, koska ei ehdi näitä projektipäiväkirjoja päivittelemään järkevästi.