Samppasport  Futurez

760 d24t Syö öljyä (Jäihin)

  • 79 Vastauksia
  • 29232 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 PRV goes to D24TIC
« Vastaus #15 : 22.11.2011, 21:49:36 »
Ei täs mitää oo kerinny tekee...  :( Viikonloppuna tuli otettua nestemäistä motivaatiota  :buck2:
Mutta mutta. Huomenna nastat alle ja tuleva viikonloppu on pyhitetty kokonaan volvolle.
Jos ainenki pakki valo ja pari paikkaa liimattuu pohjaa  :o
Kyllä.. näinkin nuoressa volvossa on mätä vikaa  ;D
Eilen yritin kyllä pähkiä ja hahmottaa omaan päähäni miten tuon nappiviitosen saa kytkettyä mut en korjauskirjasta saanu oikee selkoa  :-[
Tällä viikolla myös pitäisi tulla uusi pakosarja sekä 200 srj vaparin imusarja :P
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 PRV goes to D24TIC
« Vastaus #16 : 24.11.2011, 19:22:10 »
Eilen vaihtelin takaiskarit ja huomasin että vasen takatuki varsi pitää vaihtaa koska ruoste !
Tänään koiranluut ja raidetangon ulommat päät molemmin puolin ja eteen siis.
Tänään tuli myös pakosarja sekä 200srj vaparin imusarja josta taka pääty hitsattu umpeen.
Karan alta otin muovi holkin pois suurempien ahtojen alaisten syöttöjen toivossa  ;D Ja kylhän se vähän vaikutti mut ei vakio ahdoilla ja nestepäällä kuuhun mennä  :P
Kuvia myöhemmin. Kokeilin eilen myös kiihtyvyyttä 3 ja 4 vaihteilla. Aloitus 3 vaihteella 70km/h josta vetoa koko ajan 150 km/h saakka ja tuossa välissä siis 4 vaihteelle vaihto. Nopeudet siis mittarin mukaan ja kusee about 8km/h..

Pari kuvaakin tuli otettua.









Tänään 25.11.2011
Hitsailin kuskin puolelta reiät pohjasta umpeen. Siirryin repsikan puolelle ja perkeleen kumilärpykkä jonka olin laittanut tunkin päälle ni tipahti välistä pois ja väänsi tunkkia sivuun jolloin koko auto rösähti sen päälle ja P**kele se tunkki uppos hanttarin etulattiasta sisään !! Oli joku edeltävistä omistajista laittanut vaan pellin palan ruosteiden päälle ja massaa niin maan s**tanasti ja siitähän se tunkki uppos sisää  :tickedoff:
Siihen kohtaan loppu se motivaatio kaikkeen !!
« Viimeksi muokattu: 25.11.2011, 23:44:55 kirjoittanut räkänokka »
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 PRV goes to D24TIC
« Vastaus #17 : 26.11.2011, 18:21:05 »
Kävin mätänetistä noutamassa ventkopan tiivisteen ja camryn etuiskarit :P
Pitää kaivella seiskan iskari malliks vieree ja napata kuva ni näkee kuin paljo se oikee onki lyhkäsempi  :buck2:
Näyttää meinaa iha sairaan lyhkäselt  ::) noh parempi vaa ni vähenee ulosjouston määrä  ;)
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 PRV goes to D24TIC
« Vastaus #18 : 28.11.2011, 23:12:37 »
Tuli turailtua nuo camryn iskarit volvoo alle ja joutu taas katkoo jousesta pikkasen pois ku nuo on sen verta paljon lyhyemmät. Eikä niistä ny muistanu tietenkää räpsii mitää fotoja  :-[
Samoilla lämpösillä vaihtelin venttiili kopan tiivisteenki  :P
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 PRV goes to D24TIC
« Vastaus #19 : 01.12.2011, 22:21:27 »
Ahtoja ja syöttöä turailtu :P
Ahtaa 1bar mut 0,,85 bar jälkeen alkaa kakku loppumaan kun ei oo karaakaan muokattu vielä eikä perus syöttöä juurikaan nostettu.
Huomenna pitäs taas mennä turaamaan ku alko pitkä viikonloppu.
Turailuista lisää infoa myöhemmin. ja otin kuvan nyky korkeudesta.


Kusin puolelta otettu kuva ja röökiaskin korkeushan on 9cm  :P
« Viimeksi muokattu: 01.12.2011, 22:32:15 kirjoittanut räkänokka »
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 PRV goes to D24TIC
« Vastaus #20 : 03.12.2011, 04:51:59 »
Mikäköhän on ku en saa kuvia näkymään  :idiot2:

No mut kuitenkii.. Tänään vaihettiin kaverin kaa Jakohihna, Pumpunhihna, Pakosarjan tiivisteet ja nokka. Nokan vaihtoon syy se että oli yksi imunokka kulunu melkein 3 milliä muita matalemmaksi   >:(
Sovittelin ostamaani pakosarjaa ja perkele muokkaamaanhan sitä joutuu ja reilusti. Laippaa pitää kääntää ja putkia lyhentää n.20mm kannen päädystä  ???
Putken revin myös alta pois ja sijoittelin 3" pätkiä sinne  :P
TD imusarjan otin myös pois.
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 760 PRV goes to D24TIC
« Vastaus #21 : 03.12.2011, 10:28:23 »
Mikäköhän on ku en saa kuvia näkymään  :idiot2:

No mut kuitenkii.. Tänään vaihettiin kaverin kaa Jakohihna, Pumpunhihna, Pakosarjan tiivisteet ja nokka. Nokan vaihtoon syy se että oli yksi imunokka kulunu melkein 3 milliä muita matalemmaksi   >:(
Sovittelin ostamaani pakosarjaa ja perkele muokkaamaanhan sitä joutuu ja reilusti. Laippaa pitää kääntää ja putkia lyhentää n.20mm kannen päädystä  ???
Putken revin myös alta pois ja sijoittelin 3" pätkiä sinne  :P
TD imusarjan otin myös pois.

Perus ;D

Joo, niit pakosarjoja on ollu samalla moottorityypilläkin erilaisia, osa vie turbon alas,
ja osa taas ylös. EI nyt suoraan noin, mutta havainnolistavasti selitettynä noin.
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 PRV goes to D24TIC
« Vastaus #22 : 04.12.2011, 20:47:30 »
Joo siis toi pakosarja on jonku itze tekemä virivari malli  ;D
Myyjä kehu et jollain ahtimella on penkitetty tuon sarjan kanssa deekusta 250hp mut tuli mieleen et milläköhän ku ei tuo vakio karrettikaa ei mahu iskari tolpan ja sarjan välii  :idiot2:

Kävin Tonilta noutamassa euroja vastaan kiina coolerin. Huomenna alkaa sovitus keulille.
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 PRV goes to D24TIC
« Vastaus #23 : 10.12.2011, 23:30:35 »
No nyt on 3" putki ahtimelta taakse saakka motonetti metri tavarasta väännetty ja hitsattu paikoilleen  ;)
Sairaan kuulonen vehe ku imettää  ;D
Myös mäntsälän kokonen kiina cooleri löysi paikkansa keulilta ja sille tuli väsäiltyä ahtoputket  :P En tiiä sit oliko mmitää sexuaalista merkitystä sillä mut tulipahan laitettua..
"Ylempi" ahtoputki menee kohtuu läheltä laturia ku tein sen 3" joutopaloista  :idiot2:
Ja ennakkojen säätöki meni kerralla kohillee  :) Vetoja ja savua ainaki siihe malliin  :P
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa viiksivallu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 923
  • If it works, don't fix it.
Vs: 760 PRV goes to D24TIC
« Vastaus #24 : 11.12.2011, 12:40:05 »
No nyt on 3" putki ahtimelta taakse saakka motonetti metri tavarasta väännetty ja hitsattu paikoilleen  ;)
Sairaan kuulonen vehe ku imettää  ;D
Myös mäntsälän kokonen kiina cooleri löysi paikkansa keulilta ja sille tuli väsäiltyä ahtoputket  :P En tiiä sit oliko mmitää sexuaalista merkitystä sillä mut tulipahan laitettua..
"Ylempi" ahtoputki menee kohtuu läheltä laturia ku tein sen 3" joutopaloista  :idiot2:
Ja ennakkojen säätöki meni kerralla kohillee  :) Vetoja ja savua ainaki siihe malliin  :P
Onko v6 jo myyty? Olisin edelleen kiinostunut siitä

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 PRV goes to D24TIC
« Vastaus #25 : 28.12.2011, 00:22:43 »
Jooo... Tuossa päivänä muutamana takaperin sain käräytettyä mittariston kun koitin saada jenkakelloo pelaamaan.. Puol tuntii aikasemmin olin saanu polttoainemittarin toimimaa.. Ei toimi enää. Ei pelaa nopeus eikä lämpötila mittaritkaa...
Yasaki olis hakusessa siis  ;D
Tänään imetettiin tuolla kylillä ja tulipahan huomattua et kytkin luistaa aika reilusti 4 vaihteella kun ahdot nousee 0,6bar
Kolmosellakin luistaa mut ihan pikkasen vaa... Pakkivalot on pelannu jo pitemmän aikaa. Venttiilikopan tiivistekki tuli vaihettua sillon mittariston käräytyksen yhteydessä. Hain fixukselta hintaa alle 20 €. Sellanen kumitiiviste ja löyty hyllystä. 3 korkki tiivistettä ollu ja ykskää ei oo pitäny.
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 d24tic "takaiskuja,takaiskuja"
« Vastaus #26 : 28.12.2011, 16:04:31 »
Kansipahvi on iha morjes. Oksentaa öljyä ulos pakosarjan puolelta sekä takapäästä.. Ja aika reilusti vielä...
Vara kansi kiikutetaan tänään Aaltosen moottori koneistamoon huoltotoimenpiteitä varten. Jos sen loppu viikosta sais nippuun uudella pahvilla, ellei alakerta oo ihan sohlo.
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

s73

  • Vieras
Vs: 760 d24tic "takaiskuja,takaiskuja"
« Vastaus #27 : 28.12.2011, 17:29:48 »
mittaristosta on voinut hajota jännitteen säätimet  tai sulake. Ainakin uudemmista löytyy mittarien sulake.

Poissa arppari

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 d24tic "takaiskuja,takaiskuja"
« Vastaus #28 : 28.12.2011, 21:48:35 »
jaa sehän hyvin passas tuo mun myymä pakosarja paikalleen:D itellä ei ollu mitään tietoo sen istuuvuudesta mutta aihiona taisin sen myydä :) ja siinä autosa misä tuo sarjan on tieten ollu niin siinä oli rungosta otettu palapois tieten just sen takia että mahtunu fööni sinne ;D mutta koitahan saada auto liikenteeseen :)

Poissa PaavoB

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
Vs: 760 d24tic "takaiskuja,takaiskuja"
« Vastaus #29 : 28.12.2011, 22:43:01 »
Yazaki olis tarjolla!
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

"Se voi olla taikka sitten ei."

 

Samppasport  Futurez